Gå til innhold

Gamerkjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har postet et innlegg tidligere om kjæresten og gaming, og da hadde viruset akkurat begynt igjen etter et halvt år med stopp. Nå har han tatt opp gamingen og gamer hver eneste dag, kanskje 3 mixer der 1 mix tar 40 min. Å spille CSS er det første han gjør når han står opp, og det siste han gjør før han legger seg. Jeg hadde nylig vært hos en veninne og sovet over, der jeg fikk vite dagen etter at han hadde sotte oppe til 6 på morraen å gamet CSS. Jeg kjenner jeg blir dødsskuffet, for jeg trodde virkelig jeg hadde funnet mannen med stor M.

Han bruker fritiden sin på gaming. Og ha vil heller snakke i ventrilo enn med meg. Jeg sitter bak han i senga å eter frokosten alene, mens han hoier og roper i ventriloen... Det her er seriøst dødskjipt...

Han sier dette er hobbyen hans, og at jeg må finne min egen. Han kan godt game 3 x 40 min om dagen, bare ikke med en gang han står opp, og rett før han legger seg? hva faen liksom.... ARHG..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvd å snakke med han om det?

Kjæresten min gamer masse, men om jeg faktisk forteller han at jeg vil snakke om noe viktig, legger han lett fra seg både pc og ps3! Det handler om kommunikasjon, og at man må finne ut hvor mye tid man vil ha for seg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Som du også sier, er ikke 2 timer per dag ekstremt mye. Siden det er tidspunktene som er problemet og ikke lengden tror jeg ikke han blir sur hvis du påpeker det, forutsatt at han har tid til å spille ellers.

Hva er foresten CSS? Et nytt Counter Strike spill?

Edit: Jeg har et innlegg mer enn eple så hennes mening er irrelevant :fnise:

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende de han spiller med bare er tilgjengelige på disse tidspunktene?

Har selv en kompis som gamet et spill ganske sent og utover natta, fordi det var da gjengen kunne samles og alle var ledige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...spiller folk fortsatt CS? :hakeslepp:

For vår del er ikke dette et problem da vi begge har en tendens til å sitte foran pc'en fra vi står opp til vi legger oss. Vi gjør jo andre ting også, men siden vi begge er datanerder, så blir ikke den ene støtt av at den andre får dilla på et spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min spiller også spill, men han respekterer meg såpass at han spiser frokost sammen med meg og ikke spiller rett før vi skal legge oss. Når han spiller er det gjerne samtidig som jeg sitter og leser i en bok eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viruset, er det typen din? ;P

Ta det opp med fyren, forklar deg slik som du gjorde i innlegget ditt her.

Få ut budskapet om at han kommer til å miste deg om han forsetter slik.

Om han velger PC framfor deg så slå opp og finn deg en som ikke er en "gamer".

Eller noko i denne duren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Kjæresten min spiller også spill, men han respekterer meg såpass at han spiser frokost sammen med meg og ikke spiller rett før vi skal legge oss. Når han spiller er det gjerne samtidig som jeg sitter og leser i en bok eller lignende.

'Kjæresten min spiller heller ikke spill, men hun respekterer meg såpass at hun ikke krever at jeg skal spise frokost med henne og lar meg ha noen alene-netter.'

Merkelig hvordan ting kan se ut fra forskjellige synspunkt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min sitter mye på pc'en/gamer, men jeg gjør det å så det er greit:) Skjønner ikke hvorfor folk lar seg irritere over det. Har du så lite å finne på selv kanskje?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Kjæresten min spiller ikke så mye lengre, men har perioder hvor han spiller en del. Har vært hos han når han spiller og jeg sitter ved siden av han og ser på. Jeg synes det er litt gøy å se på jeg da. Han blir litt stressa også dør han hele tiden i spillet. :fnise:

Hender jeg ligger på senga og spiller x-box mens han spiller på pc. Han er også sånn at han kan gå ifra spillet litt for å kysse meg og snakker litt med meg mens han spiller.

Det er greit for meg så lenge han ikke blir helt borte i spillet. Det er noe vi har snakket om og blitt enige om.

Snakk med han og fortell hvordan du føler det! Evt si at det er greit at han spiller, men at han også tar seg litt tid til å gi deg oppmerksomhet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æSJ, har samma greia her. Bare med WOW og Battlefield 3.. :filer:

Tingen her er at når jeg er hos han i helgene, å har dermed ikke data, så ender det slik: Han prøver å våkne før meg, å jeg våkner opp med han forran datan. Der sitter han HELE dagen, helt til jeg ev skal hjem eller at vi skal finne på noe.. :/ Det har bedret seg, for all del. Men ikke godt nok. :filer:

Så jeg hiver meg på bølga - Kommunikasjon! Gi beskjed til den lille gamern din at han kan fint spille, bare på andre tidspunkter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...