Gå til innhold

Dagens skomote


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er ikke bare den helt forferdelig stygg? Jeg finner meg ikke sko noen plass jeg, er helt fortvilet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo prøve min situasjon... Å finne seg pene sko i str. 33-34 :/

Syns du har et luksusproblem jeg icon_wink.gif For jeg ser sååå mange pene sko!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fordra enkelte sko som finnes i dag..Joggeskoene er greie,de passer liksom "alle",men når det kommer til sandaler og penesko har jeg virkelig et problem!Jeg finner aldri et skopar som passer...Foten min er høyrista og bred,så jeg finner aldri ett eneste fint par som passer meg...!De beste "peneskoene" jeg har er budnadskoa mine!*Flire*...Nei jeg er enig,de burde hatt sko som passer til "normale" folk..Synes det å ha 34/35 i skostørrelse bare er ett luksusproblem,siden du kan ihvertfall finne noe!Jeg bruker 38-40 i joggesko,i "penesko" må jeg gå opp til over 40 for å få noe som passer!Da er også skoene gjerne forlange men passe i bredden....*Hmmmf*...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan faktisk ikke finne noe, for rista mi er alt for høy i forhold til barneføttene, og foten er alt for liten til å ha voksenstørrelse... så da blir det joggesko her også.

Da har vi vel like stort problem begge to icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haugtussa

Jeg sliter også... Har veldig høy rist og str. 39, så skoene mine blir liksom alltid så store og stygge...

Dessuten er jeg helt knøl på å gå i høyhælte sko, så støvletter får jeg bare ikke til! Sitter igjen med joggesko jeg også...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤_Fairytale_¤

Det har i hvert fall blitt færre Buffalo sko som subber rundt i hovedstaden icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig med deg, Anonym!! Skulle kjøpe meg et par hverdagssko, men tråla butikk etter butikk uten å finne noe bra. Enda tilslutt opp med et par Adidas joggesko, noe som egentlig ikke er min stil, men alt er bedre enn de skoene som er "in" nå. Jeg synes det er vanvittig stygt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke sko er det dere snakker om`som er "in" og så forferdelig stygge?

Jeg bruker for det meste høyhælte sko, og selv om det ikke er verdens beste utvalg her jeg bor, så er jeg ikke helt med på hva som er "stygt"?

Nå følger jeg svært lite med på hva som er in også, men likevel.

Var overlykkelig da buffalo-skoene ble i mindretall jeg icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de alle de skoene med veldig spiss tå er fæle, føttene blir jo dobbelt så lange (syns de er svære nok fra før). Er ikke alltid første mann til å prøve nye moter, men jeg syns ofte at alle andre er tøffe i det nye. DEt gjelder ikke disse skoene, har ennå til gode å se noen som kler dem... 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo stort utvalg hvis man går litt opp i pris. Men den spisse skomoten er kjempestygg, det er jeg enig i!

Jeg synes det finnes mange fine sko i butikkene også, jeg. Jeg kan ikke bruke høyhelte sko, for da blir jeg KJEMPEHØY, og nå er det endelig in med litt lavere sko. Så får jeg også være med...

Kanskje jeg har rar og fæl smak, men jeg synes joggesko ser shabby ut. Da skal man skikkelig være typen til det...

Prøv "campers"skoene! De er stilige!!!! Art og docMartens har jo også mye stilig (men man må være typen)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dagens skomote med hæler og spisse sko er utrolig feminint og stilig! Noe helt annet enn de forferdelige klumpeskoene som har vært på mote så alt for lenge.

Bruker en kombinasjon av sko med vanlig front og liten/ingen hæl, men tar også på meg de spisse/høye innimellom (og synes ikke jeg får lange føtter, selv om jeg bruker str 39). Begge deler finnes det massevis av i butikkene. Vil på det sterkeste anbefale å legge i litt mer penger i sko, det får en igjen både i komfort og i kvalitet. Camper-skoene er forresten råstilige og fantastisk gode å gå i! Har nå 4 par og det er definitivt mine favorittsko.......12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg har blitt veldig glad i såkalte "loafers" som ligner på joggesko med uten hæl og snøring, du bare stikker foten inn i dem akkurat som tøfler. De har myk gummisåle og det tar bare 1 dag å gå de inn skikkelig.

Jeg var slike sko fra Prada (kjøpt i København) og Vagabond som selges her i Norge. Mine er i semsket skinn men du kan få modeller i stoff som er mye billigere. De jeg bruker fra Vagabond koster fra 1200 kroner og oppover.

Jeg bruker de mest på jobb, men jeg elsker spisse sko med hæler også icon_smile.gif

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spisse tær er ut, ingen grunn til å satse på det da vel? syns forøvrig det ser helt forjævlig ut, ingen kunne fått meg til å gå med det uansett.

satser på enkle, nøytrale sko som kan brukes til de detter fra hverandre, og så må de være gode å gå i. nå kjøper jeg ikke mye sko, så jeg bruker heller mer penger på de jeg anskaffer, det er som regel nødvendig for å finne noen som er gode, stabile, pene og solid kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg synes heller ikke spisse sko er veldig pent... men har man et matchende antrekk så synes jeg det kan være stilig på noen.

Selv sverger jeg til "klumpeskoene". Riktig nok ikke de aller verste, men jeg elsker platåsko, og så blir jeg mye høyere og virker slankere. Dagens spisse halvhøye sko er det ikke mange som kler heller synes jeg. Da bør man værehøy og slank slik som fotomodellene de først ble laget til*!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Milla - loafers er gull å gå i! Joggesko er litt slækt, men det finnes mye joggeskolignende som egentlig er litt tøft og sporty.

Ellers er det mye lekkert i spisse sko også, problemet er som dere sier at det er et helv... å gå i - og det synes dessverre altfor godt. Vonde sko kan man ikke skjule inni seg. Det synes at tærne lever et for trangt liv og at det er vondt og unaturlig.

Høye hæler gjør at rompa fyker rett ut og mange går som noen kuer.

Det gjør vi ellers også - nordmenn generelt kan ikke gå - men med vond skomote tar dte helt av.

Jenter - gode sko (for DEG - uavhengig av mote) skuldrene tilbake, rett deg opp i ryggen og løsne litt på musklene i hofte og bekken.

DA blir du flott å se på da!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sa det er moderne med spisse sko, tynne hoye haler, sandaler med tynne reimer og kanskje noe dekorativt pa, osv? Jeg bor i USA og her er det omtrent samme mote. Spisse sko kom for 1 ar siden, og det tok meg en stund a venne seg til, men na har jeg allerede 3 par; to er stovler. jeg synes det er kjempe flott til lange jeans med litt sleng.

Sommermoten er sandaler, sandaler, sandaler. Mye lekkert med hoye tynne haler, stropper, farger, og ting og tang. Og ogsa loafers og sneakers. Jeg synes ogsa at sko-moten som er na er noe av det beste siden jeg ble fodt!!!

Klump-sko og Buffalo-sko????? Hallo!!! Helt forferdelig..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke man skal klage over at beina ser store og klumpete ut når man bruker 39 i sko. Selv bruker jeg 41 av og til 42 da jeg har høy rist i tillegg- å da kan man begynne å snakke om at føttene ser store ut! Heldigvis har jeg ikke så altfor tynne ankler så det ser ikke helt forferdelig ut nå på sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...