Gå til innhold

Lov å mase?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener ikke hun skal glemme han, men gi ham tid! Han trenger jo å puste for Guds skyld!

Dette vet jeg også. Men nå har han fått "pustet" i flere måneder, og jeg blir kjempe lei og såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette vet jeg også. Men nå har han fått "pustet" i flere måneder, og jeg blir kjempe lei og såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke 'jeg er glad i deg og vil være sammen med deg' er et hint på at han ikke vil ha noe med meg å gjøre..

Men nå har jeg altså sendt en melding til. Spurte om han har tid til å prate litt/møtes. Vi har "vært sammen" såpass lenge at jeg føler det uansett er på tide. Så får jeg bare vente å se hva han svarer..

Du har tatt kontakt alle de siste gangene. Du tok kontakt igjen igår for å spørre om dere skulle ut idag. Han kunne ikke. Dermed sender du enda en mld den dagen han ikke kunne finne på noe, og der han ikke har tatt kontakt med deg hele dagen. Nei, det hadde jeg virkelig ikke gjort selv. Hvor lenge siden er det du skrev denne meldingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tatt kontakt alle de siste gangene. Du tok kontakt igjen igår for å spørre om dere skulle ut idag. Han kunne ikke. Dermed sender du enda en mld den dagen han ikke kunne finne på noe, og der han ikke har tatt kontakt med deg hele dagen. Nei, det hadde jeg virkelig ikke gjort selv. Hvor lenge siden er det du skrev denne meldingen?

Jeg vet jeg virker utrolig patetisk som holder på slik. Men vil han ikke se meg mer så får han heller si det enn å si at han vil det. Jeg har hatt det på samme måte før med en annen gutt. Da gjorde jeg motsatt, lot helt være å ta kontakt og tok det som et hint, lot være å fortelle ordentlig hva jeg følte. Da gikk det ikke lang tid før han tok kontakt igjen, til å overse meg til å ta kontakt igjen. Jeg orker ikke en reprise av det.

Vi har kjent hverandre nå ganske lenge (4-5 år), og det begynner å nærme seg et år siden vi begynte å små-flørte. Vi bodde en stund langt vekke fra hverandre men begynte å gå ut når vi nå er nærmere.

Jeg tar kanskje feil, men jeg føler at jeg fortjener ærlighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ingenting å være usikker for. Han er ikke interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HUSK; det er alltid noen som er galere, som regel har man mye å gå på :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal fortelle deg noe som de aller fleste av oss opplever flere ganger ila "datinglivet" vårt:

Det er dessverre svært mange menn der ute som ikke gidder å fortelle dama at de ikke er interessert likevel. Det er så ubehagelig å avvise ei dame som sitter med tårevåte, kjærlighetssyke hundeøyne mens man tenker mest på å ha seg med venninna hennes. Så man sier et par ting dama vil høre.

Mannfolk velger heller å overse og unngå, slik at dama skal bli usikker og "kreve en forklaring", og når de aldri får denne forklaringen så "dumper" de fyren i raseri. Slik er det dama som blir the bad guy, mens fyren slipper unna med å unngå å svare på noen sms/avlyse et par møter.

Jeg lover deg, hadde fyren vært interessert så hadde du visst det. Slutt å mase, slutt å trygle og be som en kjærlighetssyk tenåring. He's just not that into you.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg virker utrolig patetisk som holder på slik.

Ikke patetisk, men naiv og selvpinende. Skjønner ikke hvorfor du gidder å mase, trygle og be når du vet at han ikke er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ringte meg endelig i sted rett etter jeg skrev det forrige og vi pratet litt.

Han sa han ikke synes jeg maset på han, han likte det heller at jeg viste interesse og vi skal møtes i morgen. Så tydeligvis gikk det litt begge veier denne usikkerheten..

Så nå er jeg lettet. Selv om jeg ikke tok imot råd om å la være å ta kontakt, så setter jeg pris på svarene deres og skal prøve å ta det med meg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...