AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Jeg vil ha ei dame som er slank, har en smal midje og lange bein som ser bra ut i stay ups. Fine pupper og rumpe, et nydelig ansikt og langt gyldent hår. Høyde 1.70-1.80. Litt fin og gylden i huden på sommeren. Men det kan jeg bare glemme. Er 1.67 selv, ikke noe George Clooney ansikt for å si det sånn, begynner å få viker og måne i en alder av under 30. Ikke noe utsikter til å bli kjekk, rik eller mektig med det første. Aner dere hvor kjipt det er å aldri få smake på de fineste damene? Måtte ta til takke med ei lita tønne med radiofjes i steden? Nei, utseende er ikke alt. Men alle tiltrekkes vi av pene mennesker og har lyst på dem. Noen får napp, sånne som meg har ikke sjangs. Har ei sånn drømmedame som bor i leiligheten over meg, hun legger ikke merke til meg når jeg går forbi henne engang. *rant over* 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Skulle så klart stå "men DET får jeg ikke" i underoverskriften. TS
Gjest snoopy_93 Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Jeg er glad jeg ikke er sammen med deg. Du er for dømmende!
Gjest .-L-. Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Hvorfor skal damene ta til takke med deg dersom du ser ut som en liten tønne og har radiofjes? Skal du ha sjangs på pen dame som vektlegger andre verdier høyere enn utseende så får du skaffe deg de verdiene. Hjelper ikke å syte om at verden er urettferdig. 28
Gjest miss89 Skrevet 6. juni 2012 #8 Skrevet 6. juni 2012 hva er radiofjes? lol For stygg til å være på tv 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #9 Skrevet 6. juni 2012 Du er ikke attraktiv selv, og klager og syter over at du ikke får attraktive damer? Jeez... 14
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #10 Skrevet 6. juni 2012 Du kan alltid kjøpe noen? Da slipper de sikkert å måtte takle personligheten din og. Det er vinn-vinn 13
Edvarda Skrevet 6. juni 2012 #11 Skrevet 6. juni 2012 Jeg vil ha ei dame som er slank, har en smal midje og lange bein som ser bra ut i stay ups. Fine pupper og rumpe, et nydelig ansikt og langt gyldent hår. Høyde 1.70-1.80. Litt fin og gylden i huden på sommeren. Men det kan jeg bare glemme. Er 1.67 selv, ikke noe George Clooney ansikt for å si det sånn, begynner å få viker og måne i en alder av under 30. Ikke noe utsikter til å bli kjekk, rik eller mektig med det første. Aner dere hvor kjipt det er å aldri få smake på de fineste damene? Måtte ta til takke med ei lita tønne med radiofjes i steden? Nei, utseende er ikke alt. Men alle tiltrekkes vi av pene mennesker og har lyst på dem. Noen får napp, sånne som meg har ikke sjangs. Har ei sånn drømmedame som bor i leiligheten over meg, hun legger ikke merke til meg når jeg går forbi henne engang. *rant over* Tenk å surve over at andre ikke vil fire på kravene sine slik at du selv slipper å fire på dine 13
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #12 Skrevet 6. juni 2012 Jeg vil ha ei dame som er slank, har en smal midje og lange bein som ser bra ut i stay ups. Fine pupper og rumpe, et nydelig ansikt og langt gyldent hår. Høyde 1.70-1.80. Litt fin og gylden i huden på sommeren. Men det kan jeg bare glemme. Er 1.67 selv, ikke noe George Clooney ansikt for å si det sånn, begynner å få viker og måne i en alder av under 30. Ikke noe utsikter til å bli kjekk, rik eller mektig med det første. Aner dere hvor kjipt det er å aldri få smake på de fineste damene? Måtte ta til takke med ei lita tønne med radiofjes i steden? Nei, utseende er ikke alt. Men alle tiltrekkes vi av pene mennesker og har lyst på dem. Noen får napp, sånne som meg har ikke sjangs. Har ei sånn drømmedame som bor i leiligheten over meg, hun legger ikke merke til meg når jeg går forbi henne engang. *rant over* Vel... du kan trøste deg med at hun antakelig tenker nøyaktig det samme som deg, og har tatt til takke med deg hun også? Ja, jeg skjønner på et eller annet nivå i meg at det kan være kjipt å aldri være den som får den mest smellvakre dama. Men drømmedama du beskriver? Hun finnes det ikke mange av... Senk dine egne krav noen få hakk, så skal du se at du kanskje blir lykkelig allikevel - med eller uten ei tønne 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #13 Skrevet 6. juni 2012 Skjønner hvordan du har det. "You can only play with the cards you have been dealt". Noen er rett og slett ikke så heldig utseendemessig, og selv om folk jamrer om at personlighet er viktigst, så vet vi vel alle egentlig at det er svært liten sjanse for å få de damene vi drømmer om dersom vi ikke ser ut som Brad Pitt. Slik er det bare egentlig, og man må nesten bare akseptere det.
Sweet77 Skrevet 6. juni 2012 #14 Skrevet 6. juni 2012 Ta deg en tur innom Blindeforbundet på vei hjem. 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #15 Skrevet 6. juni 2012 Menn har for høye krav. Det har damer også. Bare se på tråden "hva gjør en mann til en mann?". 3
Gjest "gjest" Skrevet 6. juni 2012 #16 Skrevet 6. juni 2012 Det har damer også. Bare se på tråden "hva gjør en mann til en mann?". Ble ikke helt det samme. En stygg mann kan være mer "handyman" enn en pen kar.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #17 Skrevet 6. juni 2012 Så du prøver å si at livet er urettferdig?? Jøss, det ante jeg ikke. 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #18 Skrevet 6. juni 2012 Glad jeg ikke er sammen med deg Jeg er ikke 170-180 høy, eller super slank, jeg har derimot ett vakkert ansikt, er 169 høy, og en personlighet de fleste kan kunne like, og er sammen med en som er langt utenfor min skala,han er kjekk, og alle damer sikler etter han, men han er sammen med meg som du kaller ei lita tønne med "radiofjes", fordi han ikke har en dømmende personlighet slik som du, og ser forbi mine 10 kg for mye, og ser at det vakre ansiktet mitt passer med mitt vakre indre. Håper ikke du får deg en søt, lita tønne som du kalte det, når du tror at DU må ta til takke med de, de fortjener bedre enn en som føler at han må ta til takke med noen han mener er mindre pene! 6
Gjest "gjest" Skrevet 6. juni 2012 #19 Skrevet 6. juni 2012 TS børbar være takknemlig hvis han får dyppet den. 2
Sweet77 Skrevet 6. juni 2012 #20 Skrevet 6. juni 2012 Syns litt synd på de jentene du har fått pult, faktisk. De gir deg glede og kos, og så ser du på dem på den måten. Du burde rett og slett skamme deg. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå