Gå til innhold

Single menn i 30-årene..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Single menn i 30 årene er turn on!

De har levd litt, som regel funnet ut hva de liker og er ofte trygge på seg selv :)

Ser ikke helt greia med at alle MÅ være gift å ha fått barn i 30 årene for å være "noe ".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gift/opptatt mann i 30-årene er turn-off, rett og slett fordi han ikke er tilgjengelig.

En singel mann med barn er turn-off fordi jeg ikke ønsker barn, og heller ikke ser på forpliktelsene i livet hans som noe positivt for det å skulle etablere et nytt forhold.

Single og barnløse menn i 30-årene er derfor det eneste som er aktuelt!

(Om man først skal begrense seg til 30-årene, har ingenting imot yngre :gjeiper: )

Skrevet

En gift/opptatt mann i 30-årene er turn-off, rett og slett fordi han ikke er tilgjengelig.

En singel mann med barn er turn-off fordi jeg ikke ønsker barn, og heller ikke ser på forpliktelsene i livet hans som noe positivt for det å skulle etablere et nytt forhold.

Single og barnløse menn i 30-årene er derfor det eneste som er aktuelt!

(Om man først skal begrense seg til 30-årene, har ingenting imot yngre :gjeiper: )

Jeg faller innenfor kriteriene, men desverre ser du ut som en ugle så det blir ikke oss to. Sorry.

AnonymBruker
Skrevet

Når de bikker 35 er de ikke like aktuelle lengre. Fikk helt noia på en date. Hadde sett han på bilder. Flott og altså sånt! Men så.... gråhår i skjegget. NOOOOooo... jeg er bare 24 selv. Dealbreaker. Pluss at potensen nok vil begynne å skrante om noen få år. Dumt å gå DER...

Skrevet

Single menn i 30-årene. Turn off? Burde de ikke vært gift og hatt barn til nå?

Eller er det fortsatt gnist og liv i dem??

Ser så mange av dem på byen, synes det er merkelig at de enda ikke har klart å slå seg til ro.

Jeg har aldri hatt så mange damer å velge blant som etter at jeg fylte 30; også jenter helt ned i 18-års alderen. ;)

For kvinner er det nok en turn-off å være single som 30, da damer eldes fortere enn menn.

En single dame på 30 er som en single mann på 40; men menn i alderen 30-37 kan stort sett velge og vrake blant kvinner i alle aldre, så fremt de er kule, rå og holder seg i god form. Livet er herlig! :D

• Liker 1
Skrevet

Nei, single menn i 30-årene er ikke turn off. Nei, de "burde ikke" vært gift og hatt barn til nå. Ja, det er selvfølgelig fortsatt gnist og liv i dem (skulle tro vi prata om 85-åringer her). Jeg synes ikke det er merkelig at de ikke har slått seg til ro heller, det er ikke slik at utrolig mange etablerer seg i 20-årene eller at alle som er single ikke en gang har vært etablert.

Og så er vel ikke menn i 30-årene en ensartet gruppe heller, så jeg nekter å bedømme alle single menn i 30-årene, og bedømme hvorfor de er single.

Folk i alle aldre er single i dag, uten at det er noe galt med dem av den grunn.

What she said!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt så mange damer å velge blant som etter at jeg fylte 30; også jenter helt ned i 18-års alderen. ;)

For kvinner er det nok en turn-off å være single som 30, da damer eldes fortere enn menn.

En single dame på 30 er som en single mann på 40; men menn i alderen 30-37 kan stort sett velge og vrake blant kvinner i alle aldre, så fremt de er kule, rå og holder seg i god form. Livet er herlig! :D

Kan du utdype litt nærmere? :) Dette er faktisk litt interessant fenomen..

Skrevet

Kan du utdype litt nærmere? :) Dette er faktisk litt interessant fenomen..

Studier viser at menn foretrekker unge fruktbare jenter (ingen bombe). Dette fører til at menn gjerne ønsker seg damer som har mange fruktbare år foran seg. Vi er derfor i stor grad "programmert" til å være tiltrukket av jenter i alderen 18-25.

For kvinner er det noe annerledes. De vil ha en mann som er fysisk sterk, men som samtidig har makt og innflytelse. Menn i 30-årene er (minst) like fysisk sterke som menn i 20-årene (de fleste styrkeutøvere (med unntak av vektløftere) er på sitt sterkeste i 30-årene). Videre har man rukket å jobbe seg opp i makthierarkiet og fått penger, status og en god jobb.

Dersom jeg går i singlet på byen og spiller på muskler kommer det ofte fulle jenter bort for å klemme litt på overarmene mine og fnise, men de fleste venninnene jeg ligger med sier de blir enda mer tent av bilder av meg i dress og slips (tatt i jobbsammenheng). Dette gjelder også jenter helt ned i 18-års alderen.

Tror det er noe med makt og autoritet som gjør damer ganske så opphisset, ja. ;)

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Personlig så makter jeg ikke menn i 30-årene, de må enten være over 42 år eller under 27år.

AnonymBruker
Skrevet

Studier viser at menn foretrekker unge fruktbare jenter (ingen bombe). Dette fører til at menn gjerne ønsker seg damer som har mange fruktbare år foran seg. Vi er derfor i stor grad "programmert" til å være tiltrukket av jenter i alderen 18-25.

For kvinner er det noe annerledes. De vil ha en mann som er fysisk sterk, men som samtidig har makt og innflytelse. Menn i 30-årene er (minst) like fysisk sterke som menn i 20-årene (de fleste styrkeutøvere (med unntak av vektløftere) er på sitt sterkeste i 30-årene). Videre har man rukket å jobbe seg opp i makthierarkiet og fått penger, status og en god jobb.

Dersom jeg går i singlet på byen og spiller på muskler kommer det ofte fulle jenter bort for å klemme litt på overarmene mine og fnise, men de fleste venninnene jeg ligger med sier de blir enda mer tent av bilder av meg i dress og slips (tatt i jobbsammenheng). Dette gjelder også jenter helt ned i 18-års alderen.

Tror det er noe med makt og autoritet som gjør damer ganske så opphisset, ja. ;)

Du får slenge opp et bilde da vel, or it didn't happen. :) Hvor gammel er du forresten?

Skrevet

Du får slenge opp et bilde da vel, or it didn't happen. :) Hvor gammel er du forresten?

Med tanke på at jeg har brukt KG for å ventilere ut alt fra raseri, til (tidligere) bitterhet, til ekstrem rasisme osv. tror jeg ikke at jeg skal legge ut bilder av meg selv, gitt. Dersom du drar på NM i kroppsbygging ser du drøssevis av menn som ser bedre ut enn meg (hvis man liker den stilen), og det er i hvert fall 15-20 menn her i landet som er sterkere (men som ikke nødvendigvis ligner grisen :P).

Men, jeg klarer meg nå bra for det. Har det helt greit, jeg. :)

Skrevet

det har noe med modenhet å gjøre,menn i 30 årene er mer modne enn gutter i 20årene så man tenker at man vil være på bølgelengde med noen, men menn som er eldre er jo litt mer sexy da,akkurat som menn vil ha ynge pene 20åringer.

og menn i uniform er sexy...mm..

• Liker 1
Skrevet

Single menn i 30 årene er turn on!

De har levd litt, som regel funnet ut hva de liker og er ofte trygge på seg selv :)

Ser ikke helt greia med at alle MÅ være gift å ha fått barn i 30 årene for å være "noe ".

Tror det er her det ligger. Til alle unge menn som sliter kan jeg(og flere kompiser) med hånden på hjertet si at jeg har aldri hatt så draget som fra når jeg ble singel som 33-åring, så gled dere!

Var ikke helt ute av det som ung, men kan ikke sammenlignes med nåtiden, omtrent som når Norge fant oljen!

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er her det ligger. Til alle unge menn som sliter kan jeg(og flere kompiser) med hånden på hjertet si at jeg har aldri hatt så draget som fra når jeg ble singel som 33-åring, så gled dere!

Var ikke helt ute av det som ung, men kan ikke sammenlignes med nåtiden, omtrent som når Norge fant oljen!

Fortell forskjellen da?

Har du en god jobb? Bra inntekt?

Hilsen en 26 åring ung jypling.

Skrevet

Jeg faller innenfor kriteriene, men desverre ser du ut som en ugle så det blir ikke oss to. Sorry.

Pokker... er alltid noe :sur:

:tongue:

Skrevet

og menn i uniform er sexy...mm..

Akkurat dette har jeg lurt på. Why? Hvorfor blir det så spennende når jeg bærer den på meg kontra en vanlig dress?

AnonymBruker
Skrevet

Jobb og inntekt er selvsagt annerledes som 35-åring enn som 20-åring, men spiller liten rolle.

En kjønnssosiolog forklarer det et stykke ned i denne artikkelen på sukker:

http://sukker.no/datingmagasin/2012/05/aldersforskjell/#more-2643

En ting jeg kjenner irriterer meg holdningene til den fyren der, er at hvis en mann velger å være litt i bakgrunnen så er han en klovn. En stakkarslig, patetisk en, sådan.

Minst like sannsynlig mener jeg det er at han inntar en slik rolle for familiefredens skyld. Om kjerringa og unga har hersjetendenser, så er det de som er stakkarslige. Jeg vil egentlig si at den som da "gir seg", er den som virkelig er sterk i forholdet.

Når han i tillegg lufter holdninger som at gutta som liker snowboard, wakeboard, surfing for "lette til sinns", "dumme" og "bimbos" så mister jeg det meste av respekt for han. Er det mulig å være så trangsynt?

Anonym poster: f1e13866d726b94ffcb2daec7cdc5127

Skrevet

Akkurat dette har jeg lurt på. Why? Hvorfor blir det så spennende når jeg bærer den på meg kontra en vanlig dress?

Uniform symboliserer autoritet og styrke, er på generelt grunnlag maskulint :)

Skrevet

Uniform symboliserer autoritet og styrke, er på generelt grunnlag maskulint :)

Sykepleierske-uniform? ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...