Gå til innhold

Omskjærte gutter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja,men da glir det jo lettere opp og ned?

Selv om taktikken er suveren så er det fortsatt ikke mye å ta i..

Hva med å runke han med kondom på?

:skratte: Tullekopp!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En snikforherligelse av kjønnslemlestelse av menn med andre ord...

FY F!!!

NEI, det er det for pokker meg ikke, men derimot AKSEPT. Er du klar over at det finnes en del menn i Norge som går rundt med omskårne peniser??? Jeg synes at alle disse har krav på like stor aksept og like bra sexliv som alle andre.

IDIOT.

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

En kamerat av meg er omskåret av medisinske årsaker. En omskåret penis har som regel mindre følsomhet enn en som ikke er det.

Ett enkelt råd:

Mye spytt.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri før nå hatt sex med en som er omskjært. Selve samleiet går greit, men syns det er vanskelig å suge og runke han. Det er liksom så "lite å ta i"... Føler at jeg ikke klarer å runke og suge ordentlig. Noen som har noen tips? :klo:

Teknikken er den samme, men det funker bare litt annerledes. Du må bruke glidekrem e.l.

Hilsen omskåret mann.

AnonymBruker
Skrevet

Teknikken er den samme, men det funker bare litt annerledes. Du må bruke glidekrem e.l.

Hilsen omskåret mann.

Kan du forklare litt nærmere? Jeg sliter også med å runke mannen min.. tar en evighet før han kommer og jeg har krampe i armen min da :fnise:

Gjest notetur nomen
Skrevet

Jeg lurer i mitt stille sinn på, hvordan kvinnene (hvis man kan kalle dem dette ennå) på KG ville reagere om menn som er brukere her, åpnet tråder der de skrev om hvorvidt de foretrekker omskårne eller uomskårne kvinner når det kommer til sex...

Og det var menn som skrev de absolutt foretrekker en kvinne som var renset på den måten, siden da er det ingen kjønnslepper med lukt mellom, fordi alt er snittet opp og sydd sammen, og det så glatt og pent ut. Og ga tomlene opp for omskåret mus.

Jeg lurer virkelig på dette.

http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1821301.ece

• Liker 1
Gjest notetur nomen
Skrevet (endret)

Ett enkelt råd:

Mye spytt.

Æsj.

Vet dere at dere kan smitte dama med streptokokker fra halsen, som de etterpå har i skjeden resten av livet, og trenger antiboitika for når de skal føde?

Edit:Det samme gjelder når det er deres eget spytt.

Endret av notetur nomen
AnonymBruker
Skrevet

Man gjør jo det samme, bare at man ikke drar forhuden fram og tilbake, for den er jo ikke der. Man bare lar hånda gli? Viktig med glid, altså.

Skrevet

Æsj.

Vet dere at dere kan smitte dama med streptokokker fra halsen, som de etterpå har i skjeden resten av livet, og trenger antiboitika for når de skal føde?

Så derfor skal man ikke drive med oralsex heller?

Gjest Janus
Skrevet

Æsj.

Nei, det visste jeg ikke og ikke bryr jeg meg heller.

AnonymBruker
Skrevet

Typen er omskåret, og jeg har bare vært med uomskårne før, så det ble en del prat rundt dette i starten på forholdet. Det jeg fikk som tips var at hodet ble veeeldig følsomt, og at jeg helst skulle unngå det for mye, og at egentlig runking var lite effektivt. Blowjob derimot var det bare å kjøre på med, bruke mye spytt og bruke litt mer... sug enn vanlig, samtidig som å passe på hodet.

Skrevet

Typen er omskåret, og jeg har bare vært med uomskårne før, så det ble en del prat rundt dette i starten på forholdet. Det jeg fikk som tips var at hodet ble veeeldig følsomt, og at jeg helst skulle unngå det for mye, og at egentlig runking var lite effektivt. Blowjob derimot var det bare å kjøre på med, bruke mye spytt og bruke litt mer... sug enn vanlig, samtidig som å passe på hodet.

Men hei så gøy det er å kjønnslemleste menn for å tilfredstille forvaklede kulturer og kvinner.

• Liker 1
Skrevet

Men hei så gøy det er å kjønnslemleste menn for å tilfredstille forvaklede kulturer og kvinner.

Som med alt annet, det er bare negativt når det rammer kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker også omskjærte menn, men har ikke noe imot de som ikke er det.

AnonymBruker
Skrevet

Går det i det hele tatt an å ha sex med en kjønnslemlestet gutt? Er ikke det bare ekkelt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer i mitt stille sinn på, hvordan kvinnene (hvis man kan kalle dem dette ennå) på KG ville reagere om menn som er brukere her, åpnet tråder der de skrev om hvorvidt de foretrekker omskårne eller uomskårne kvinner når det kommer til sex...

Og det var menn som skrev de absolutt foretrekker en kvinne som var renset på den måten, siden da er det ingen kjønnslepper med lukt mellom, fordi alt er snittet opp og sydd sammen, og det så glatt og pent ut. Og ga tomlene opp for omskåret mus.

Jeg lurer virkelig på dette.

http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1821301.ece

Er du ny her?

Vet ikke hvor mange tråder jeg ser her inne hvor det tydelig kommer frem at menn ikke liker kvinner med større indre kjønnslepper enn de ytre. Det er jo den nye trenden blant kvinnfolk nå å operere dem vekk. ”Jeg liker det ikke, det ser stygt ut" skriver noen menn her med gjevne mellomrom.

Var en kvinne som opprettet en tråd om at hun ikke hadde indre kjønnslepper her inne, tommelen opp fikk hun for det var ikke alle som likte store kjønnslepper og da var det bedre å ikke ha noen, så den tanken din kan du nok krysse av og heller bare føle med i de trådene, så slipper du å lure så mye på det.

• Liker 2
Skrevet

Er du ny her?

Vet ikke hvor mange tråder jeg ser her inne hvor det tydelig kommer frem at menn ikke liker kvinner med større indre kjønnslepper enn de ytre. Det er jo den nye trenden blant kvinnfolk nå å operere dem vekk. ”Jeg liker det ikke, det ser stygt ut" skriver noen menn her med gjevne mellomrom.

Noen menn skriver det på et nettforum, derfor er det sånn der er? Nei du... De fleste menn bryr seg ikke noe om damene har lange eller korte kjønnslepper.

Var en kvinne som opprettet en tråd om at hun ikke hadde indre kjønnslepper her inne, tommelen opp fikk hun for det var ikke alle som likte store kjønnslepper og da var det bedre å ikke ha noen, så den tanken din kan du nok krysse av og heller bare føle med i de trådene, så slipper du å lure så mye på det.

Ser du ikke konteksten de meldingene blei skrevet i? Når en jente lurer på noe angående sin egen kropp, vil de fleste svarene hu får, være skrevet av folk som sympatiserer med henne. De mennene som syns korte kjønnslepper er digge, vil skrive det, mens resten av verden (som da inneholder ganske mange flere menn) ikke en gang har sett tråden.

Du kan ikke basere meningene og inntrykkene dine på ting du har lest på KG.

Gjest Janus
Skrevet

Det jeg fikk som tips var at hodet ble veeeldig følsomt, og at jeg helst skulle unngå det for mye, og at egentlig runking var lite effektivt. Blowjob derimot var det bare å kjøre på med, bruke mye spytt og bruke litt mer... sug enn vanlig, samtidig som å passe på hodet.

All logikk tilsier vel at det skulle bli motsatt uten en beskyttende forhud?

Kanskje kjæresten din er unik og var veldig følsom, men dette tror jeg er unntaket heller enn regelen.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for krenkende spekulasjoner om andre brukere.

Eventuelle spørsmål til modereringen tas i PM eller egene tråd på Ris&Ros.

Lille-pus (mod)

Skrevet

Går det i det hele tatt an å ha sex med en kjønnslemlestet gutt? Er ikke det bare ekkelt?

I all verden, hva er dette for en latterliggjøring? Ja, det går nok helt fint, og det er ikke det store antall som frivillig eller ønskelig går under kniven for å bli omskjært. Enten skjer det i tidlig alder av kulturelle årsaker, eller så skjer det i voksen alder av medisinske. At man skal gjøre deres egenskaper 'ekle' eller 'inhumane' blir jo berre mobb for noe de ikke kan noe for.
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...