AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #41 Skrevet 9. juni 2012 Men hei så gøy det er å kjønnslemleste menn for å tilfredstille forvaklede kulturer og kvinner. Jeg burde kanskje opplyst om at han absolutt ikke har blit kjønnslemlestet for å tilfredstille forvaklede kulturer og kvinner. Han valgt det selv som 16-åring. Jeg er absolutt imot omskjæring av gutter (og jenter) og mener at det burde bli forbudt på lik linje som med jenter. Men noen velger det faktisk selv, for å kunne nyte sex. Det står det faktisk litt respekt av i mine øyne, det er ikke noe negativt med en omskjært penis, og iallefall ikke når gutten/mannen har bestemt det selv, av medisinske årsaker. Og til den som kommenterte på følsomt hode.. Ja, ikke vet jeg, var bare det han fortalte meg, og jeg har merket det selv, at jeg får bedre respons når jeg holder meg borte fra hodet, selvfølgelig er det med, men ikke konsentrerer meg rundt hodet på samme måte som jeg ville gjort med en ikkeomskjært.
Gjest Gorgonzola Skrevet 9. juni 2012 #42 Skrevet 9. juni 2012 Er du ny her? Vet ikke hvor mange tråder jeg ser her inne hvor det tydelig kommer frem at menn ikke liker kvinner med større indre kjønnslepper enn de ytre. Det er jo den nye trenden blant kvinnfolk nå å operere dem vekk. ”Jeg liker det ikke, det ser stygt ut" skriver noen menn her med gjevne mellomrom. Vis meg mer enn ett eksempel på denne påstanden og jeg er villig til å vurdere om jeg deretter skal endre synet mitt fullstendig. Jeg er definitivt ikke ny her og har til dags dato ikke lest ett føkkings innlegg hvor en uttalt/påstått mannlig bruker har vært i nærheten av å nevne noe om at han ikke liker fitta slik den er skapt fra naturens side. Jeg er absolutt imot omskjæring av gutter (og jenter) og mener at det burde bli forbudt på lik linje som med jenter. Men noen velger det faktisk selv, for å kunne nyte sex. Det står det faktisk litt respekt av i mine øyne, det er ikke noe negativt med en omskjært penis, og iallefall ikke når gutten/mannen har bestemt det selv, av medisinske årsaker. På tide å bestemme seg kanskje? Hva er det vi debatterer? Helse, utseende, lyst eller glede? 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #43 Skrevet 10. juni 2012 Vis meg mer enn ett eksempel på denne påstanden og jeg er villig til å vurdere om jeg deretter skal endre synet mitt fullstendig. Jeg er definitivt ikke ny her og har til dags dato ikke lest ett føkkings innlegg hvor en uttalt/påstått mannlig bruker har vært i nærheten av å nevne noe om at han ikke liker fitta slik den er skapt fra naturens side. De fleste tråder her inne angående temaet blir ” Tråden er ryddet for avsporinger, personangrep” slik som Lille pus har gjort i denne tråden. Men det har vært tråder der menn, ikke ab (for mange av ab brukerene som kommenterer antar jeg er kvinner som MÅ slenge med leppen) men brukere med nick har kort og konsist kommet med ytringer som ”kjøttdeig fitte” ”Ruiner etter afganistan krigen” ”Er vel slettes ikke alle som liker store biff gardiner heller ” Prøvde å lette etter han som påståelig kom frem til gilde sin kjøttdeig fitte om kvinner med store indre kjønnslepper, (følte det ble så dumt at den måtte nesten frem i lyset) men etter en halv times leting gav jeg opp, kg har jo som sagt supre søker metoder Men en ting kan jeg være enig i med Yme i sitt innlegg. ”Man må huske på konteksten” både i kvinne kjønn og manns kjønn tråder som dette. Noen menn utrykker seg i en tråd, men mange gir f. Slik jeg og pleier å gjøre i omskjerings trådene her inne. Jeg bryr meg ikke enkelt å greit. Trykte meg inn i tråden fordi jeg kjedet meg, fant fort ut jeg ikke kunne hjelpe ts, leste kjapt igjennom svarene, så ditt svar som fikk meg til å stusse noe volsomt fordi dette har blitt diskutert i en rekke tråder her inne, og synes det er rart du ikke har sitt det. Men kanskje ikke, for vi ser vel helst etter de som er nærliggende for oss selv kanskje. Noen kvinner vil på lik måte trykke seg inn i slike tråder (som omhandler omskjæring) og si hva de mener, mens resten av verden (som da inneholder ganske mange flere kvinner) ikke en gang har sett tråden. Og for å avslutte med Yme sine ord til meg uten at det er frekt ment om det skulle oppfates slik ” Du kan ikke basere meningene og inntrykkene dine på ting du har lest på KG” 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå