Gå til innhold

Sex med ny kjæreste for første gang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer... Første gang dere hadde sex med en ny kjæreste... Hvordan, øhm, skjedde det? Hvordan begynte det? Hvordan gikk dere frem liksom? :sjenert:

Jeg skal snart ha sex med min nye kjæreste for første gang, og jeg er liksom så usikker... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan love deg en ting, om du har planlagt å ha sex med fyren en bestemt dag, et bestemt klokkeslett så går tin til helvete. Møt hverandre, ha sex om dere føler for det. Men drit i å planlegge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Kan love deg en ting, om du har planlagt å ha sex med fyren en bestemt dag, et bestemt klokkeslett så går tin til helvete. Møt hverandre, ha sex om dere føler for det. Men drit i å planlegge.

Aye!:jepp:

Jeg har aldri, pr dags dato, planlagt noe slikt. Og sexen har ofte kommet før kjærestestatusen. ;) Så jeg er enig med BM2 her, bare la ting skje naturlig, ikke stress og planlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Heheh, har alltid sex med dem før det blir noe forhold :)

Ikke planlegg noe, bare la det skje når dere har skikkelig lyst, begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Janus

Nøyaktig hva er det du er usikker på?

En god tommelfingerregel jeg følger er å gjøre det som faller seg naturlig og det du har lyst til å gjøre i øyeblikket. Jeg er av den oppfatning at dette er noe av det mest naturlige som eksisterer i hele verden og at det egentlig ligger naturlig for oss. Derfor, gjør det du har lyst til, smak, opplev og lær hverandres kropper å kjenne underveis. Kyss hver eneste millimeter, slikk i deg og ikke hold noe tilbake.

:)

Endret av Janus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...