Gå til innhold

TIl dere damer som avviste meg på videregående


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan føles det å ha lagt på seg? Hvordan føles det å være stygg og uattraktiv? Hvordan føles det å se ut som et motbydelig monster etter at du ble knulla gravid etter en fuktig natt på byen?

Har en meget attraktiv kjæreste som jeg møtte i Japan nå, og jeg kan ikke gjøre annet enn å le av at jeg faktisk ville være sammen med disse grisene jeg gikk med på videregående....hahaha

Takke meg til min søte asiatiske kjæreste som holder seg slank og pen i maaaange år fremover.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

omg så flaut. håper dette er troll.

Det finnes mange tåpelige mannfolk som ikke får seg norske damer. De importerer damer (det er de de får) å føler seg såå høy i hatten etter at de har brukt en formue på å skaffe seg ei dame som gjerne vil til Norge å et bedre liv. De ser hverken på mannens utseende eller oppførsel... bare de får komme seg til et rikere land. Synd men sant.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker for en tid tilbake at det var en som tok opp akkuratt samme tema, bare at da var han sammen med en fransk dame. Kanskje det er denne personen som har fått seg ny dame. :skratte:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker for en tid tilbake at det var en som tok opp akkuratt samme tema, bare at da var han sammen med en fransk dame. Kanskje det er denne personen som har fått seg ny dame. :skratte:

Å gå fra Fransk til asiatisk må vel være å krabbe nedover på rangstigen...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange tåpelige mannfolk som ikke får seg norske damer. De importerer damer (det er de de får) å føler seg såå høy i hatten etter at de har brukt en formue på å skaffe seg ei dame som gjerne vil til Norge å et bedre liv. De ser hverken på mannens utseende eller oppførsel... bare de får komme seg til et rikere land. Synd men sant.

Japanske damer er jo som kjent desperate etter et bedre liv i et rikt land, japan er jo tross alt såååå fattig.

Utseende mitt er upåklagelig. Jeg er velstelt, trener 3 ganger i uken, og har råd til langt finere klær enn alenemødrene som avviste meg på VGS før de fikk kuk både i fitta og av livet. Må være surt for dem å ha satset på bad boysa istedenfor noen med fremtidsutsikter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den sjarmen og de verdiene du legger for dagen, er sannsynligheten stor for at mange av damene som avviste deg på vgs ville avvist deg nå også, og ikke angret et øyeblikk...

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japanske damer er jo som kjent desperate etter et bedre liv i et rikt land, japan er jo tross alt såååå fattig.

Utseende mitt er upåklagelig. Jeg er velstelt, trener 3 ganger i uken, og har råd til langt finere klær enn alenemødrene som avviste meg på VGS før de fikk kuk både i fitta og av livet. Må være surt for dem å ha satset på bad boysa istedenfor noen med fremtidsutsikter.

Jeg vet ikke jeg..du høres jo ikke akkurat lykkelig nyforelska ut?

Jeg er det selv, nemlig, og jeg lager meg ikke en profil på Manneguiden.no for å hyle "In your face!" til alle andre menn. Til det er jeg for opptatt med å være lykkelig :rodmer:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en gammel skolekamerat på face som stadig skryter på seg at Thai-damene er så mye bedre enn norske. Han er aldri sett sammen med norske damer. Han sitter oppe hele natta å spyr ut av seg tragiske statusoppdateringer. At han sitter oppe hele natta er ikke noe han gjør for at han er nattarbeidende, nei han er arbeidsledig.

Denne mannen skryter også på seg opptil flere thai-barn, jan han sier t.o.m at han har kone i Thailand. Men hvor er bildene av hans thai-damer og barn? Han legger ellers ut endel bilder.

Han er rett og slett en taper å minner meg stort om ts.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan føles det å ha lagt på seg? Hvordan føles det å være stygg og uattraktiv? Hvordan føles det å se ut som et motbydelig monster etter at du ble knulla gravid etter en fuktig natt på byen?

Har en meget attraktiv kjæreste som jeg møtte i Japan nå, og jeg kan ikke gjøre annet enn å le av at jeg faktisk ville være sammen med disse grisene jeg gikk med på videregående....hahaha

Takke meg til min søte asiatiske kjæreste som holder seg slank og pen i maaaange år fremover.

Hvorfor er du bitter på disse damene fra vgs? Vgs var uansett bare 3 år av livet ditt...skjønner ikke at du legger så mye i det? Du vet jo at alle er usikre i tenårene?

Du kan ikke tvinge noen til å like deg, så om disse damene ikke enset deg, så må du jo bare godta det. Og hvorfor hang du i det hele tatt etter disse damene som ikke brydde seg om deg? Så du i det hele tatt de andre søte jentene på skolen, som kanskje likte deg?

Bra å høre at du har funnet en japansk skjønnhet - ta godt vare å henne! Det holder at en liker deg, men det er det mange som ikke forstår.

Endret av Bølle
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil heller ha det gøy på vgs,og bli feit senere enn å date deg uansett...Kos deg med kjæresten du har kjøpt da!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller ha det gøy på vgs,og bli feit senere enn å date deg uansett...Kos deg med kjæresten du har kjøpt da!

Jeg tror man ikke akkurat trenger å kjøpe kjærester fra Japan :opplyser:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man ikke akkurat trenger å kjøpe kjærester fra Japan :opplyser:

nei,de kan være sjelvenner for hva jeg vet, ville bare være frekk tilbake :gjeiper:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan være så rik, velstelt og vellykket som du bare vil. Jeg hadde gladlig avvist deg igjen med den personligheten der.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...