Gå til innhold

Hva anser dere som "Ned priotert/ikke priotert"


Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Gjest gjest

når det kommer til forholdet? Føler at jeg er kanskje krever litt for mye, så jeg har bare lyst til å se hva dere mener om saken/eksempler

Anser dere som det å ikke ringe/sende melding tilbake som "ned priotert" Da snakker jeg ikke om hvis personen er på jobb o.l. men at du f.eks har sagt at du skal ringe tilbake etter en 30min-1t ca, men aldri får noe svar tilbake før det har gått 6-7 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde sambo sagt han skulle svare innen da og da, og det ikke skjedde, ville jeg tippet han hadde sovnet eller glemt seg...

Det kunne nok lett irritert meg, og han hadde helt garantert fått høre det. ;) Men ville ikke sett meg som nedprioritert nei.

Hadde det vært langt tidligere i forholdet, før vi ble trygge på hvor vi hadde hverandre, og før jeg visste om hans surrethet, så ville nok saken stilt seg annerledes ja.

Og skjedde det ofte, og i dating fasen, så ville jeg sett det som at han var lite interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke kalle det nedprioritert om han ikke ringer tilbake. Selvfølgelig om han bare er hjemme og gjør på ingenting og ikke ringer med vilje er det jo litt dårlig, men det er jo lett å glemme å ringe tilbake om man er på farten eller holder på med ting.

Så jeg vil ikke si det er nedprioritert om man glemmer å ringe tilbake en gang i blant, men jeg hadde nok blitt litt irritert om det tok så lang tid før jeg fikk tlf tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke kalt det nedprioritert. Når jeg føler meg nedprioritert er når typen, før han kan gjøre en avtale med meg, må sjekke alle andre muligheter han kanskje kan ha den dagen. Hvem av kameratene som skal på puben og slike ting. Da føler jeg med nedprioritert og andrevalg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...