Gå til innhold

Kjøpe min første bruktbil. Tips til merker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tjohei! :-)

Ser det er en del slike tråder nå... menmen!

Jeg er en jente på 19, og får lappen denne mnd. Ønsker å kjøpe meg ny bil ca i juli/august. Det blir min første bil og jeg vil kjøpe en billig men brukbar bruktbil. Tenker en pris på max 35.000. Helst mellom 20-30.000,-. Men vil heller spare en mnd eller to ekstra og få en bedre selvsagt. Men ikke mer en trettifemtusen.

Jeg har hund og må derfor ha plass til hundeutstyr, og ønsker ingen "rånebil". Vil ha en som er billig i drift og som helst holder en stund uten alle mulige ekstra utgifter. Har hørt endel bra om Wolkswagen passat... at dette er gode bilder på flere steder, lette å få tak i deler til, billig i drift, og ikke minst... god plass til hund! Noen kan man få billig også ser jeg... ( tenker fra 1998 og oppover i modell..)

Dere som kan litt om bilder, hva anbefaler dere? Høyest på lista er jo selvsagt en SUV, men de fleste ligger vel på en del over 35.000 ??

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Om du ser på de SUV'ene du linke til, så ser du at det er veldig små bagasjerom. Nå spørs det hvordan hund du har, men jeg anbefaler deg iallefall Ford Mondeo, VW Passat, Toyota Avensis eller lignende... Der får du mye plass for pengene...

Vær spesielt obs på rust, ellers er det gode biler alle de jeg nevnte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...