Gå til innhold

Har en del venner i utlandet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en del venner i utlandet. Jeg har lyst til å ha med barnet vårt og kjæresten å besøke de. Han er lite villig til det. Han ser ingen interesse for å gjøre det da han ikke kjenner de. Jeg mener han bør bli med for å bli kjent med dem. Om ikke annet for min skyld! Jeg føler meg så dum hvis jeg drar alene med barnet og må finne på en unnskyldning for hvorfor han ikke blir med :sukk:

Jeg syns dette er litt trist egentlig. Dette er for all del ikke en grunn til å avslutte forholdet altså! Men jeg syns det er en litt vanskelig sak. Selv om jeg koser meg på tur med barnet så savner jeg kjæresten min der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det snakk om veldig nære venner? Hva med å ta en reise, for så å finne på noe sammen sammen med vennene en eller to ganger, slik at dere og vennene ikke omgås så mye, i tilfellet det blir for ubehagelig for ham, håper du skjønner hva jeg mener :P. Inkluderer dette besøket overnatting hos vennene dine, i så fall skjønner jeg at han ikke har så lyst.

Men du får snakke med ham om det ;) og fortelle at vennene betyr mye for deg, hvis de er veldig nære da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...