Gå til innhold

Single menn i 30-årene..

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
:) Endret av LYSVING
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min var en singel mann i begynnelsen av 30-årene når jeg falt for ham!:)Han hadde ikke vært gift eller noe, men han hadde fokusert lenge på utdannelse og jobb, og som han selv har sagt de gangene jeg har spurt han om hvorfor han var singel; han ville ikke bli sammen med noen bare fordi han var begynt å komme opp i årene, han ville finne en som passet for han og dette var ikke noe han orket å stresse med!:) Han var heldigvis ikke en av disse som fortsatt gikk på byn for å få seg noe, men han har jammen nok av kompiser som er sånn! :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synest de er mer turn off med dumme jenter og gutter som får barn og og er "etablert" når de er tyve. For meg vitner det om lite innsikt. Åsså sitter de på feks KG etterpå og syter over at ingen vil ha dem.

De som er uetablerte har ofte mer planer for livet sitt og høyere krav til å finne den partneren de vil leve med. Dvs at de burde være den største turn on`en. -OM de vil ha deg.

Endret av lashara
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns de er turn on, og om de har barn fra før anser jeg det som en stor fordel siden jeg mistenker at jeg ikke kan få barn :sjenert:

Skrevet (endret)

Er jo mange single 30-åringer med barn da. Er ikke alle forhold som varer livet ut. 30-år gamle menn som er gift? DET er turn-off! Liker single menn i 30-årene jeg. Det er da de er på sitt beste :rodmer: Elsker single menn i 30-årene. De kan jo faktisk ikke kalles menn før de er fylt 30. I 20-årene er de bare guttunger!

Endret av solch
Gjest Anna.S
Skrevet

det har du nok rett i, men så er jeg "bare" 25 da :)

Og da er det naturlig at mennene i 35 års alderen er attraktive for deg, hvis du er klar for å slå deg til ro. :)

Skrevet

Turn off nei? Det er jo en singel mann i 30-årene jeg vil ha!

Skrevet

Ikke noe verre enn oss single kvinnfolk i tredveåra vil jeg tro. Nei, det er ihvertfall ikke turn off :rodmer:

Men som andre sier her; modenthet kommer ikke nødvendigvis med alder heller. Så det kommer jo selfølgelig an på personen.

Skrevet

På ingen måte turn-off! :)

Ønsker meg ein singel mann litt oppe i 30- åra, så kan eg fikse sånn at han ikkje er singel lengre ;)

Er i slutten av 20- åra sjølv, og har lenge synest at mannfolk flest blir bedre når dei har passert 30. Det har så klart med modenhet og erfaring å gjere. MEN det blinker alltid ei lita varsellampe vist det dukker opp menn i 30- åra som alltid har vore single. Det kan jo vere tilfeldighetes osv, men begynner automatisk å lure på om det er noko alvorlig galt med dei...

AnonymBruker
Skrevet

Single menn i slutten av 30-årene er de eneste aktuelle - i utgangspunktet de som har barn. Har de ikke det, blir jeg litt skeptisk og får behov for å vite årsaken.

Dønn ærlig.

Skrevet

Single menn i 30-årene. Turn off? Burde de ikke vært gift og hatt barn til nå?

Eller er det fortsatt gnist og liv i dem??

Ser så mange av dem på byen, synes det er merkelig at de enda ikke har klart å slå seg til ro.

Syns ikke det er turn-off. Syns det er turn-off når de er skilt eller lever i et mest sannsynlig drit kjedelig kona+mann forhold med 2-3 unger på slep tidlig i 30årene. Ville ikke tatt i en slik en gang.

Jeg liker menn som tenker litt mer enn bare baby og kone. En som utdanner seg og opplever litt ting før han slår seg til ro.

Det er åpenbart at et forhold til en på 35+ vil vare lenger og være mer stødig, enn hvis man går inn i et forhold til en på 25+.

Jada, det finnes unntak, men regner med at dere forstår hvor jeg vil hen.

• Liker 1
Skrevet

Single menn i slutten av 30-årene er de eneste aktuelle - i utgangspunktet de som har barn. Har de ikke det, blir jeg litt skeptisk og får behov for å vite årsaken.

Dønn ærlig.

Enig med deg, men ikke i det at jeg blir skeptisk til at de ikke har barn. Det fordi det er vanlig (i hvertfall i de såkalte "høyklassene" og i storbyene) at at menn ofte i den gruppen jeg sikter til får barn sent i 30-årene. Det er ofte kun på bygdene eller i "lavklassen" at man er dumme nok til å få barn "for tidlig".

Selv vurderer jeg og ikke få barn før jeg er rundt 35-40 år, og det fordi jeg ønsker ikke å være i blandt dem som ender opp med en "hvilken som helst mann" med flere forskjellige fedre til barnet mitt, og ende opp som en lavtlønnet outsider, som må slite økonomisk, og med så mye annet hele livet. For det er ingen hemmelighet at det forkommer litt for ofte.

Dønn ærlig.

AnonymBruker
Skrevet

På ingen måte turn-off! :)

Ønsker meg ein singel mann litt oppe i 30- åra, så kan eg fikse sånn at han ikkje er singel lengre ;)

Er i slutten av 20- åra sjølv, og har lenge synest at mannfolk flest blir bedre når dei har passert 30. Det har så klart med modenhet og erfaring å gjere. MEN det blinker alltid ei lita varsellampe vist det dukker opp menn i 30- åra som alltid har vore single. Det kan jo vere tilfeldighetes osv, men begynner automatisk å lure på om det er noko alvorlig galt med dei...

Jeg er snart 30, og har ikke vært i noen langvarige forhold hittil. Hvorfor? Knallhard utdannelse hvor det ikke var ansvarlig å ha en partner, høye krav og fordi jeg ikke gidder å bare være i et forhold for å være i et forhold. Det eneste jeg egentlig er interessert i er å finn ei som virkelig blir spesiell for meg, og stifte en familie med henne.

En annen grunn til at jeg har vært singel er fordi jeg ofte finner bedre tonen med jenter på min alder eller kanskje litt eldre. Når så mange ser blindt opp i alder da så får man det tøft...

Skrevet

Jeg er snart 30, og har ikke vært i noen langvarige forhold hittil. Hvorfor? Knallhard utdannelse hvor det ikke var ansvarlig å ha en partner, høye krav og fordi jeg ikke gidder å bare være i et forhold for å være i et forhold. Det eneste jeg egentlig er interessert i er å finn ei som virkelig blir spesiell for meg, og stifte en familie med henne.

En annen grunn til at jeg har vært singel er fordi jeg ofte finner bedre tonen med jenter på min alder eller kanskje litt eldre. Når så mange ser blindt opp i alder da så får man det tøft...

Men då har du jo ein grunn ;) Finnes det ingen logisk grunn så blir ein usikker. Men for all del, kjenner flotte mannfolk rundt 35 som aldri har hatt langvarige forhold. Poenget er at ein automatisk lurer.

Alder er relativt. Men kunne aldri blitt sammen med ein yngre mann sjølv no, har ennå tilgode å møte ein mann eg synest er moden nok som er mindre enn 5 år eldre enn meg...

AnonymBruker
Skrevet

Men då har du jo ein grunn ;) Finnes det ingen logisk grunn så blir ein usikker. Men for all del, kjenner flotte mannfolk rundt 35 som aldri har hatt langvarige forhold. Poenget er at ein automatisk lurer.

Alder er relativt. Men kunne aldri blitt sammen med ein yngre mann sjølv no, har ennå tilgode å møte ein mann eg synest er moden nok som er mindre enn 5 år eldre enn meg...

Hva legger du i moden? At han er ryddig? Erfaren? Etablert? Litt kjedelig? Klar for barn?

Eller liker du kanskje menn som ser litt eldre ut?

Alltid lurt litt på det der. Selv tenker jeg at jeg alltid har vært "moden" for alderen, alltid hatt ambisjoner, tenkt fremover, tenkt konsekvenser, filosofert, holdt kroppen ved like og engasjert meg i ting som er litt viktige i dagens samfunn. Men jeg ser ung ut for alderen...

Skrevet

Hva legger du i moden? At han er ryddig? Erfaren? Etablert? Litt kjedelig? Klar for barn?

Eller liker du kanskje menn som ser litt eldre ut?

Alltid lurt litt på det der. Selv tenker jeg at jeg alltid har vært "moden" for alderen, alltid hatt ambisjoner, tenkt fremover, tenkt konsekvenser, filosofert, holdt kroppen ved like og engasjert meg i ting som er litt viktige i dagens samfunn. Men jeg ser ung ut for alderen...

Modenhet er vanskelig å definere. Er ikkje utsjånad det går på for min del, sjølv om eg kanskje ikkje tiltrekkes heilt av menn som ser ut som dei er 18. Gjeld nok meir interesser, prioriteringar og forståelse for kommunikasjon o.a. i eit forhold. Det kjem så klart like mykje ann på personlighet som på alder. Kanskje eg egentli ønsker ein mann som er litt "kjedelig" :fnise: , er vertfall ein fordel om han har "rast frå seg" og ikkje er skremt av tanken på familielivet.

Men no skal dei seiast at mine tanker og meiningar ikkje nødvendigvis representerer "normalen" for jenter på min alder...

AnonymBruker
Skrevet

Modenhet er vanskelig å definere. Er ikkje utsjånad det går på for min del, sjølv om eg kanskje ikkje tiltrekkes heilt av menn som ser ut som dei er 18. Gjeld nok meir interesser, prioriteringar og forståelse for kommunikasjon o.a. i eit forhold. Det kjem så klart like mykje ann på personlighet som på alder. Kanskje eg egentli ønsker ein mann som er litt "kjedelig" :fnise: , er vertfall ein fordel om han har "rast frå seg" og ikkje er skremt av tanken på familielivet.

Men no skal dei seiast at mine tanker og meiningar ikkje nødvendigvis representerer "normalen" for jenter på min alder...

Rast fra seg ja. Hmm, hva hvis fyren er veldig aktiv i en del risikosport men ellers er veldig rolig?

Ang. det å være skremt av tanken på familielivet. Er ikke du det? For da tenker jeg at det skal være en selv og den partneren for livet, og siden livet er langt og uforutsigbart og alt det der så er jo det ganske skremmende. Spørsmålet om barn eller ikke barn er egentlig et ganske lett et. Å finne den man skal få det med er den store utfordringen.

Men så er kanskje hovedproblemet mitt at jeg ikke tillater meg selv å feile, så slike ting eser fort ut til enorme proporsjoner. Men det betyr jo at jeg bryr meg da, verre med dem som ikke bryr seg om det blir en unge der og en unge der liksom. :)

Skrevet

Rast fra seg ja. Hmm, hva hvis fyren er veldig aktiv i en del risikosport men ellers er veldig rolig?

Ang. det å være skremt av tanken på familielivet. Er ikke du det? For da tenker jeg at det skal være en selv og den partneren for livet, og siden livet er langt og uforutsigbart og alt det der så er jo det ganske skremmende. Spørsmålet om barn eller ikke barn er egentlig et ganske lett et. Å finne den man skal få det med er den store utfordringen.

Men så er kanskje hovedproblemet mitt at jeg ikke tillater meg selv å feile, så slike ting eser fort ut til enorme proporsjoner. Men det betyr jo at jeg bryr meg da, verre med dem som ikke bryr seg om det blir en unge der og en unge der liksom. :)

Ekstremsport er ok, tenker meir på festing, uteliv og behov for å finne på faenskap med kompiser osv. Litt er så klart ok, men alt med måte!

.

Klart familieliv er skummelt, men derfrå til det å ville legge på sprang bare ved tanken er stor forskjell.

Det er viktig nok å bry seg, men perfeksjonisme kan fort vere slitsomt å leve opp til. Realistiske forventninger til seg sjølv og andre er det beste!:)

AnonymBruker
Skrevet

De kan jo faktisk ikke kalles menn før de er fylt 30. I 20-årene er de bare guttunger!

Næhei! :tongue: 30+ = begynelsen på slutten. 16-35 = menn.

Skrevet

Tråden er ryddet for ensidig meningspåvirkning.

Yvonne (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...