Gå til innhold

Feilsendte sms

Fremhevede innlegg

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har hatt 10 i promille, og jeg vinner.

Har aldri begått sms-flauser fordi jeg er god.

Når over 3 kan være dødelig?

Selv har jeg sendt til den jeg har skrevet om et utall ganger, men jeg har heldigvis ikke for vane å skrive ufine ting eller å sladre. Bortsett fra da en av mine beste venner fikk seg dame som jeg syntes var så ung at det virkelig var på kanten, og utbroderte hva jeg syntes om dette til en felles venn av oss, og sendte den til ham. Han snakket så og si ikke til meg før det ble slutt igjen med han og dama.. :sjenert:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest finurlig
Skrevet

Gidd å henge dere opp i promillenivå, det var vel bare for å understreke hvor full hun var.

• Liker 20
Skrevet (endret)

Jeg var superforelska i en fyr og ble skikkelig lei meg da han fikk seg kjæreste. Sendte en melding til min daværende bestevenninne "XXX har fått seg kjæreste og jeg er såå lei meg!"

Vel, det var ikke til min tidligere bestevenninne jeg sendte den meldingen til for å si det sånn. Og jeg var fullstendig edru.(..)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

18 år gammel, sørpe full, på vei hjem fra byen, og seksuelt frustrert fordi min livs kjærlighet hadde sagt at hun var interessert i meg kun som en venn dagen før.

Fuck.

"Enten er jeg og du mer enn venner, eller så kan du brenne i helvete!"

Viste den til min kamerat, trykte på send og deretter rød knapp for å avbryte, noe jeg da oppdaget at ikke var mulig etter at jeg hadde trykket på send.

Yes. Jeg forsvant både fra vennesonen og livet hennes etter den episoden. Det var forøvrig siste gang jeg opplevde at en jente kun så på meg som en venn. It changed me!

:)

• Liker 2
Skrevet

I min tid som ung&dum (nå er jeg gammel og...ja, kanskje litt smartere :lete: Håper jeg) sendte jeg sms med en venninne. Vi var godt i gang med å diskutere min potensielle kjæreste. Negativ som jeg var skrev jeg at han hadde jo hatt en rekke forhold, og alle hadde jo gått til H. Smurte på om at dette sikkert ikke kom til å fungere. Sendte mld og synes venninna mi var treig til å svare. Så kom det svar - dere vet vel fra hvem? :skratte: "Jamen, det betyr jo ikke at vi ikke får det til å fungere..." Tror jeg fysisk krøp under bordet og gjemte meg. Ble mye roing før jeg var i land den kvelden.

MEN: Mange år har gått, og han fikk rett - vi er fortsatt sammen.

Skrevet

Du kommer til å ende opp med å hate meg :fnise:

Vet du, det klarer jeg faktisk ikke å se for meg... :fnise:

Gjest Bobler
Skrevet

Gubben var på tur, og jeg var ensom og kåt hjemme. Sendte en laaang melding om hvor mye jeg gledet meg til han kom hjem, og hva jeg ville gjøre med han da. Veldig detaljert!

5 minutter etterpå fikk jeg en melding fra sjefen: " Hørtes hyggelig ut det, men jeg er fortsatt gift vet du! ;) ;) ".

Hadde ikke spesielt lyst til å dra på jobben etterpå, men sjefen tok det heldigvis pent!

• Liker 25
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Gubben var på tur, og jeg var ensom og kåt hjemme. Sendte en laaang melding om hvor mye jeg gledet meg til han kom hjem, og hva jeg ville gjøre med han da. Veldig detaljert!

5 minutter etterpå fikk jeg en melding fra sjefen: " Hørtes hyggelig ut det, men jeg er fortsatt gift vet du! ;) ;) ".

Hadde ikke spesielt lyst til å dra på jobben etterpå, men sjefen tok det heldigvis pent!

:skratte:

Gjest Elissima
Skrevet (endret)

Hehe mange underholdende historier fra dere! Sjekk denne her, mange morsomme historier om feilsendte sms:

http://www.felsms.com/

Endret av Elissima
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den eneste jeg kommer på at jeg har sendt feil som var litt kjip, var da jeg skulle i bryllup til en venninne og skulle kjøpe med gave fra resten av venninnegjengen (som ikke skulle dit). Jeg synes jeg hadde vært veldig flink til å kjøpe gave, hadde funnet noe jeg vet bruden hadde ønsket seg lenge som hun ikke trodde fantes, og jeg var storfornøyd og gledet meg til å se ansiktet hennes da hun åpnet gaven. Sendte sms til de andre i gjengen og fortalte hva det var...og sendte den selvfølgelig til bruden også :tristbla:

Med en gang jeg oppdaget det, ringte jeg henne og tryglet henne om å ikke lese meldingen. Hun hadde heldigvis skjønt kjapt at meldingen ikke var ment å skulle bli sendt til henne, så hun hadde ikke lest den.

Hun ble veldig overrasket da hun åpnet gaven, og jeg tror ikke det var skuespill ;)

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt og så på tv med pappa. Og er det en ting jeg ikke er glad i, så er det at det dukker opp sexcener på tv når jeg ser på tv med foreldrene mine. Det er kanskje litt gammeldags, men hos oss snakker vi ikke om sånt i det hele tatt.

Så satt vi der og så på tv da. Og det måtte selvsagt dukke opp en dampende sexscene med masse stønning. Jeg var så flau at jeg holdt på å dø. Prøvde på en naturlig måte å ta fjernkontrollen for naturlig å svitsje litt liksom..

Og samme hvilken kanal jeg kom til, så var det sexrelatert. Dette var ikke engang sent på kvelden. På en av kanalene var det et ungdomsprogram hvor ungdommene stod og rullet en kondom på en banan.

Jeg var så flau..huff. Og jeg tror pappa var minst like flau.

Så for å late som ingeting, tok jeg telefonen og tastet litt på den i stedet. Skrev en melding til min søster, hvor jeg skrev noe sånt som:

Sitter her og ser på tv med pappa..og det er knulling og kondomer over hele linja..kjenner jeg dør".

For hun skjønner meg på dette området, siden hun har det likedan.

Så sender jeg meldinga da, og rusler liksom naturlig ut av stua. Synes det gikk lang tid før jeg fikk svar på meldinga, så sjekket utboksen. Og hvem tror dere jeg hadde sendt den til.. skjønte plutselig hvorfor det hadde pepet i pappas telefon da jeg ruslet ut av stua.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

8 i promille? Overdriv litt mer da :fnise: .

jupp, da hadde du itte sitti her nå ;)

Gjest Bobler
Skrevet

:skratte:

Det var ikke så morsomt der og da :sjenert: Vurderte et øyeblikk å slutte til og med :ler:

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Det var ikke så morsomt der og da :sjenert: Vurderte et øyeblikk å slutte til og med :ler:

Det skjønner jeg godt. off :klemmer:

Skrevet

En vennine av meg sendte nakenbildet til sjefen sin, klassiker.

Selv presterte jeg å sende en feilmeld til min nåværende, det var med en gang vi traff hverandre. Vi hadde pratet lenge i tlf, og vennina mi satt å ventet på at jeg skulle komme. Så skrev jeg, "nå ble det så sent, fyren stopper jo aldri å prate, herregud". Jeg klarte heldigvis å sjarmere meg fra den.

Sendte feilmelding til en studievennine en gang, vi var så lei av henne i gruppen, og det kom noen stygge gloser kan man si. Den skulle virkelig ikke havne hos henne. Stakkars.

Jeg sendte en god nyttårsmelding til en kompis en gang, viste seg å være HELT feil nummer. Det endte med at vi ble forelsket, flyttet sammen og gjorde det slutt igjen. Ble til og med intervjuet på radioen pga den feilmeldingen der hehe.

AnonymBruker
Skrevet

8 i promille? Overdriv litt mer da :fnise: .

Har du Asperger eller noe, siden du har en tendens til å ta alt folk skriver bokstavelig, og henger deg veldig opp i enkeltdetaljer, som gjerne ikke har noe med tema å gjøre i det hele tatt?

Når over 3 kan være dødelig?

Går det virkelig an å le seg i hjel, e:nigo:ller er det bare en talemåte?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var rundt 9-10 fikk jeg en litt flørtende melding på telefonen min. Nummeret mitt sto under pappa sitt navn, og var selvfølgelig ment til han. Fra eks-kjæresten hans som han var sammen med når han og mamma var separert. Dette ETTER de hadde funnet tilbake til hverandre igjen :tristbla:

Noen år senere fikk jeg en melding av faren min når han var på møte i Oslo, om at han dessverre ikke kunne møte meg på hotellet likevel den kvelden....

Skrevet

Hadde vært på date med tidenes fyr, og når jeg kom hjem skulle jeg sende melding til bestevenninna og si at det gikk superbra og skreiv om hvor forelska jeg var og hele pakka. I "rusen" klarte jeg å sende den meldinga til han istedenfor.. Var ikke så veldig høy i hatten da nei! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

"Grrr... Kom over og knull meg hardt!"

Til onkel. Jepp. Kjipt når onkel og typen har samme navn.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...