Gå til innhold

Jeg vil ha ei vakker dame

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha ei dame som er slank, har en smal midje og lange bein som ser bra ut i stay ups. Fine pupper og rumpe, et nydelig ansikt og langt gyldent hår. Høyde 1.70-1.80. Litt fin og gylden i huden på sommeren.

Men det kan jeg bare glemme. Er 1.67 selv, ikke noe George Clooney ansikt for å si det sånn, begynner å få viker og måne i en alder av under 30. Ikke noe utsikter til å bli kjekk, rik eller mektig med det første.

Aner dere hvor kjipt det er å aldri få smake på de fineste damene? Måtte ta til takke med ei lita tønne med radiofjes i steden?

Nei, utseende er ikke alt. Men alle tiltrekkes vi av pene mennesker og har lyst på dem. Noen får napp, sånne som meg har ikke sjangs.

Har ei sånn drømmedame som bor i leiligheten over meg, hun legger ikke merke til meg når jeg går forbi henne engang.

*rant over*

Hva damer sier de vil ha og hva de egentlig vil ha er to helt forskjellige ting. De svarer ut fra hva de føler er mest politisk korrekt å si. Hadde du formulert deg på en annen måte så hadde du fått helt andre svar, og sikkert sympati også. Du ville sikkert fått høre at det ordner seg.

Fisker fram en annen morsom tråd, der damene blir sinte fordi ordene "fortjener" og "beste" er brukt :)

God lesning!

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=628636&st=500&p=10961972&#entry10961972

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest LillaGorilla
Skrevet

Så du er furten fordi damene er like utseendefiksert som deg?!

Du vil at utseende bare skal telle den ene veien?

Damer er ikke objekter som du kan smake på forresten...

Jeg tror den utakknemlige, usmaklige holdningen din har mer å si enn utseende ditt når det kommer til din suksess blant damene.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje bør senke kravene bittelitt først...Utseende er ikke noe bra grunnlag for et sundt forhold heller!

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg har sagt det lenge og fyrene på forumet har benektet det på det sterkeste, men endelig fikk vi den eimen av beretigelse selv stygge fyrer har til vakre kvinner. Vet du at du ikke har draget, så glem å sjekke opp en vakker kvinne.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg har sagt det lenge og fyrene på forumet har benektet det på det sterkeste, men endelig fikk vi den eimen av beretigelse selv stygge fyrer har til vakre kvinner. Vet du at du ikke har draget, så glem å sjekke opp en vakker kvinne.

Så dersom det store flertall benekter noe, og en person sier noe annet. Så er det den ene personen sier mest sant? Så lenge det passer med det du mener da selvfølgelig..

• Liker 3
Gjest "gjest"
Skrevet

Så dersom det store flertall benekter noe, og en person sier noe annet. Så er det den ene personen sier mest sant? Så lenge det passer med det du mener da selvfølgelig..

Vel, vi hadde oss en tråd som bekreftet det hele før helgen også.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Vel, vi hadde oss en tråd som bekreftet det hele før helgen også.

Mener du at menn bare får følelser for vakre damer? Hva er agendaen din?

At menn liker å se på pene damer.. Liker ikke damer å se på pene mannfolk?

Ser ikke helt hva du prøver å få fram. Jeg ser heller ikke vitsen med å si at menn vil ha pene damer når hva en pen dame er, er subjektivt for hver mann. Forstår du ikke at man kan få følelser for noen selv om andre mener at de ikke er pene?

Endret av .-L-.
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Hmm. TS hva om du barberer deg på hodet og begynner å pumpe. Det er lett å bli bred når man er så lav. Hvis du er villig til å ta en lavere dame burde det gå kjempebra.

AnonymBruker
Skrevet

Glad jeg ikke er sammen med deg :)

Jeg er ikke 170-180 høy, eller super slank, jeg har derimot ett vakkert ansikt, er 169 høy, og en personlighet de fleste kan kunne like, og er sammen med en som er langt utenfor min skala,han er kjekk, og alle damer sikler etter han, men han er sammen med meg som du kaller ei lita tønne med "radiofjes", fordi han ikke har en dømmende personlighet slik som du, og ser forbi mine 10 kg for mye, og ser at det vakre ansiktet mitt passer med mitt vakre indre.

Håper ikke du får deg en søt, lita tønne som du kalte det, når du tror at DU må ta til takke med de, de fortjener bedre enn en som føler at han må ta til takke med noen han mener er mindre pene! :kjefte:

Men du er jo tydligvis som ts som er sammen med en over ditt nivå så hvorfor så dømmende?

• Liker 2
Skrevet

Haha, dette må være en spøk!

AnonymBruker
Skrevet

Ble ikke helt det samme.

En stygg mann kan være mer "handyman" enn en pen kar.

Jo, det blir akkurat det samme. Du ville vel ikke valgt en liten, tjukk og rødhåret superhandyman framfor en høy, mørk, muskuløs badboy som ikke er handy?

Gjest "gjest"
Skrevet

Jo, det blir akkurat det samme. Du ville vel ikke valgt en liten, tjukk og rødhåret superhandyman framfor en høy, mørk, muskuløs badboy som ikke er handy?

Det kommer an på kuken hans. :diskriminerer:

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på kuken hans. :diskriminerer:

Så du tenner mer kuk enn høyde? En nærsynt liten tjukkas med tourettes og hareskår kanskje?

Gjest "gjest"
Skrevet

Så du tenner mer kuk enn høyde? En nærsynt liten tjukkas med tourettes og hareskår kanskje?

Slike bruker da ikke å kunne bruke utstyret riktig, men siden du spør så har du antageligvis vært borti en som kan. Gratulerer kjære.

Skrevet

Men du er jo tydligvis som ts som er sammen med en over ditt nivå så hvorfor så dømmende?

Men TS får jo ikke sjans på noen over "sitt nivå". I så fall hadde ikke denne tråden eksistert.

Tror ikke ABen du svarer er sammen med noen "over" sitt nivå heller. Tror hun har noen kvaliteter TS ikke er i nærheten av, som sannsynligvis gjør henne uhyggelig vakker i kjærestens øyne.

TS hadde jeg ikke gitt en 50-øring for en gang. Han virker fullstendig tom i topplokket. "Urettferdigheten" ligger ikke i annet enn at han ikke kan skjule denne dumheten, mens hans mer velutstyrte kjønnsfeller kan, fordi de har et utseende som avleder oppmerksomheten fra det som kalles for "indre verdier". Og der faller han for øyebliket helt igjennom.

Han burde egentlig være takknemlig. Fordi han, i motsetning til de tomme adonisene rundt ham, blir tvunget til å se dypere i seg selv om han skal komme videre med sine mål.

• Liker 2
Gjest Anna.S
Skrevet

Her forteller en anonym mann som sine tanker og dere overkjører han så til de grader fordi han tenker det han gjør? Han er jo klar over at han ikke kan få en fin dame, han tømmer bare hjertet litt sitt.

Jeg synes synd på deg jeg TS, og ikke i en sånn fordi du er dust i hue synd på deg tone. Men det er faktisk ikke noe morro å ha høye krav til en partner samtidig som man vet at man aldri kan få det man ønsker seg.. :klemmer:

Høyden er vel det første du kan gjøre noe med, for det er mange små søte jenter som ser flotte ut i stay ups selv om de ikke er mer enn 150 høy. Og så kan du jobbe med deg selv og ditt utseende så godt du kan. Kle deg i stilige klær, være gentleman og ha selvtilitt på samme tid.

Desverre så er verden som den er og så lenge du ikke har makt eller penger til å erstatte utseende må du nok bare jobbe med kravene dine og lære deg å bli bergtatt av noe annet enn du ønsker deg.

• Liker 4
Gjest Ludovie
Skrevet

Jeg vil ha ei dame som er slank, har en smal midje og lange bein som ser bra ut i stay ups. Fine pupper og rumpe, et nydelig ansikt og langt gyldent hår. Høyde 1.70-1.80. Litt fin og gylden i huden på sommeren.

Aner dere hvor kjipt det er å aldri få smake på de fineste damene? Måtte ta til takke med ei lita tønne med radiofjes i steden?

*rant over*

Hehe, jeg skjønner deg, jeg. :):troest:

Men, du får bare spille med de kortene du har fått utdelt. Sånn er det jo for veldig mange. Og når det kommer til det å skulle velge en livspartner, er det jo til syvende og sist helt andre kvaliteter som gjelder i lengden. :)

Gjest .-L-.
Skrevet

Her forteller en anonym mann som sine tanker og dere overkjører han så til de grader fordi han tenker det han gjør? Han er jo klar over at han ikke kan få en fin dame, han tømmer bare hjertet litt sitt.

Han kan fint få en fin dame, men ikke med det tankesettet han har.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, jeg skjønner deg, jeg. :):troest:

Men, du får bare spille med de kortene du har fått utdelt. Sånn er det jo for veldig mange. Og når det kommer til det å skulle velge en livspartner, er det jo til syvende og sist helt andre kvaliteter som gjelder i lengden. :)

Kanskje han ikke burde spille kort i det hele tatt. Siden han har feil kort i utseende gamet, og er dømt til å tape. Tror jeg ville satset på et spill jeg kunne vinne i isteden, om jeg var i TS situasjon, og satset på helt andre ting enn utseende. Da kunne det jo hende han fikk en pen dame også :)

Gjest Ludovie
Skrevet

Kanskje han ikke burde spille kort i det hele tatt. Siden han har feil kort i utseende gamet, og er dømt til å tape. Tror jeg ville satset på et spill jeg kunne vinne i isteden, om jeg var i TS situasjon, og satset på helt andre ting enn utseende. Da kunne det jo hende han fikk en pen dame også :)

Men det er jo nettopp det jeg mener. Satse på alle mulige andre ting enn utseende, hvis det er sånn at utseendet hans er til hinder når det gjelder sjekking. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...