Gå til innhold

Omskjærte gutter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri før nå hatt sex med en som er omskjært. Selve samleiet går greit, men syns det er vanskelig å suge og runke han. Det er liksom så "lite å ta i"... Føler at jeg ikke klarer å runke og suge ordentlig. Noen som har noen tips? :klo:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det vil jo fortsatt være "like lite å ta i" selv om jeg kjører på med glidekrem... Tenkte mer på tips i forhold til teknikk og sånt..

Skrevet

Ja,men da glir det jo lettere opp og ned?

Selv om taktikken er suveren så er det fortsatt ikke mye å ta i..

Hva med å runke han med kondom på?

AnonymBruker
Skrevet

Spør han hva han vil?

AnonymBruker
Skrevet

Ja,men da glir det jo lettere opp og ned?

Selv om taktikken er suveren så er det fortsatt ikke mye å ta i..

Hva med å runke han med kondom på?

Vi bruker ikke kondom.

Hmm.. Er det jeg som innbiller meg at det er vanskeligere å runke omskjærte gutter, eller er det faktisk det? :sjenert:

Gjest "gjest"
Skrevet

Be ham om å lære deg hvordan han liker det.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Be ham om å lære deg hvordan han liker det.

Enig i dette. Det er bare han som vet hva som er godt for han.

AnonymBruker
Skrevet

Bare tull at man må bruke glidekrem eller andre hjelpemidler når man er omskåret.

Det er bare å holde rundt skaftet hans og dra opp og ned, det skal gå.

Det beste er å spørre han.

Gjest "gjest"
Skrevet

Bare tull at man må bruke glidekrem eller andre hjelpemidler når man er omskåret.

Det er bare å holde rundt skaftet hans og dra opp og ned, det skal gå.

Det beste er å spørre han.

Man må kanskje ikke, men jeg ser for meg at det kan bli lettere med tanke på at glans er så tørt.

AnonymBruker
Skrevet

Litt glideolje gjør susen.

Vi bruker ikke det alltid, går fint uten også.

Elsker penis uten forhud :rodmer:

Gjest "gjest"
Skrevet

Det gjør ikke jeg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du omskjært selv? Jeg sliter kraftig med hele konseptet kjenner jeg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er du omskjært selv? Jeg sliter kraftig med hele konseptet kjenner jeg.

Minner meg om en Sex og Singel episode. Der fikk de jo fullstendig dilla over menn som ikke var omskjært. Virker som i Norge er det omvendt..

Jeg har vært bort i begge deler, og liker absolutt best en ikkeomskjært penis (så lenge intimvasken er gjort) og *det* forventer jeg er en naturlig del!

Skrevet

Liker også omskjærte peniser bedre :sjenert:

Skrevet

Vi bruker ikke kondom.

Hmm.. Er det jeg som innbiller meg at det er vanskeligere å runke omskjærte gutter, eller er det faktisk det? :sjenert:

Er jo derfor kjønnslemlestelse av menn ble oppfunnet. For å hindre menn i å runke. Så hva tror du?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes en del menn i Norge som ble omskåret som barn helt uten at de hadde noe de skulle ha sagt, og det finnes menn som har blitt omskåret som voksne pga. av diverse medisinske problemer. Jeg synes at disse skal bli likt og akseptert helt på linje med uomskårne menn, og ha akkurat like stor rett til å være stolte av pikken sin som alle andre menn.

Selv har jeg aldri vært borti en omskåret en, men hvis det skulle skje, ville det da vært helt greit, selvfølgelig, og kanskje til og med litt spennende, ettersom det ville vært nytt for meg.

Så vennligst slutt å disse omskårne pikker. (Og nei, jeg er ikke for praksisen med å omskjære guttebarn av religiøse eller kulturelle årsaker.)

Skrevet

Det finnes en del menn i Norge som ble omskåret som barn helt uten at de hadde noe de skulle ha sagt, og det finnes menn som har blitt omskåret som voksne pga. av diverse medisinske problemer. Jeg synes at disse skal bli likt og akseptert helt på linje med uomskårne menn, og ha akkurat like stor rett til å være stolte av pikken sin som alle andre menn.

Selv har jeg aldri vært borti en omskåret en, men hvis det skulle skje, ville det da vært helt greit, selvfølgelig, og kanskje til og med litt spennende, ettersom det ville vært nytt for meg.

Så vennligst slutt å disse omskårne pikker. (Og nei, jeg er ikke for praksisen med å omskjære guttebarn av religiøse eller kulturelle årsaker.)

Det er den religiøse praksisen vi vil til livs, og det er den vi "disser". Pluss kvinner som krever ødelagt pikk begrunnet med vrangforestillinger de burde fått behandling for.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er den religiøse praksisen vi vil til livs, og det er den vi "disser". Pluss kvinner som krever ødelagt pikk begrunnet med vrangforestillinger de burde fått behandling for.

Ja, og det er fint.

Grunnen til at jeg skrev det forrige innlegget mitt, var imidlertid at jeg ikke støtter en kultur hvor omskårne menn skal bli sett på som mindreverdige eller ikke like gode som andre, for jeg synes jo at de skal ha like stor rett til å bli sett på som deilige og sexy. Og i mine øyne ER de virkelig det. (Selv om jeg, som sagt, ikke har vært borti en. Men allikevel, dersom det skulle skje, ville det på ingen måte vært et handicap i mine øyne. Alle er jo forskjellige på alle mulige måter, så dersom en av forskjellene i dette tilfellet skulle være at han var omskåret, ville det på ingen måte vært noe problem for meg.)

Skrevet

Ja, og det er fint.

Grunnen til at jeg skrev det forrige innlegget mitt, var imidlertid at jeg ikke støtter en kultur hvor omskårne menn skal bli sett på som mindreverdige eller ikke like gode som andre, for jeg synes jo at de skal ha like stor rett til å bli sett på som deilige og sexy. Og i mine øyne ER de virkelig det. (Selv om jeg, som sagt, ikke har vært borti en. Men allikevel, dersom det skulle skje, ville det på ingen måte vært et handicap i mine øyne. Alle er jo forskjellige på alle mulige måter, så dersom en av forskjellene i dette tilfellet skulle være at han var omskåret, ville det på ingen måte vært noe problem for meg.)

En snikforherligelse av kjønnslemlestelse av menn med andre ord...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...