Gå til innhold

Hjelp til tolkning av drøm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Velger å være anonym her :)

Jeg drømmer veldig mye, men i natt hadde jeg en forferdelig skummel drøm som jeg absolutt ikke får ut av hodet. Siden den var så ekkel å jeg er veldig nysgjerrig lurer jeg på om noen kan hjelpe meg litt med å finne ut hva den kan bety. syns slike ting er spennende! så drømmen var slik:

Det begynnte med at meg å min beste venninne var på byen sammen, det var kveld så de fleste var ute på fest, og vi møtte mange kjentfolk. Deretter dro vi på en resturant å bestilte en asiatisk rett med nudler.

Plutselig var vi sammen med de fra resturanten på en strand(hvordan vi kom hit er uvisst). Jeg, venninna mi + en til sto i vannkanten mens tre personer sto på stranden rett over oss, med noen meters avstand. Vi sto altså å så rett på hverdandre. To ganger skifter det slik at jeg ser meg selv og venninnen min og den andre personen med de som sto over oss sine øyne. Vi så veldig skumle ut med lysende blå øyne, rett og slett onde ut. Når jeg så fra mitt eget ståsted mot de tre andre personene så de enda ondere ut med hvitt lys rundt seg.

(så våkner jeg, og sovner igjen)

Plutselig befinner jeg meg sammen med en dame på en eiendom, hvor vi finner en kurv med egg. det ene holder på å klekke. Vi snakker om å ta livet vårt og at vi vil ligge begravd på denne eiendommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesten umulig å svare på. Det med egg kan jo være et symbol på at du kanskje ønsker å føde eller føler den biologiske klokke tikke? At du ser dere selv med andres øyne og virker onde, kanskje det er et signal til deg selv/dere om at dere virker veldig avvisende når dere er på byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger merke til noen elementer i drømmen din.

Lysende/lyse/klare øyne kan bety starten på et nytt vennskap/kjennskap, de vonde følelsene du føler er kanskje frykten for å bli kjent med andre eller at du ikke helt stoler på den/de personene. Det at du står så nærme de andre personene kan være et symbol på intimsonen din eller at du føler deg truet av noen du har møtt. Igjen muligens et nytt vennskap.

Det at dere snakker om å ligge på den eiendommen kan bety at du har funnet et sted der du virkelig trives, evt. at du er på et stadie i livet der du har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...