Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde en diskusjon med han jeg har holdt på med i 3.5 mnd idag, rett før han skal reise bort for en uke. Det vi diskuterte gjorde at jeg ble usikker på oss, da det hadde med oss og fremtiden å gjøre. Før han gikk fikset vi opp, men jeg kjenner at jeg ikke vet hva jeg vil lenger..

Fikk en sms av ham nå ,at han savnet meg allerede, og litt om hotellet osv. Jeg vet han ringer meg ikveld.

Hva gjør jeg? Jeg vil virkelig IKKE ødelegge turen hans, men jeg tviler sånn på om jeg vil mer. Skal jeg bare la være å svare, eller bare svare kort? Og hva hvis han spør om det er noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, kjip situasjon.. Du må i alle fall svare han! Om du ikke gjør det så kommer han til å gå rundt å være usikker og forvirret..

Hva var det egentlig dere diskuterte som gjorde at du begynte å tvile? Skjønner hvis du ikke vil svare altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjip situasjon.. Du må i alle fall svare han! Om du ikke gjør det så kommer han til å gå rundt å være usikker og forvirret..

Hva var det egentlig dere diskuterte som gjorde at du begynte å tvile? Skjønner hvis du ikke vil svare altså :)

TS her.

Vi diskuterte forholdet fremover. Jeg vil at vi skal bli offisielt sammen, mens han vil vente litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en diskusjon med han jeg har holdt på med i 3.5 mnd idag, rett før han skal reise bort for en uke. Det vi diskuterte gjorde at jeg ble usikker på oss, da det hadde med oss og fremtiden å gjøre. Før han gikk fikset vi opp, men jeg kjenner at jeg ikke vet hva jeg vil lenger..

Fikk en sms av ham nå ,at han savnet meg allerede, og litt om hotellet osv. Jeg vet han ringer meg ikveld.

Hva gjør jeg? Jeg vil virkelig IKKE ødelegge turen hans, men jeg tviler sånn på om jeg vil mer. Skal jeg bare la være å svare, eller bare svare kort? Og hva hvis han spør om det er noe?

Slike samtaler skal du ta ansikt til ansikt. I mellomtiden får du svare som best du kan, og spør han svarer du at du har litt å tenke på for tiden, men at han ikke skal bekymre seg for det.

Endret av Tullepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...