Gå til innhold

Menn: Hva synes du om at dama di går med utrignende klær?


Gjest Smile

Anbefalte innlegg

Gjest notetur nomen

Enig. Og noen ganger hender det at hun lar seg ekspedere av menn på butikken når hun med enkelthet kunne ha stilt seg i den andre køa. Betyr dette at hun er på utkikk etter ny mann? De snakker også sammen når hun skal betale, for jeg har hørt på en gang.

Konfronterte henne selvsagt med dette, men hun sa hun bare ville kjøpe dagligvarer. Bør jeg være urolig? Noen som har noen råd? Bør jeg dumpe henne?

Nei, jeg syns det er litt drastisk å dumpe henne før du har forsøkt å disiplinere henne.

Det er tross alt ikke så vanskelig å få dem til å se din side av saken.

Også kan du bare la være å la henne gå på butikken.

De har handletjenester som leverer maten rett på døra også nå, på tidspunkter der du kan ta imot dem og signere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest notetur nomen

Hvorfor er det så viktig for deg at kvinnen din kun skal være begjært av deg?

Selvsagt er det viktig. Sånn er det bare.

Hun skal ikke drive å ville bli begjært av menn når hun alt har en kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

antageligvis tilgjengelig for andre menns blikk?

nei uff,sperr inn damene deres!!! hehe.

men seriøst,til TS:

Menn liker å se på utrigningen til damer,det er sånn menn er,MEN menn(høhø) kan ofte bli litt sjalu hvis dama viser fram noe,forståelig hvis det er fullstendig horeantrekk dog, men hvis mannen blir sjalu,da har han selvtillitsproblemer, hvis han derimot blir "stolt"for folk synes dama hans er pen: så har han nok en god del selvtillit for han vet at dama er bare for han...eller noe sånt.

Det er jo det som er hele poenget. Som mann vet man godt hva andre menn tenker på og hvilke bilder de får inne i hodet sitt seinere når de gjør unevnelige ting.

Derfor skal ikke din dame gå rundt og vise seg fram til andre.

Klart man er stolt av å ha ei pen dame. Ingen vil vel bli sett med ei buruggle heller. Da tror jo andre menn at man ikke greide å få seg bedre.

Men når man først har fått seg ei pen dame bør hun også kle på seg sånn at hun ikke utfordrer andre menn. Hun kan fint ha på seg sexy antrekk foran meg, men ikke foran de andre.

Ikke når vi er sammen.

Det handler om å ha respekt for mine følelser og være villig til å vise fram at JEG iallefall ikke har valgt å bli sammen med en slut som er horete.

Edit: Hvis hun ikke er/blir enig i det, så bør hun såklart dumpes.

Endret av notetur nomen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det som er hele poenget. Som mann vet man godt hva andre menn tenker på og hvilke bilder de får inne i hodet sitt seinere når de gjør unevnelige ting.

Derfor skal ikke din dame gå rundt og vise seg fram til andre.

Klart man er stolt av å ha ei pen dame. Ingen vil vel bli sett med ei buruggle heller. Da tror jo andre menn at man ikke greide å få seg bedre.

Men når man først har fått seg ei pen dame bør hun også kle på seg sånn at hun ikke utfordrer andre menn. Hun kan fint ha på seg sexy antrekk foran meg, men ikke foran de andre.

Ikke når vi er sammen.

Det handler om å ha respekt for mine følelser og være villig til å vise fram at JEG iallefall ikke har valgt å bli sammen med en slut som er horete.

Edit: Hvis hun ikke er/blir enig i det, så bør hun såklart dumpes.

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det så viktig for deg at kvinnen din kun skal være begjært av deg?

Kanskje fordi hun ikke liker at jeg begjærer andre kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så viktig for deg at kvinnen din kun skal være begjært av deg?

Eller for og si det på en annen måte, skulle du virkelig ønske at dama di har lyst til og bli begjært av andre menn enn deg selv...? Da kan vel hun likegjerne være sammen med en annen mann, så kan du heller begjære henne fra avstand da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Var det nå jeg skulle dra fram ironiflagget?)

Faen du gjorde meg forvirra,trodde du gikk fra spøk til alvor,hehe, så jeg tenkte: jeg gidder ikke krangle,jeg skriver ok. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

Faen du gjorde meg forvirra,trodde du gikk fra spøk til alvor,hehe, så jeg tenkte: jeg gidder ikke krangle,jeg skriver ok. :sjenert:

My work here is done. :takke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det er jo det som er hele poenget. Som mann vet man godt hva andre menn tenker på og hvilke bilder de får inne i hodet sitt seinere når de gjør unevnelige ting.

Derfor skal ikke din dame gå rundt og vise seg fram til andre.

Klart man er stolt av å ha ei pen dame. Ingen vil vel bli sett med ei buruggle heller. Da tror jo andre menn at man ikke greide å få seg bedre.

Men når man først har fått seg ei pen dame bør hun også kle på seg sånn at hun ikke utfordrer andre menn. Hun kan fint ha på seg sexy antrekk foran meg, men ikke foran de andre.

Ikke når vi er sammen.

Det handler om å ha respekt for mine følelser og være villig til å vise fram at JEG iallefall ikke har valgt å bli sammen med en slut som er horete.

Edit: Hvis hun ikke er/blir enig i det, så bør hun såklart dumpes.

Er du Steinar40 under et annet nick? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min siste eks hadde et svært problem med at jeg noenganger gikk i tubetopp. For når det kom en kjølig vind eller lignende så kunne man tydelig se brystvortene igjennom. Det var visst kjempe fryktelig for da stirret jo "alle" og kunne likesågodt gå naken! Men utrigning eller korte kjoler/skjørt ble han ikke direkte like sint for..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som min venn beskjemmet fortalte meg etter at konen hadde gitt ham en kilevink (uten at jeg herved forsvarer kilevinken):

Han hadde rynket på nesen over den meget lekre, utringede røde kjolen hun tok på seg en kveld hun skulle en tur på byen. Og sagt:

"Syns du ikke den er litt vel utfordrende, vennen min?"

Hvorpå hun hadde replisert:

"Du, din hykler, jeg kan ikke huske at du hadde noe imot det den gangen jeg traff deg!"

"Og jeg måtte jo innrømme", så han til meg, "at det var ren og skjær eiertrang som drev meg til den jævla dumme setningen. For jeg hadde ikke en grunn i verden til ikke å stole på henne".

Mannfolk: Tenk over grunnen til at dama gikk inn i forholdet med deg. Det var garantert ikke for å bli kontrollert.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som min venn beskjemmet fortalte meg etter at konen hadde gitt ham en kilevink (uten at jeg herved forsvarer kilevinken):

Han hadde rynket på nesen over den meget lekre, utringede røde kjolen hun tok på seg en kveld hun skulle en tur på byen. Og sagt:

"Syns du ikke den er litt vel utfordrende, vennen min?"

Hvorpå hun hadde replisert:

"Du, din hykler, jeg kan ikke huske at du hadde noe imot det den gangen jeg traff deg!"

"Og jeg måtte jo innrømme", så han til meg, "at det var ren og skjær eiertrang som drev meg til den jævla dumme setningen. For jeg hadde ikke en grunn i verden til ikke å stole på henne".

Mannfolk: Tenk over grunnen til at dama gikk inn i forholdet med deg. Det var garantert ikke for å bli kontrollert.

Flair, får se om jeg forstår det riktig, - altså at dama ville ta på seg den samme utringede røde kjolen hun fikk napp på første mann?

Er da begrunnelsen at hun vil ha flere nye napp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner meg ikke på menn som har noe i mot at dama kler seg i utrignende klær, super sexy eller naken om så.

Hadde jeg vært mann så hadde jeg vist dama mi stolt frem for alle...om hun ville det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på menn som har noe i mot at dama kler seg i utrignende klær, super sexy eller naken om så.

Hadde jeg vært mann så hadde jeg vist dama mi stolt frem for alle...om hun ville det da.

Fordi at man kler seg for og få oppmerksomhet fra andre enn sin egen mann. Hvorfor, vil dere bli begjært av menn med hensikter? Hvorfor være brunstmateriale for andre enn din egen mann? Hvor ligger lykken i og pirre og tenne opp andre menn enn din egen mann?

Er det fordi at da føler dere dere så trygge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på menn som har noe i mot at dama kler seg i utrignende klær, super sexy eller naken om så.

Hadde jeg vært mann så hadde jeg vist dama mi stolt frem for alle...om hun ville det da.

Og når mannen din sikler på venninna di som har enda litt kortere skjørt enn deg så blir du så glad, - er det derfor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi at man kler seg for og få oppmerksomhet fra andre enn sin egen mann. Hvorfor, vil dere bli begjært av menn med hensikter? Hvorfor være brunstmateriale for andre enn din egen mann? Hvor ligger lykken i og pirre og tenne opp andre menn enn din egen mann?

Er det fordi at da føler dere dere så trygge?

Kanskje mannen ikke gir kvinnen sin nok oppmerksomhet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...