Gå til innhold

Anbefale mørk gråfarge til fondvegg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal male en fondvegg i lite rom grå. Gulvet er grått, ganske mørkt grå, og skal ikke gjøres noe med. Kan noen anbefale meg en mørk gråfarge som er fin og som kan funke i matt variant mot gulvet?

Jeg er stor fan av fargen sober (den er nydelig!!), men jeg syns dessverre det blir litt feil med bruntonen på veggen når gulvet er så til de grader grått.

Håper på gode tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Joutn Sens sitt fargekart er det en del gråfarger. Jeg liker godt den som heter Matrix, den er ganske mørk grå.

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Joutn Sens sitt fargekart er det en del gråfarger. Jeg liker godt den som heter Matrix, den er ganske mørk grå.

:heks:

Den har vi på fondveggen vår på soverommet. Veldig fin!

Endret av Maneo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Sober, og jeg ELSKER fargen...... Men nå har jeg ikke grått gulv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fargen grå skifer på soverommet. Kjempefin, ikke like lys som jotun's fargevelger skal ha det til. Men ikke for mørk heller. Helt grå. Må bare si at den er helt nydelig (:

Endret av solch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, grå skifer ser også fin ut! Riktignok ser den og matrix veldig like ut på min datamaskin.. Hvordan velge? Hmm.. Får se om dem har fargeprøver på butikken. Takk for nytt, godt tips!

Hilsen

malende AB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill, Lykkelise, men jeg ser for meg noe ganske så mye mørkere :)

Hilsen

MaleAB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg New York i stua. Den er ganske mørk og har en blåtone i seg. På soverommet har jeg Valmuefrø som også er ganske mørk, men den har en grønntone i seg.

Kan anbefale begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...