AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Single menn i 30-årene. Turn off? Burde de ikke vært gift og hatt barn til nå? Eller er det fortsatt gnist og liv i dem?? Ser så mange av dem på byen, synes det er merkelig at de enda ikke har klart å slå seg til ro.
Gjest Herr Heftig Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Kan jo hende at de har slått opp eller skilt seg da?
Envy Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Single menn i 30-årene er turnON og det eneste jeg ser etter 14
belle_ Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Synes ikke det er turn off. Kunne greit hatt en mann ii 30-årene, er selv 25, ikke at jeg stresser med å finne meg kjæreste heller. Menn kan uansett være litt eldre når de slår seg til ro enn kvinner. Er dessuten ikke alle som slår seg til ro. Greit at folk velger litt forskjellig. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Single menn i 30-årene er turnON og det eneste jeg ser etter Hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Det er vel flere grunner til det. For menn er det generelt MYE vanskeligere å skaffe seg partner og familie. Kvinner har et ganske høyt krav til at faren til sine fremtidige barn skal ha solid utdannelse, bra jobb og bra karriere. Dette er det jo fortsatt mange som ikke har (faktisk de fleste i landet i følge statistkken selv om mange synser om at "alle" har det) og disse vil da bruke mye lenger tid på å finne seg partner, evt. de finner ikke noen som vil ha dem i det hele tatt. De er rett og slett for fattige og lite ressurssterke i kvinners øyne. Videre har du jo de som har slått opp og som må begynne fra scratch. Det er jo tross alt over 50% som skiller seg eller slår opp i dag. Til slutt har du de som er selvvalgte single.
boyboy Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 Spørsmålet ditt er logisk ugyldig siden du mener da at menn som har kjæreste er turn on og de hakke du sjangs på siden de er allerede i forhold. Så menn som er i forhold er dermed turn on, men de kan du ikke få. SÅ du vil heller ha en som har kjæreste enn en som er singel. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #8 Skrevet 8. juni 2012 Spørsmålet ditt er logisk ugyldig siden du mener da at menn som har kjæreste er turn on og de hakke du sjangs på siden de er allerede i forhold. Så menn som er i forhold er dermed turn on, men de kan du ikke få. SÅ du vil heller ha en som har kjæreste enn en som er singel. Dette er jo ikke så veldig uvanlig. Det er et ganske vanlig fenomen at menn i forhold er mer populære fordi han på en måte har blitt "godkjent" som en partner generelt sett.
Gjest Søgni Skrevet 8. juni 2012 #9 Skrevet 8. juni 2012 Nei, single menn i 30-årene er ikke turn off. Nei, de "burde ikke" vært gift og hatt barn til nå. Ja, det er selvfølgelig fortsatt gnist og liv i dem (skulle tro vi prata om 85-åringer her). Jeg synes ikke det er merkelig at de ikke har slått seg til ro heller, det er ikke slik at utrolig mange etablerer seg i 20-årene eller at alle som er single ikke en gang har vært etablert. Og så er vel ikke menn i 30-årene en ensartet gruppe heller, så jeg nekter å bedømme alle single menn i 30-årene, og bedømme hvorfor de er single. Folk i alle aldre er single i dag, uten at det er noe galt med dem av den grunn. 7
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #10 Skrevet 8. juni 2012 30 år og gift og barn er vel ikke å forvente av en mann tenker jeg... Gjennomsnittsalder for å få barn for menn er jo 33, de har jo ikke sånn hastverk som kvinner. Er 26 selv, har kjæreste. Men om jeg var singel så hadde jeg heller datet en i 30 årene fremfor en umoden 25 åring.
Wednesday Skrevet 8. juni 2012 #11 Skrevet 8. juni 2012 menn er på sitt beste ca i 35-års alderen (mener jeg da) 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #12 Skrevet 8. juni 2012 kommer ann på. eksen min var 31 da vi traff hverandre. han hadde vært singel veldig mange år å var blitt veldig sær kan du si... han er singel enda. tror kommer til å vare en stund.... møter jeg en mann i 30 åra som er singel så flott.
Envy Skrevet 8. juni 2012 #13 Skrevet 8. juni 2012 Hvorfor? Fordi jeg er lei single smågutter i midten av 20 årene som har total aversjon for å snakke om ting, og si ting som det er. Som ikke kan ta et standpunkt, som rett og slett er vinglepettere. Menn i 30-årene har vært ute en vinternatt før, er mer tolerante og ærlige. Rett og slett mye hyggeligere å date, uansett utfall. ..På veldig generelt grunnlag så klart. Menn i midten av 20 årene kan sikkert være ålreite de også, men min erfaring tilsier at menn rundt 30 har "skjønt et eller annet" som yngre menn ikke har. 5
Steinar40 Skrevet 9. juni 2012 #14 Skrevet 9. juni 2012 ..På veldig generelt grunnlag så klart. Menn i midten av 20 årene kan sikkert være ålreite de også, men min erfaring tilsier at menn rundt 30 har "skjønt et eller annet" som yngre menn ikke har. Det har bare generelt sett med modenhet å gjøre. De fleste blir eldre med årene.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #16 Skrevet 9. juni 2012 Single menn i 30-åra er fine greier Men jeg vil helst at de har litt erfaring med forhold fra før - hvis ikke begynner de oftest å bli for usikre og sære. Ikke nødvendigvis, men ofte. Er kvinne i 30-årene selv... 1
Gjest Anna.S Skrevet 9. juni 2012 #18 Skrevet 9. juni 2012 menn er på sitt beste ca i 35-års alderen (mener jeg da) Jeg har datet umodige menn på 38 år, så ikke ale menn er på sitt beste når de er 35 år lenger. Fordi så mange skiller seg når de er mellom 30-40 er det mange i den alderen som har behov for å fly fra seg litt før de igjen er klar for å slå seg til ro. Noen mener de er klare fordi de er ensomme og ønsker noen som tar vare på dem, men det er ikke før de virkelig har fått levd litt at de er skikkelig klare. Jeg er 35 nå og han jeg holder på å bli kjent med og skal på date med er 44. De siste 5 jeg har datet har vært over 40 med unntak av en som var ett år yngre enn meg. Han var ikke erfaringsrik nok for meg, og hadde ikke helt kontroll over livet sitt. Det hele kommer vel ann på hvilken alder man selv er i og hva slags type mann man ønsker seg. Ingen fasit på noe, men det er i allefall ikke slik at men over 30 år som en single har noe galt ved seg.
Gjest "gjest" Skrevet 9. juni 2012 #19 Skrevet 9. juni 2012 Jeg liker setningen "vært ute ei vinternatt", og den kan gjelde på menn(esker) i alle aldre.
Wednesday Skrevet 9. juni 2012 #20 Skrevet 9. juni 2012 Jeg har datet umodige menn på 38 år, så ikke ale menn er på sitt beste når de er 35 år lenger. Fordi så mange skiller seg når de er mellom 30-40 er det mange i den alderen som har behov for å fly fra seg litt før de igjen er klar for å slå seg til ro. Noen mener de er klare fordi de er ensomme og ønsker noen som tar vare på dem, men det er ikke før de virkelig har fått levd litt at de er skikkelig klare. Jeg er 35 nå og han jeg holder på å bli kjent med og skal på date med er 44. De siste 5 jeg har datet har vært over 40 med unntak av en som var ett år yngre enn meg. Han var ikke erfaringsrik nok for meg, og hadde ikke helt kontroll over livet sitt. Det hele kommer vel ann på hvilken alder man selv er i og hva slags type mann man ønsker seg. Ingen fasit på noe, men det er i allefall ikke slik at men over 30 år som en single har noe galt ved seg. det har du nok rett i, men så er jeg "bare" 25 da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå