Gå til innhold

Jeg vil ha ei vakker dame

Fremhevede innlegg

Gjest Katten.
Skrevet

Skjønner ikke at menn syter. Synes vi har tildelt de beste kortene på akkurat denne delen.

Tren, få deg stil, få deg selvtillit, få deg kroppsspråk og få deg utstråling -> alle jentene du vil ha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En vinnende personlighet, sjarm og sympatiske holdninger er mye mer viktig enn å være den kjekkeste utseendemessig. Tror du må endre noe innvendig og heller utstråle noe annet enn denne grunne holdningen din, så vil du nok få oppmerksomhet fra mange flotte damer.

Du virker litt sutrete, og det er noe kvinnfolk ikke faller for.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Av motsetning til resten av forumet så vet ikke jeg hvordan du oppfører deg i virkeligheten, det kan jo hende du er en knakende god gutt med holdbare verdier som bare trengte en anonym utblåsning på nettet.

Te deg som folk, prøv igjen og igjen!

Hvis du konstant kjører bajas med bil så trekker du før eller siden svarteper og dør - sånn er det vel med sjekking også ;)

(ikke at du dør, men får det som du vil)

Endret av Bud
Gjest KateW
Skrevet

For meg er overskriften misvisende. Du skriver "vakker", vakker ligger vel så mye i personlighet som det du beskriver som utseendekriteriene dine. Ei kvinne som ser ut som du skriver, trenger virkelig ikke å være vakker, en mann som ser ut som du beskriver deg selv kan være dritkjekk.

Det kommer an på hvor fokuset ditt er, rett og slett.

Gjest .-L-.
Skrevet

Skjønner ikke at menn syter. Synes vi har tildelt de beste kortene på akkurat denne delen.

Tren, få deg stil, få deg selvtillit, få deg kroppsspråk og få deg utstråling -> alle jentene du vil ha.

Word.

Gjest "gjest"
Skrevet

Sant, men aldri en regel uten unntak.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 170-180 høy, slank og veldreid, flotte pupper og veltrent sprek rumpe, jeg har ett pent og sjarmerende ansikt og naturlig blondt hår med naturlig god fall.

Jeg beveger meg feminint og er veldig bevisst mitt vesen, og har en personlighet de fleste faktisk finner behagelig.

Jeg har sjans på de flotteste gutta, som kunne ligget med hvem som helst, og som selv etter flere år sørger for å holde kontakt med meg, tilfelle de kommer til å være der jeg er.

Vil jeg ha en av disse flotte gutta som alle jentene sikler etter? Av og til har jeg villet det, men dersom han faktisk ikke evner å se noe annet en utseendet, så er han uinteressant samme hvor flott han er å se på.

Hvorfor skal jeg velge en mann som ikke evner å se verdi i annet en ett flott ytre?

Og hvorfor mener du jeg skal velge deg; selverklært lite attraktiv, liten, lite hår, ikke kjekk OG med holdninger til kvinner som er meget lite lekre?

Kan du forklare hvorfor du synes du bør "få smake litt" her?

Fordi du var så grei å ligge med ei som du anså som på ditt nivå? (altså tønne med radiofjes)

Samboern min er kjekk, i mine øyne! Han er likevel ikke en alle jentene sikler etter, han er ikke av de jeg lett kunne fått, som velger og vraker i jenter og som tar for seg istedenfor å finne ei med verdi og bli der.

Jeg valgte ham ikke pga hans utseende, jeg valgte ham pga hans ufattelig fine personlighet. Han er lavere en meg, barnsligere en meg, latere en meg.... men åh.. :rodmer: så bra vi har det sammen, fordi vi passer sammen personlighetsmessig.

• Liker 1
Skrevet

OK, jævelig lett og si. Hvordan skal denne personen som startet tråden:

-få bra kropp?

-kroppsspråk?

-selvtillit?

-utstråling?

-stil?

Hvem skal han modellere, hvordan skal han konkret få erfaring?

Skrevet (endret)

-få bra kropp?

-kroppsspråk?

-selvtillit?

-utstråling?

-stil?

Hvem skal han modellere, hvordan skal han konkret få erfaring?

Vel, punkt 1 tror jeg de fleste vet, men det er ikke det viktigste punktet. 2,3,4,5, finner man alt man trenger på internettet.

Modellere???

Erfaring - Lese, lære og øve. Lese, lære og øve.

Ellers har jo L og Katten rett, ALLE kan dra de damene de vil med trening.

Endret av Sommee
Skrevet

Jeg er 170-180 høy

Er du 180 på morran og 170 på kvelden da eller? ;)

:ler:

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

-få bra kropp?

Uh. Han trener? Fordelen med å være utrent mann, er at man har veldig stor progresjon i begynnelsen.

-kroppsspråk?

Han kan f.eks. lese bøker om kroppsspråk, være mer bevisst over det selv og ikke minst: eksperimentere med det blant mennesker.

-selvtillit?

En bieffekt av bl.a. trening, men i hovedsak kommer den innenfra. Igjen er eksperimentering viktig.

-utstråling?

Øvelse. Smalltalk med alle mennesker.

-stil?

Det er bare å sette seg inn i klesverdenen, sin egen kroppsstype og finne ut av hvilke jenter man vil dra og hvilken stil en egentlig vil ha.

-Hvem skal han modellere, hvordan skal han konkret få erfaring?

Hvorfor må han modellere noen? Holder det ikke at han endrer seg selv?

Konkret erfaring får han hver gang han går ut døren, hver gang han prater med andre mennesker (også online).

Veldig lite komplisert, men tidkrevende og ikke minst: det krever vilje.

Gjest .-L-.
Skrevet

Ellers har jo L og Katten rett, ALLE kan dra de damene de vil med trening.

Yupp, alt det Katten sa over her + sosial skills :)

Gjest "gjest"
Skrevet

TS dreit seg på ut da han skrev at han gjorde stygge kvinner en tjeneste ved å pule dem. For han ser jo ikke noe likere ut selv. :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...