Gå til innhold

Jeg vil ha ei vakker dame

Fremhevede innlegg

Gjest "gjest"
Skrevet

Vel, jeg blir antageligvis aldri i lag med en av de flotteste fyrene, jeg heller, men i det minste har jeg sjanse til å få pult dem. Og det er da enda noe. :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det er jo nettopp det jeg mener. Satse på alle mulige andre ting enn utseende, hvis det er sånn at utseendet hans er til hinder når det gjelder sjekking. :)

Ahh, see :):)

Gjest Anna.S
Skrevet

Vel, jeg blir antageligvis aldri i lag med en av de flotteste fyrene, jeg heller, men i det minste har jeg sjanse til å få pult dem. Og det er da enda noe. :skratte:

Vel, jeg var sammen med en av de flotteste fyrene og det var absolutt ikke noe å sikte etter. Nå kommer andre kvaliterer og verdier forran et pent ytre for denne jenta. Begge deler ville vært en bonus, men har slutta å tru på julenissen :)

AnonymBruker
Skrevet

Åh så sinna damerne ble. Klart fyren vil ha seg med noen ha synes er iallfall noenlunde attraktiv. Det er vel en universell regel for alle menn, om de så er kjekke selv eller ikke.

Gjest "gjest"
Skrevet

Vel, jeg var sammen med en av de flotteste fyrene og det var absolutt ikke noe å sikte etter. Nå kommer andre kvaliterer og verdier forran et pent ytre for denne jenta. Begge deler ville vært en bonus, men har slutta å tru på julenissen :)

Lærte samme lekse som deg, en gang.

• Liker 2
Skrevet

Åh så sinna damerne ble. Klart fyren vil ha seg med noen ha synes er iallfall noenlunde attraktiv. Det er vel en universell regel for alle menn, om de så er kjekke selv eller ikke.

Det må han jo få lov til å ville - blir ikke noe mer på han for det

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Men det er jo nettopp det jeg mener. Satse på alle mulige andre ting enn utseende, hvis det er sånn at utseendet hans er til hinder når det gjelder sjekking. :)

Det er jo ikke et hinder. Det er en ide han lager i sitt eget hode for å rettferdigjøre hvorfor han ikke har suksee. "Utseende kan man ikke gjøre noe med" Det er mye lettere å skylde på det enn å ta selvkritikk.

I steden for å skrive et syteinnlegg på kg burde menn som han fått fingen ut og jobbet med å skaffe seg de kvalitene damer ser etter.

Vet jeg er en smule hard, men jeg har vært hvor han er selv.

Det tok meg 3,5 år før jeg virkelig forstod hva det å være attraktiv er.

Endret av .-L-.
  • Liker 5
Gjest "gjest"
Skrevet

Det må han jo få lov til å ville - blir ikke noe mer på han for det

Det blir en slags "styggkarstrøst".

AnonymBruker
Skrevet

Du får endre på andre ting, så skal du se!

Her er litt inspirasjon

SW-DDRC-02.jpg

Skrevet

Det er jo ikke et hinder. Det er en ide han lager i sitt eget hode for å rettferdigjøre hvorfor han ikke har suksee. "Utseende kan man ikke gjøre noe med" Det er mye lettere å skylde på det enn å ta selvkritikk selv.

I steden for å skrive et syteinnlegg på kg burde menn som hann fått fingen ut å jobbet med å skaffe seg de kvalitene damer ser etter

Voldsomt med skrivefeil på deg denne gangen. Hah!, jeg har blitt et språkmenneske :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

De du kaller tønner, er det ordentlige menn kaller vakre kvinner. Håper virkelig ikke du får deg noen som helst!

• Liker 1
Skrevet

Å være attraktiv gjelder ikke bare utseende, TS.

Forandre innstillinga di litt, du, for akkurat her i hovedinnlegget virker du bare usmakelig.

• Liker 1
Gjest LillaGorilla
Skrevet

Klart det! Jeg går jo også å sikler etter kjekke mannfolk :P

Men han må jo gi de pene damene sjangsen til å vise at de ikke bare er pene damer, men har hjerne også.. Klart han kan får pene damer, dersom han oppfører seg som en mann en (hvilken som helst) dame vil ha. Det hjelper ikke å sitte her å syte og klage!

Kunne han ikke heller sagt noe ala: "Faen, jeg har ikke utseende med meg, og det er kjipt! Hva annet kan jeg gjøre for å få damene til å like meg? Har dere noen tips?"

Det er jo ikke et hinder. Det er en ide han lager i sitt eget hode for å rettferdigjøre hvorfor han ikke har suksee. "Utseende kan man ikke gjøre noe med" Det er mye lettere å skylde på det enn å ta selvkritikk selv.

I steden for å skrive et syteinnlegg på kg burde menn som hann fått fingen ut å jobbet med å skaffe seg de kvalitene damer ser etter

Exactly!! Hør på - L - dere :)

Skrevet (endret)

Kom an jenter, dere er ikke lite kravstore selv heller. Dere lurer ikke meg, har hørt mange nok jenter liste opp den lista si (hvite tenner, 190+, slank, men samtidig muskuløs...). Ikke er dere helt realistiske med hvem dere drar med dere hjem fra byen heller. Det blir bare med den kvelden iallfall.

Edit: Og utseende kan faktisk endres. Foreslår massivt med trening, bleiking av tenner, litt solarium for TS. Og skalla er tøft om du holder fettprosenten nede...

Endret av Dreaming
Gjest Ludovie
Skrevet

I steden for å skrive et syteinnlegg på kg burde menn som hann fått fingen ut å jobbet med å skaffe seg de kvalitene damer ser etter.

Jeg synes faktisk ikke dette var et syteinnlegg. For meg så det mer ut som et hjertesukk.

Og nå vet jeg jo ikke hvordan TS ser ut, eller hva slags kvaliteter han har ellers, men for mange er det jo slik - enten det er på damefronten, når det gjelder drømmehuset/drømmebilen, eller noe annet som tilsynelatende er uoppnåelig, at man sukker litt, og tenker "tenk hvis jeg kunne hatt dette". Det er jo ikke spesielt konstruktivt å tenke slik, men allikevel høyst menneskelig. Og det er dessuten ikke spesielt destruktivt heller, hvis det bare er en sjelden gang. :)

• Liker 3
Gjest LillaGorilla
Skrevet

Kom an jenter, dere er ikke lite kravstore selv heller. Dere lurer ikke meg, har hørt mange nok jenter liste opp den lista si (hvite tenner, 190+, slank, men samtidig muskuløs...). Ikke er dere helt realistiske med hvem dere drar med dere hjem fra byen heller. Det blir bare med den kvelden iallfall.

Problemet er ikke kravene hans. Jeg mener ikke en lite kjekk mann med måne på 167cm ikke fortjener en pen dame.

Men han har en innstilling til problemet som ikke vil hjelpe han noen vei med de pene damene.

Gjest .-L-.
Skrevet

Voldsomt med skrivefeil på deg denne gangen. Hah!, jeg har blitt et språkmenneske :opplyser:

Jeg bare later som :)

Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg synes faktisk ikke dette var et syteinnlegg. For meg så det mer ut som et hjertesukk.

Og nå vet jeg jo ikke hvordan TS ser ut, eller hva slags kvaliteter han har ellers, men for mange er det jo slik - enten det er på damefronten, når det gjelder drømmehuset/drømmebilen, eller noe annet som tilsynelatende er uoppnåelig, at man sukker litt, og tenker "tenk hvis jeg kunne hatt dette". Det er jo ikke spesielt konstruktivt å tenke slik, men allikevel høyst menneskelig. Og det er dessuten ikke spesielt destruktivt heller, hvis det bare er en sjelden gang. :)

Mulig jeg bare er ekstra irritabel på området. Det er del folk som legger inn mye arbeid når det kommer til personutvikling og som faktisk får resultater av det. Utseende har jo ikke forandret seg hos dem, men alikavel går de fra ingen/lite suksee, til å plutselig få suksee.

Derfor tolker jeg det som syt når man skylder på utseende, og jeg blir også irritert fordi man gir det jeg mener er et feilaktig bilde på virkeligheten. Alle som har gått igjennom den type utvkling som blant annet meg og Janus har, vet at utseende alene ikke er det som tiltrekker det motsatte kjønn. Man trenger ikke å se ut som Goerge Cloney for å dra damer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

det var da svært til slakt TS skulle få. Alle har vel lyst på noe (les: hva som helst) de ikke kan få. At det fører til frustrasjon i enkelte tilfeller er da klart?!

Useende teller. Både for kvinner og menn. Slik er det bare.

MEN så må jeg også si at de mennene jeg har falt for til syvende og sist IKKE har vært de kjekkeste jeg har hatt sjansen på. Du får gjøre det beste ut av det du har TS. Begynner håret å falle av så juks da vel. Transplanter eller finn en annen løsning. Det er penger du kan bruke med god samvittighet. Skaff deg en kul stil. Om du vil, tren så du får en kropp damene liker. Sixpack er noe 99% av alle damer sikler på. Har du "skavanker som kul på nesen eller liten hake så finnes plastisk kirurgi for en grunn. Retter du på ting du har komplekser for så kommer selvtiliten også. Skaff deg en fin brunfarge. Har du lyse vipper og bryn så farg dem hos frisør.

Kjøp sko med litt høyde på hælen om du vil ha mer høyde.

Det er MYE du kan gjøre selv for å se bedre ut.

Damer liker menn som driver med interessante "mandige" ting og gjerne er god (har talent) Eksempel: skateboarding, snowboarding,dykking, fjellklatring. Jo mer avansert og unikt- jo mer interessant! Gjør deg selv spennende. Du vil garantert like det selv også.

En god jobb gjør deg også mer interessant. Er du tannlege, advokat eller lege feks. Eller noe mandig og myndig som politi eller brannmann.

Kvinner liker menn med ambisjoner.

Det er ikke bare du som føler det slik TS. Garantert. Kvinner har det også slik. Og menn går også i utgangspunktet etter utseende. Men hva skal en ellers gå etter før en kjenner en person...

Kan ta meg selv som eksempel. Jeg var 7 kilo tyngre for litt siden (er 164 så på meg viser de kiloene godt). Fikk bare halvparten av oppmerksomheten jeg får nå.

Men at det kun har med utseende å gjøre vet jeg ikke. Gikk ned, føler meg attraktiv og har mye selvtilit igjen, noe som også spiller inn. Var på byen igår med venner og fikk oppmerksomhet fra alle de flotteste mennene i lokalet. Så mye at jeg gikk lei og min venninde sa til flere av dem at jeg er gift.

Jeg gjør det beste jeg kan med de kortene jeg har fått utdelt og det FUNKER!

Jeg har lært hvilke klær og farger som best framhever min kroppstype. Og styler meg på den måten som passer mitt utseende best. (styler: hårfarge/klipp, tilbehør, farger osv) I tillegg driver jeg med interessante ting og er en hyggelig person med egne meninger som gjør at menn holder på interessen etter å ha blitt kjent.

Ingenting kommer gratis. Har også rettet på mine største kompleks via kirurgi. Å ja, det var absolutt verdt pengene. Om jeg skulle ligge i sofaen å spise potetgull hele dagen og brukt null energi på mitt eget utseende så hadde jeg nok sittet der alene i en krok.

AnonymBruker
Skrevet

Hihi, damer skjønner ikke slik humor. Rett i forsvarsposisjon og bare gnål om at ingen vil ligge med en som TS etc. Slår aldri feil :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...