Gå til innhold

Feilsendte sms

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke selv sendt noen skikkelig flaue meldinger feil, takk og lov. Men jeg har mottatt et par bilder av en pupp og av full innsikt til høna, av en ukjent person. Flaut for henne.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

18 år gammel sendte jeg "jeg elsker deg"til kjørelæreren min,mamma måtte ordne med ny kjøreskole fordi jeg var så flau.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har ikke sendt feil selv, men mistet mobilen min på et kjøpesenter en gang. Meldingen "Gå og pul mora mi!!" ble sendt til flere kontakter, og av en eller annen grunn kun de flaueste. Læreren min, faren min (de er skilt og han er ikke typen til å se på dette som morsomt), bestemor osv... Sannsynligvis flere også, vanskelig å vite når du ikke har mobilen din.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uff, jeg har to slike flaue episoder. Heldigvis er de arkivert og må hentes fram fra 14-års alderen min :)

Nr 1: En av klassekameratene til broren min (de var 6 år eldre enn meg) chattet jeg litt med på MSN og over mobil. Hvorfor en 19-åring holder kontakt med 14-åringer kan man jo spørre seg om i dag forresten. Men uansett snakket vi litt fram og tilbake, og han hadde sendt en melding hvor han skrev at jeg var søt. Jeg ble jo kjempe-oppglødd over komplimentet og satte straks i gang med å skrive en melding til venninna mi der jeg gjenga det han hadde sagt med egne ord og sa at det måtte hun og si fra om til ei annen venninne (dette var jo stort:P). Denne sendte jeg da til han. Piinliig. Aner ikke hva han tenkte.

Nr 2: En litt pinligere situasjon hendte da jeg som 14-åring var ekstremt forelska i en annen av kameratene til broren min. Han hadde selvfølgelig dame, men jeg skjønte lite av hva et forhold gikk ut på. Var jo heller ikke interessert i et forhold med ham, jeg var rett og slett bare forelsket. Av den grunn hadde jeg ham lagret på mobilen som "Sexygutten" eller "Kjekkegutten" eller noe lignende. Så sendte jeg ham en MMS med et slags dikt, eller en greie som gjorde at man kunne se avsender under og hva avsender hadde deg lagret som. Aner ikke helt hvordan dette gikk til, men jeg fikk iallfall en SMS fra han hvor det stod "Så det er det du har meg lagret som?". Etterfulgt av en melding om at han dessverre ikke var interessert fordi han hadde jo dame.

HAHAHAHAHAHAHA! Ufattelig pinlig.

Anonym poster: 4310c1ebf057e5fce6038b2f8921ef2c

Skrevet

Jeg har fått feilsendte meldinger!

Våkna kl 5 om morgenen av at tlf peip, fra et nr jeg ikke hadde lagra, 4 mld klarte han å sende...

"Jeg våkna med tidenes stå nå, og har så jæ*** lyst til å kjøre ku*** langt oppi fi*** di"

"Kan ikke jeg få komme og ta deg kjapt sånn på mårrakvisten da? Har en hard stor kuk som venter på deg! Har lyst til å se at du har den langt inni munnen din"

"Og så vil jeg spr*** uttover de digge puppene dine!"

"OOOPS...Sorry, feil Susanne!!!"

Måtte jo lese flere ganger før jeg våkna skikkelig, trodde jeg skulle le meg ihjel! Måtte vekke gubben og vise han dem :fnise:

Måtte jo sjekke hvem meldingane var fra, og vi gliste rimelig bra da vi møtte han på butikken noen dager seinere! :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Luppa
Gjest Bella90
Skrevet

For noen år siden da jeg var sammen med eks'en min skulle jeg sende en litt dirty, ganske privat melding til han. Jeg husker ikke nøyaktig hva det sto i meldingen. Da jeg ikke fikk svar ringte jeg han, men han hadde vel ikke fått noen melding. Jeg fortet meg å sjekket utboksen, og gjett hvem jeg hadde sendt den til.. PAPPAN MIN!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...