Gå til innhold

Bli sammen med exn når man har barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og exn har et barn på snart 2 år. Vi ikk ifra hverandre for et drøyt år siden. Hovedgrunnen var hans økonomiske situasjon og mye krangling rundt det. Det var ikke kjærligheten det stod på.

Jeg har hatt et forhold i mellomtiden (kort og litt i "panikk"). Han holder på med ei nå (knurr), men det er visst ikke mer seriøst enn at vi havnet til sengs i helga..

Vi samarbeider godt når det kommer til barnet, og jeg kjenner jeg savner han og jeg skulle ønske vi kunne være en familie igjen..

Men så kommer den økonomiske ståa hans.. Jeg tror han har lært og betaler regningene sine osv, og jeg kjenner jeg kan godt ta kontrollen over økonomien. Problemet er at jeg kan se langt etter å kjøpe leilighet sammen, kjøpe bil og slike ting.. Likevel så tenker jeg at det kan være verdt det så lenge vi klarer å få kjærligheten til å blomstre igjen, både for vår del og for barnet sin del..

Er det noen som har erfaringer med dette? Høres det ut som en veldig dum ide? Vi har ikke holdt på noe utenom den "glippen" i helga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...