Gå til innhold

Burde jeg bare holdt kjeft?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg pleier sjeldent å blande meg inn i ting, men dette irriterte meg litt.

En veninne av meg spurte en annen (jeg hørte jo ikke hele samtalen da, men jeg sto med de osv, så jeg hørte jo d meste) De snakket om en gutt, min veninne 1 spurte nr 2 "Jeg har hørt at du og Adrian er fuck friends" også diskuterte hun antre og sa at det bare var tull osv. Så sie rjeg (litt irritert på veninne nr 1 fordi hun er så nysgjerrigper mener jeg) så sier jeg "Det er ingen som har noe med hva andre gjør sammen.Det er privat." eller noe lignende.Så ble veninne nr 1 dritsur og sa masse og bare" du vet ikke engang hvem vi snakker om herregud" så sier jo jeg at det ikke spiller noen rolle hvem det er snakk om, andre h ar jo ikke noe med noe slikt å gjøre- så sa nr 1 "ja men det var et rykte"

Hva tenker dere? var jeg frek?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker dere er 14 år, og at dette er ok i den alderen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

edit: hun spure hhenne om de var fuck friends

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du va frekk. Nå aner ikke jeg hvor gode venner 1 og 2 er, men sånt er det da ikke uvanlig at man snakker med venner om? Så lenge 2 ikke reagerte på å få spørsmålet, synes jeg du burde holdt deg utenfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nr 1 og jeg er bestevennner og nr 2 og jeg er like gode venner som nr 2 og nr 1.. altså ikke kjempegode.. Jeg la merke til at nr 2 ble veldig stresset, og fornærmet osv. så jeg valgte å forsvar ehun..fordi man trenger da ikke vite hvem som ligger med hvem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med svaret over. Hvem nr 2 har med å gjøre er ingens sak så lenge det kun er nysjerrigheten som råder og gjør andre ukomfortable.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...