Gå til innhold

Feilsendte sms

Fremhevede innlegg

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Det verste, flaueste eller morsomste? Og hva svarte de?

Jeg hadde som ung og dum spurte mor om penger. Hun sa nei og kjeftet på meg i 20 min. Da jeg gikk derifra skulle jeg sjekke saldo hos banken min, men jeg klarte å sende "saldo" til henne. Hvor hun svarte "Jeg er ingen minibank!!!!! :kjempesinna: "

En annen gang klarte jeg å sende "Jeg elsker deg" til en på jobben. Heldigvis skjønte han at jeg hadde sendt feil, men han lagde litt drama ut av det først og skrev "Jeg elsker deg også" :ler:

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Gjest Eluveitie
Skrevet

En kompis fikk seg dame. Det tok lang tid før hun ble noe lunde trygg på vennskapet vårt, enda det aldri har skjedd noe mellom oss!

Så klarte jeg å skrive en dampende het sexmelding som ble sendt til han kompisen i stede for flørten min, navnene deres lignet ganske.

Jeg satt der med det sjokka trynet og bare "neeeei, hva har jeg gjort.."

Heldigvis så gikk det greit, mye bedre enn jeg forventet! :ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husker at jeg sendte en melding til mora til en venninne av meg. Denne mora er kronisk syk, og har vært sengeliggende i mange år.

Jeg skrev noe som dette. "Heeeei!! Blir du med til syden?" Jeg følte meg helt for jævlig når jeg fant ut at jeg hadde sendt til feil person. Men heldigvis så tok hun det bra.

En annen gang skulle jeg sende melding til en som jeg holdt på med, men som jeg har kjent utrolig lenge. Denne meldingen havnet også hos mora hans. Dette tikket inn på mora sin mobil: "Hva gjør du på sexy?"

Gjett hvem som var passelig rød i trynet?

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg sendte sex-melding til kristendomslæreren min engang, pappa har fått en del av dem også, OG bestemor. Mamma fikk bilde av puppene mine og venninnen til mamma skjelte jeg ut vis SMS i søvne fordi hun hadde tatt ned gardinene mine... :sjenert:

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt dumpa av eksen min, og skulle sende en melding til en venninne og fortelle henne hvor idiot han var. Klarte å sende den til han :sjenert: Sendte fort en ny melding til han og skrev at den var feilsendt, og fikk svar "At den er feilsendt er bare noe du sier, du ville egentlig skjelle meg ut". Yeah, right...

AnonymBruker
Skrevet

Sendte mld til han jeg var på date med, "Dette er så kjedelig!! vil hjem nå, kan du hente meg om 10 min? finner bare på en unnskyldning til at jeg må stikke". Så jammen klarte jeg å sende det til HAN, som jeg var ute med. Gjett om jeg var rød i ansiktet, og han tok det heller ikke så bra. :sjenert:

• Liker 26
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Sendte mld til han jeg var på date med, "Dette er så kjedelig!! vil hjem nå, kan du hente meg om 10 min? finner bare på en unnskyldning til at jeg må stikke". Så jammen klarte jeg å sende det til HAN, som jeg var ute med. Gjett om jeg var rød i ansiktet, og han tok det heller ikke så bra. :sjenert:

aaaw dakar :(

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Opp :)

Skrevet

Jeg sendte sex-melding til kristendomslæreren min engang, pappa har fått en del av dem også, OG bestemor. Mamma fikk bilde av puppene mine og venninnen til mamma skjelte jeg ut vis SMS i søvne fordi hun hadde tatt ned gardinene mine... :sjenert:

Å, herrefred, kan vi bli SMS-venner? Du høres ualminnelig underholdende ut. :rodmer::fnise:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri sent feil så det ble flaut, som jeg kommer på..men har selvsagt sent feil jeg og.

Men jeg hadde noe på gang med en fyr for en del år siden som ofte sendte feil, jeg fikk ofte sms'er som han egentlig skulle sende til mora, søstra og kompiser. Jeg tolket det som et komplement, at han altså tenkte mye på meg :P MEN en kveld når han var i andre enden av landet i jobben så sendte han meg en sms om vi skulle møtes for å ha sex og det var tydelig at den sms'en ikke var ment på meg. Jeg sendte den sms'en i retur og fikk til svar at den var ment på meg som en spøk, ja særlig! Da var "forholdet" vårt over :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Var nettopp slutt med min kjæreste (stygt brudd med mye hat fra oss begge)og jeg dro med noen venninner på tur til Karibien.

Koset oss masse, men tanker på ex`en dukket til tider opp.

Utpå natta, etter mange timer med inntak av alkohol, fant jeg ut at jeg skulle "stikke" han og sende han en sms om hvor digg jeg hadde det. Min mobil var tom for strøm (der måtte vi ha adapter også) så jeg lånte min venninnes tlf. og satte mitt sim kort i den.

Ny mobil og 8 i promille gikk galt. Meldingen var som følger: Koser ræva av oss her i Ricky Martin- landet, alle guttene er prikk lik han, og jeg drar de fleste! Du hadde blitt sjokka hadde du visst hvor mange menn jeg har hatt her. Håper du mugler der hjemme!

-den fikk min mor!

• Liker 20
  • Hjerte 1
Gjest Eluveitie
Skrevet

Haha, jeg kom forresten på en som eksen min sendte feil!

Vi hadde hatt en krangel fordi han glemte å hente meg, og jeg hadde en 15km lang vei å spasere etter en lang og tung dag. Telefonen var tom for strøm, og han hadde glemt meg. Fikk haik etter noen km, så det gikk jo greit. Men jeg var så sur..!

Så senere på kvelden sender vi meldinger og diskuterer, jeg furter, han ber om unnskyldning, legger seg flat som aldri før.

5min etter at vi har sagt god natt så tikker det inn en teksmelding "har endelig roa tosken ned, hun ble sååå sur fordi hun måtte gå et stykke, buhu. Uansett, regner med at festen i helga er på stell!".

Jau, gjett hvor den skulle, og hvor den ikke skulle :ler:

• Liker 20
Skrevet

hihi morsom tråd!

Jeg har ikke sendt noen flaue meldinger ved uhell, heldigvis. Men venninna mi har det. Hun hadde en liten sommerflørt på gang og siden jeg var borte på ferie sendte vi melding fram og tilbake om han. Plutselig blir det stille fra hennes side, men ringer meg litt senere. Jeg hvisker å går inn på badet for ikke å vekke de andre samtidig som jeg lurer fælt på hvorfor hun ringer når hun vet jeg ikke kan prate.

Husker ikke helt ordrett hva hun skrev til han som var ment til meg men var noe i duren; Jeg vet jo at det ikke kan bli noe særlig mer. Jeg mener han røyker så mye hasj også er han ikke såå kjekk.

Jeg tror ikke de hadde så mye kontakt etter det.

• Liker 2
Gjest Purelove
Skrevet

En laaaang flau/klein/stygg slå-opp-melding ble sendt til pappas mobil :sjenert:, skrev mye om klining og kyssing, husker ikke i hvilket sammenheng, men jeg skrev noe om det... ææææææææ. Jeg var fjortis da, men herregud så flaut!

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Å, herrefred, kan vi bli SMS-venner? Du høres ualminnelig underholdende ut. :rodmer::fnise:

Du kommer til å ende opp med å hate meg :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Du burde seriøst skaffe deg en alkolås på mobilen......

• Liker 2
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Du burde seriøst skaffe deg en alkolås på mobilen......

Jeg sender ikke meldinger i fylla jeg :)

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Var nettopp slutt med min kjæreste (stygt brudd med mye hat fra oss begge)og jeg dro med noen venninner på tur til Karibien.

Utpå natta, etter mange timer med inntak av alkohol, fant jeg ut at jeg skulle "stikke" han og sende han en sms om hvor digg jeg hadde det. Min mobil var tom for strøm (der måtte vi ha adapter også) så jeg lånte min venninnes tlf. og satte mitt sim kort i den.

Ny mobil og 8 i promille gikk galt. Meldingen var som følger: Koser ræva av oss her i Ricky Martin- landet, alle guttene er prikk lik han, og jeg drar de fleste! Du hadde blitt sjokka hadde du visst hvor mange menn jeg har hatt her. Håper du mugler der hjemme!

-den fikk min mor!

8 i promille? Overdriv litt mer da :fnise: .

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

-den fikk min mor!

Jeg har hatt 10 i promille, og jeg vinner.

Har aldri begått sms-flauser fordi jeg er god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...