Gå til innhold

Et "lite" festproblem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når hun først inviterer 30 stykker hjem til der hun og foreldrene bor, må hun da vel tenke så langt at hun gjemmer unna foreldrenes øl og andre drikkevarer?

Når hun først har sagt at folk kan feste i huset hennes, så får hun selv ta ansvaret for det, det er mer hennes ansvar enn ditt.

Endret av strawberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal si det er mange grinebitere her inne. Syns ho venninna di overreagerer hvis ting faktisk er sånn som du skriver. Jeg ser heller ikke problemet med ølet når du har unnskyldt deg og betalt tilbake, selvsagt skulle du ikke bare gått å tatt men gjort er gjort å du ordna i det minste opp. Å når det er hennes hus så er det klart at hun får mesteparten av ansvaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si det er mange grinebitere her inne. Syns ho venninna di overreagerer hvis ting faktisk er sånn som du skriver. Jeg ser heller ikke problemet med ølet når du har unnskyldt deg og betalt tilbake, selvsagt skulle du ikke bare gått å tatt men gjort er gjort å du ordna i det minste opp. Å når det er hennes hus så er det klart at hun får mesteparten av ansvaret.

Det er jo ikke venninnas hus, men hennes foreldres. Jeg som er mor, ville ikke tillatt en sånn fest i mitt hus når min datter var mindreåring, og jeg var bortreist. Men jeg er vel grinebiter om jeg mener det?

Hadde min datter likevel holdt en fest mens jeg var borte, så hadde det definitivt blitt konsekvenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier at det virker som om TS ikke tok noe ansvar, fordi det var veninna som måtte gå rundt å rydde.

Selvom man har fest betyr det ikke bare at man MÅ gå rundt å rydde HELE tiden. Hun kunne vel sette seg ned å slappe av litt, uten å måtte gå rundt som en slavisk rydder?

Og TS skriver jo at de andre veninnene fikk ta alkohol,, så hvorfor skulle ikke TS få uten at dere angriper hun om at det var dårlig gjort?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kommer det frem at foreldrene var bortreist og ikke visste om denne festen? Å så lenge ting ikke går over stokk og stein ser jeg ikke problemet med å ha en slik fest + alle 17 åringer drikker og mange foreldre syns det er greit. Hva har det å si om man er 17 eller 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kommer det frem at foreldrene var bortreist og ikke visste om denne festen? Å så lenge ting ikke går over stokk og stein ser jeg ikke problemet med å ha en slik fest + alle 17 åringer drikker og mange foreldre syns det er greit. Hva har det å si om man er 17 eller 18.

Det kommer vel tydelig fram at foreldrene ikke var hjemme?

Jeg vet ikke hva som gjelder for andre foreldre, men JEG hadde ikke overlatt mitt hus, mine private eiendeler og mine verdier til min datter på 17 og 30 fulle gjester på samme alder. Ting kan nemlig LETT gå over stokk og stein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Starlit

Dette er jeg ikke enig i. Klart man må få lov til å være misfornøyd. Ts tok øl og det er ikke bare for venninna å gå inn i butikken og kjøpe nye. Det skal litt til før en 17åring får kjøpt øl. De må ofte prøve i flere butikker eller få noen til å kjøpe for seg.

Hun lyver nok ikke. Hun sier nok det hun føler selv og at hun egentlig skulle ønske ts var litt mere med på opprydding. Når hun da sier at hun ikke kan stole på ts igjen, så vitner det om at ts ikke gjorde så mye som hun lovet.

At bestevenninna fikk lov å ta, er kanskje fordi hun spurte? Eller hadde spurt lenge før festen. Var det hun som hadde bursdag? Man godtar mer fra de nærmeste fordi man vet de ikke prøver å utnytte en.

Jeg vil anta at dette er den første og siste festen trådstarter har hatt med denne venninnen:)

Hun ble garantert overrasket over at hun snudde brått om å ble avvisende.

Selv har jeg vært med på flerfoldige fester hvor folk var mer gjestfrie av seg:)

Har også opplevd at andre har tømt vodkaflaskene mine, men dette gnagde jeg ikke på i ettertid. :) Var jo uansett min feil at jeg satte det fram på fellesbordet... så pytt pytt.

Om en venninne av meg gikk og hentet seg en øl fra embalasjen min, vet jeg ikke om jeg hadde turt å sagt at "den er min!" Nei, hun hadde nok fått den, mot at hun passet på at andre fremmede ikke fikk tak i resten ;) På den måten vet hun om at den er min, uten at jeg har oppført meg gneten mot henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...