Gå til innhold

Kjæresten har masse bilder av seg i bar overkropp på facebook


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei jeg har en kjæreste som liker å eksponere sin sexy overkropp bar på facebook, og nå har jeg begynt å tenke litt på dette, hvorfor har han så stort behov for det?

Vil han at andre kvinner skal begjære ham?

Jeg blir ærlig talt litt såret jeg for at han skal vise deilig for hele verden..er jeg rar, eller hadde dere reagert også ? :skravle:

Jeg har talt bildene og det er mange av dem fra strender og ved svømmebasseng, og det ser ut som han elsker å vise frem kroppen sin, og han sier også selv at han elsker kroppen sin og har sagt at det er flere jenter som ser på kroppen hans, men at han ikke bryr seg om det ( yeah right :gjeiper: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde reagert med å bli flau tror jeg.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittycat

Haha. Tror det handler om han selv, og så har han sikkert ikke i mot at folk liker den. Meen teit om han har flere bilder som han tydligvis har tatt selv, evt aleine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

han har ikke tatt dem selv, han har fått folk til å ta dem når han er ved strender og på turer og sånn ute ved strender og lignende

Jeg synes det er litt merkelig ja, at han vil at andre kvinner skal stirre og sikle på kroppen hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke helt problemet. Bildene er tatt på ferie eller strandbesøk. Han har fin kropp. Hvorfor er det så ille? Kan du ikke heller være stolt over å ha ham til kjæreste? (med mindre det er heller kleine bilder med posering e.l.)

Vi har alle behov for litt bekreftelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg hadde reagert, det kommer an på bildet. Link?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om bildene er fra strender så er det vel ikke akkurat unormalt at han har bar overkropp. Om han derimot sitter på en kafe, så er det ganske harry. Hvorfor tror du at alle jenter sikler på de egentlig? Jeg pleier ikke sikle på kompisers feriebilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke er en fjortissposering med bar overkropp i speilet tatt med mobilkamera ser jeg ikke problemet. DET er tacky. Strandbilder er ikke det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Hmmm. Jeg har også et par bilder av meg i bar overkropp på facebook. Den jævla sommeren, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som x`n min gitt.

Han også sa alle elsket kroppen hans og masse bilde på face, hehe..

Godt han er x :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde du skrivd litt om alderen hans, så hadde jeg kanskje hatt et litt klart svar til deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har lagt litt arbeid i kroppen sin og rett og slett har lyst til å vise den frem? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det på tide med hevn. Ta bilder av deg selv med bar overkropp, og send de gjerne til meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Nå er det på tide med hevn. Ta bilder av deg selv med bar overkropp, og send de gjerne til meg :)

Dagens. +1. :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...