Gå til innhold

Rykter om typen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest snoopy_93

Husker i starten av forholdet med meg og min kjære. Jeg fikk meldinger fra venninna hans hvor hun sa at de hadde ligget sammen mens vi var sammen. Jeg spurte typen om dette stemte, han sa selvfølgelig nei. Hver gang jeg spurte var svaret nei. Jeg trodde på det til slutt. De hadde ikke vært sammen på flere år før han plutselig må kjøre henne hit og dit, noe som plaget meg av en enkel grunn og det er at de er ekser. Jeg sa min mening og spurte igjen for noen måneder siden og da fikk jeg endelig svaret. Ja, de hadde ligget sammen. Han har altså ljuget (er det et ord?) til meg i 4år om det før han turte å si noe. Følte meg som tidenes mest naive kjerring.

Så, jeg ville nok tatt svarene han gav meg med en klype salt. Jeg ville fortalt han at ting kommer frem i lyset før eller siden uansett, så det er ikke noe vits å snakke det bort eller komme med bortforklaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Husker i starten av forholdet med meg og min kjære. Jeg fikk meldinger fra venninna hans hvor hun sa at de hadde ligget sammen mens vi var sammen. Jeg spurte typen om dette stemte, han sa selvfølgelig nei. Hver gang jeg spurte var svaret nei. Jeg trodde på det til slutt. De hadde ikke vært sammen på flere år før han plutselig må kjøre henne hit og dit, noe som plaget meg av en enkel grunn og det er at de er ekser. Jeg sa min mening og spurte igjen for noen måneder siden og da fikk jeg endelig svaret. Ja, de hadde ligget sammen. Han har altså ljuget (er det et ord?) til meg i 4år om det før han turte å si noe. Følte meg som tidenes mest naive kjerring.

Så, jeg ville nok tatt svarene han gav meg med en klype salt. Jeg ville fortalt han at ting kommer frem i lyset før eller siden uansett, så det er ikke noe vits å snakke det bort eller komme med bortforklaringer.

:sjokkert: Er dere sammen enda?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker i starten av forholdet med meg og min kjære. Jeg fikk meldinger fra venninna hans hvor hun sa at de hadde ligget sammen mens vi var sammen. Jeg spurte typen om dette stemte, han sa selvfølgelig nei. Hver gang jeg spurte var svaret nei. Jeg trodde på det til slutt. De hadde ikke vært sammen på flere år før han plutselig må kjøre henne hit og dit, noe som plaget meg av en enkel grunn og det er at de er ekser. Jeg sa min mening og spurte igjen for noen måneder siden og da fikk jeg endelig svaret. Ja, de hadde ligget sammen. Han har altså ljuget (er det et ord?) til meg i 4år om det før han turte å si noe. Følte meg som tidenes mest naive kjerring.

Så, jeg ville nok tatt svarene han gav meg med en klype salt. Jeg ville fortalt han at ting kommer frem i lyset før eller siden uansett, så det er ikke noe vits å snakke det bort eller komme med bortforklaringer.

Var han utro i hele fire år? Eller misforsto jeg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på noe, kanskje jeg er kjempe ignorant nå.. :sjenert: Men hvis du tar det opp med fyren, og han faktisk har vært utro, vil du ikke da "skremme" han fra å fortsette? Eller vil det bare gjøre det mer spennende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Til de som lurer; ja, vi er sammen enda. Det skjedde en gang for fire år siden. Ser ikke vitsen med å dumpe han nå siden det er såpass lenge siden og vi har det veldig fint sammen nå. :) jeg ble egentlig mest skuffa over at han ikke var ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke hun hadde sagt det rett uten videre. Du vet åssen jenter er med sladder. Kanskje du kan få se disse meldingene.. Der står jo nr fra avsender og alt mulig.

Det er sjeldent slik skjer, uten grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke kjøpt ryktene med en gang. Har hun du snakket med sett de meldingene med egne øyne ? Jeg vet om flere som tror at gutter prøver seg på de, selv om de ikke gjør det. La oss si typen din og denne jenta er venner, så sender han henne melding og lurer på om hun skal på den festen han er på. Ikke sikkert han mente noe med det, men enkelte jente overanlyserer og tolker sånne ting akkurat som de vil. Også sprer sladderen seg og da kan sannheten bli enda mer fjern. Har sett sånt skje flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på noe, kanskje jeg er kjempe ignorant nå.. :sjenert: Men hvis du tar det opp med fyren, og han faktisk har vært utro, vil du ikke da "skremme" han fra å fortsette? Eller vil det bare gjøre det mer spennende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

Unnskyld meg, men hvorfor sier dere alle (nesten alle) at det er rart at en helt fremmed kommer bort å skal lyve om noe slikt? Finnes en hau med sjalue jenter/kvinner som ganske enkelt klarer å være ekle mot folk de ikke kjenner. Selv om dere ikke kjenner hverandre betyr ikke det at hun som vet om typen din ikke vet om deg. Selv om jeg ikke kjenner kjæresten til **, men er bekjent/kjent med ** så har jeg sikkert fått med meg at de er

sammen og sikkert også sett på facebook profilen hennes. Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er, men jeg selv er i begynnelsn av 20 og vet om noen jenter som fint kunne ha løyet om noe slikt. Enten av ren sjalusi eller av at man har hatt en ting for kjæresten. Igjen vet jeg ikke hvor gamle dere er, om dere er i 40åra så ja kanskje jeg hadde begynt å lure, men nå tror jeg ikke dere er det i og med at dere var to venninegjenger på et badested og som tydeligvis kjente noen av hverandre. Og ettersom kjæresten reagerte slik han gjorde, ser jeg ingen grunn til å ikke tro på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Unnskyld meg, men hvorfor sier dere alle (nesten alle) at det er rart at en helt fremmed kommer bort å skal lyve om noe slikt? Finnes en hau med sjalue jenter/kvinner som ganske enkelt klarer å være ekle mot folk de ikke kjenner. Selv om dere ikke kjenner hverandre betyr ikke det at hun som vet om typen din ikke vet om deg. Selv om jeg ikke kjenner kjæresten til **, men er bekjent/kjent med ** så har jeg sikkert fått med meg at de er

sammen og sikkert også sett på facebook profilen hennes. Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er, men jeg selv er i begynnelsn av 20 og vet om noen jenter som fint kunne ha løyet om noe slikt. Enten av ren sjalusi eller av at man har hatt en ting for kjæresten. Igjen vet jeg ikke hvor gamle dere er, om dere er i 40åra så ja kanskje jeg hadde begynt å lure, men nå tror jeg ikke dere er det i og med at dere var to venninegjenger på et badested og som tydeligvis kjente noen av hverandre. Og ettersom kjæresten reagerte slik han gjorde, ser jeg ingen grunn til å ikke tro på han.

Har prøvd å nyansere dette med svarene mine.

Men her på KG er det alltid typen som er skyldig. Nesten uten unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjkkh

Jenta på standen er sikkert bare en oppmerkomhetsyk sladrekjerring. "Nylig" kan være for flere år siden og "masse flørtemeldinger" kan være bare et par stykker.

Alle kjenner vi jo folk som smører tykt på og omgås sannheten, og dessuten hvem ville vel e gentlig sitte sprenge en slik bombe? De fleste av oss ville holdt kjeft og hellere ha sladtret til en av dine venninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...