Gå til innhold

er det bare meg?


Alina X

Anbefalte innlegg

Alle har vi sett de råkule guttene med råkule klær og biler, med enda fler råkule venner og heite damer rundt seg, er det bare meg som synes det er latterlig? Jeg ser jo at mange jenter vil være med de kule og populære guttene, men jeg blir nesten litt kvalm av hvordan de er.

Dere vet, foreksempel de som kjører fine biler og strør om deg med penger, Alle jentene hviner av fryd mens jeg tenker "bilen er enten leid av AVIS eller fått av pappa, og pengene er enten tatt opp i lån eller fått av pappa". til og med de som har tjent seg rike kvalmer meg. Jeg bryr meg såklart ikke om noen er rik eller ei, men jeg misliker de som skal VISE det, har selv noen venner som har "alt" samt familiemedlemmer, og de kjøper seg hus og alt det der, men de VISER seg ikke fram.

Jeg forstår det ikke, for alle jentene blir helt gale av det der, og henger seg på dem og sprer beina fortere enn du kan si "fitte", men jeg kjeder meg med sånne folk. De som er SUPERPOPULÆRE, jeg tenker heller at de kan ikke være gode venner i og med at de er venn med "alle", at de ikke kan holde på venner, spesielt menn altså, de irriterer meg på det der!

"Skal jeg kjøpe en drink til deg?" "Jeg har et stereoanlegg hjemme som kosta meg 20.000kr," " Jeg bor i toppleilighet."++ sånne menn IRRITERER meg veldig ,jeg er hyggelig mot dem, men inni meg tenker jeg: "Hvem er du?Ja du har alt, men hvem er du?Er du ekte?Til å stole på?" imens alle andre elsker dem...I dont get it.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ikke noe galt med den slags gutter :fnise:

De kan da ha fin personlighet, være morsomme, ærlige og kule selv om de har tøff bil vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Hva slags miljø er det du vanker i? Typ Oslo vest/Solli plass-ish? Prøv å bli kjent med litt andre typer folk, som ikke bare er opptatt av materialisme. Jeg takler ikke sånt sjæl, blir så overfladisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose

Jeg kjenner en gutt som har en rå tøff bil til en halv million og jenter som er gale etter han. Han er ganske så good looking om jeg skal si det selv, og man ser at den fyren lett har draget. Bilen har han betalt selv, ettersom han har jobbet hardt og spart opp penger. Han kan ikke noe for at han drar jenter, det er ikke hans feil at han har utseendet sitt med seg og vet hva han skal si for å sjarmere en jente. Man kan ikke legge en person for hat bare fordi han har litt gullhår i rumpa. Det er jo ikke latterlig å være populær, noen mennesker kan ikke noe for at de er godt likt av andre...

Og du sier at alle jentene blir gale av det der... Da regner jeg med du selv blir det også da? Siden alle jenter blir det? Selv bryr jeg meg lite. Og jeg tror det er mange andre jenter som også gir seg en blank faen i hvor tøff bil en gutt har og hvor mye penger han har, samt hvilken status han har i miljøet. Dette kommer vell kanskje an på hvor man selv er ifra og hvordan omgangskretsen til personen er.

Selv tenker jeg "Er du ekte?" og "Er du til å stole på?" om absolutt alle... De populære guttene er ikke så veldig annerledes enn oss andre. :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags miljø er det du vanker i? Typ Oslo vest/Solli plass-ish? Prøv å bli kjent med litt andre typer folk, som ikke bare er opptatt av materialisme. Jeg takler ikke sånt sjæl, blir så overfladisk.

hehehe, nei bor på grønland og er oppvokst på beste østkant:-) kanskje jeg derfor heller synes det er kvalmende?

ja, de som er hyggelig også finner jeg kvalmende light, ikke for hvordan de oppfører seg, snakker osv for disse er generelt hyggelige mennesker, men når jeg ser at de er overkommelig hyggelig og "venn"med alle, en som alle kjenner, så tenker jeg samtidig at denne personen kanskje ikke har "ekte"venner hvis du forstår hva jeg mener? Jeg var i en populær gjeng store tider av ungdommen, og der var det konkurranse om å være best, kul, pen og tøff, masse intriger og annet tull, og få av dem var der virkelig for hverandre når det var som verst, derfor kommer disse tankene frem, uansett hvor hyggelig og åpen han enn måtte være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en gutt som har en rå tøff bil til en halv million og jenter som er gale etter han. Han er ganske så good looking om jeg skal si det selv, og man ser at den fyren lett har draget. Bilen har han betalt selv, ettersom han har jobbet hardt og spart opp penger. Han kan ikke noe for at han drar jenter, det er ikke hans feil at han har utseendet sitt med seg og vet hva han skal si for å sjarmere en jente. Man kan ikke legge en person for hat bare fordi han har litt gullhår i rumpa. Det er jo ikke latterlig å være populær, noen mennesker kan ikke noe for at de er godt likt av andre...

Og du sier at alle jentene blir gale av det der... Da regner jeg med du selv blir det også da? Siden alle jenter blir det? Selv bryr jeg meg lite. Og jeg tror det er mange andre jenter som også gir seg en blank faen i hvor tøff bil en gutt har og hvor mye penger han har, samt hvilken status han har i miljøet. Dette kommer vell kanskje an på hvor man selv er ifra og hvordan omgangskretsen til personen er.

Selv tenker jeg "Er du ekte?" og "Er du til å stole på?" om absolutt alle... De populære guttene er ikke så veldig annerledes enn oss andre. :gjeiper:

"alle" er nok et uttrykk brukt her inne for "generelt sett"altså noe man har observert og erfart :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...