Gå til innhold

Før og etterbilder av brystforstørrelse.


LovelyMonroe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men her kommer du som mann og påstår at det er noe galt psykisk med kvinner som føler seg kjønnløse og uten kvinnelig identitet når de er helt flate eller såvidt har antydning til pupper. Dette er jo ikke noe som kommer av kroppsfiksering i samfunnet. Det kommer av at kvinnelighet fra menneskets begynnelse er blitt forbundet med kvinnelige former. Dette er jo noe som du som mann ikke kan vite hvordan føles. Du kan fortelle kvinner at de er like mye kvinner uansett hvor flate de er, men det forandrer jo ikke saken at mange aldri vil føle det slik. Og de kommer heller ikke til å bli "kurert" for det fordi det er helt naturlig å føle det sånn.

Du antyder også at disse kvinnene ikke greier å tenke selv siden de lar seg "utnytte" av plastikkindustrien som du så fint skrev. Ser du ikke selv hvor nedlatende du er?

Andelen som "kureres" permanent er betydelig mye høyere hos de som tar den psykiske veien ut en hos de som tar den plastiske veien ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da jeg hadde (en liten) D cup, veide jeg rundt 65 kg.. er 173 høy ca. Men har gått ned en del kg nå og veier rundt 56-57kg så, og puppene var de som sakte men sikkert forsvant først.. og har også fått mer heng nå enn det de hadde før. Sikker normalt med heng, men likevel for mye synes jeg, og de små puppene passer ikke til kroppen min, det ser bare... rart ut. Som om kroppen min er så stor i forhold(ikke feit, men du skjønner).. Så ja, var treningen som gjorde det ja!

Men det er jo ingenting gale i å ville forminske dem! Har du tenkt tanken på å dra til konsultasjon? :)

Ja, har tenkt på det. Men jeg vet det er noen som opplever problemer med at huden mister følsomheten etter en slik operasjon. På grunn av nerver som blir kuttet. Så jeg vet ikke. Jeg har 10 kg jeg kunne ha gått ned først, og så se hvordan puppene ser ut etterhvert. Men det var veldig greit å få vite at dine krympet ved trening, da er det håp for meg også :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleit litt med å finne før-bilder. But here it goes.

FØR

ETTER

Fine :) Hvor mye la du i de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk på de kvinnene som får seg brystimplantater pga. kreft. Er det så annerledes enn de som skaffet seg silikon fordi de nesten ikke har pupper? Er det noe galt med disse kvinnene av den grunn?

Nei det sitter kun i psyken (ifølge Brutal mann) , om de er flate som speilegg, henger ned på magen etter å ha ammet 3 barn eller er kreftoperert. En psykolog fikser det, er det ikke flott?

Endret av Liquorice
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andelen som "kureres" permanent er betydelig mye høyere hos de som tar den psykiske veien ut en hos de som tar den plastiske veien ut.

Hvordan vet du dette? Er du psykolog? Har du så innblikk i den medisinske historien til alle kvinner i landet du da?

Blir for dumt å bare ta biter av det jeg skriver å motargumentere med tull som du ikke har belegg for å vite engang.

Men nå skal jeg ikke ødelegge tråden mer med off topic diskusjoner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det si at du opererte deg igår?? Da må du jo fortelle oss hvordan det har gått! Spennende!!! Lykke til, om ikke operasjonen har vært allerede, da!! :)

edit: neste torsdag ja!!. heheh, så det ikke før nå!

Ja, neste torsdag :) Gleder meg veldig, har tenkt på dette i 7 år :)

Har sett på så mange bilder på nettet nå, og det er så stor forskjell fra alle jenter, men min kirurg anbefalte meg ca 325 å over muskel med moderat profil.. Fant et bilde av ei som har nesten helt likens pupper som jeg har nå, og hun fikk kjempefine etter operasjon! Men hun har stikk motsatt av hva jeg skal få da.. Hun har 350 under muskel å med høy profil..

Kan poste bilde om dere vil se? Trenger sårt litt råd å veiledning, er så utrolig redd for å ta for lite eller for mye..

Legen min sa at nesten 90% angrer på at de ikke tok mer og jeg vil gjerne ikke angre på noe :)

Flere av bildene jeg har sett på så ser det ut som mange med litt heng fra før, får litt heng i brystet etter operasjon også. Noen bryster ser ut som de sklir ut i sidene, om dere skjønner hva jeg mener? Og noen får enten puppene for nært hverandre eller langt fra hverandre.. Hehe, dere kan tro jeg er kresen på dette her :P

Har alltid sagt at jeg ikke ønsker at det lyser silikon, men etter alle bilder jeg har sett og så mye jeg har tenkt, så vil jeg faktisk heller ha helt runde pupper enn at de henger.. Men såklart, mange med heng er veldig fine.. Kommer gjerne litt ann på strl på brystvorte å litt sånn.. For min del allefall :) )

Hva surret i deres hode før dere opererte? Hva forventet dere? :)

Er dødsredd for å lage meg for høye forventinger for å så bli skuffet :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPennende å lese om andres erfaringer(selv om det sporer av!). Jeg har gått ned en god del kg og skal ned en del til og ser at puppene synker lengre sørover og er slappere. Har bestemt meg for at når jeg når vektmålet mitt og holder det så skal jeg spare for å fikse puppene, orker ikke gå rundt med en lefse på hver side av brystkassen...

Er det noen som har erfaring med å gjøre inngrep på puppene etter vektnedgang og kan dele info?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men her kommer du som mann og påstår at det er noe galt psykisk med kvinner som føler seg kjønnløse og uten kvinnelig identitet når de er helt flate eller såvidt har antydning til pupper. Dette er jo ikke noe som kommer av kroppsfiksering i samfunnet. Det kommer av at kvinnelighet fra menneskets begynnelse er blitt forbundet med kvinnelige former. Dette er jo noe som du som mann ikke kan vite hvordan føles. Du kan fortelle kvinner at de er like mye kvinner uansett hvor flate de er, men det forandrer jo ikke saken at mange aldri vil føle det slik. Og de kommer heller ikke til å bli "kurert" for det fordi det er helt naturlig å føle det sånn.

Du antyder også at disse kvinnene ikke greier å tenke selv siden de lar seg "utnytte" av plastikkindustrien som du så fint skrev. Ser du ikke selv hvor nedlatende du er?

Men det er jo det? Kvinnelighet ligger ikke kun i hvor store pupper man har. Kvinner har jo mange andre kvinnelige attributter som menn ikke har. Jeg synes det er noe feil hvis man føler man må operere inn silikon i kroppen for å føle seg som en kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo det? Kvinnelighet ligger ikke kun i hvor store pupper man har. Kvinner har jo mange andre kvinnelige attributter som menn ikke har. Jeg synes det er noe feil hvis man føler man må operere inn silikon i kroppen for å føle seg som en kvinne.

Pupper er vel omtrent det eneste som skiller oss fysisk da, så skjønner ikke den.

På samme måte som en kvinne uten bryster føler seg mandig, tror jeg en mann med manboobs føler seg for kvinnelig. Men hører sjelden at en mann som fjerner overflødig fett fra brystområdet får kritikk for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupper er vel omtrent det eneste som skiller oss fysisk da, så skjønner ikke den.

På samme måte som en kvinne uten bryster føler seg mandig, tror jeg en mann med manboobs føler seg for kvinnelig. Men hører sjelden at en mann som fjerner overflødig fett fra brystområdet får kritikk for det?

Virkelig, du klarer ikke å se om en person er kvinne eller mann hvis den personen har flatt bryst? Pupper er kvinnelig, men det betyr ikke at en mann med manboobs ser ut som eller må føle seg som en kvinne. Og en kvinne uten pupper trenger ikke å se ut som eller føle seg som en mann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SLUTT Å ØDELEGG TRÅDEN!!!!!! Hvem bryr seg hva dere MENER??? Lag deres egen tråd. :rope: :rope: :rope:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SLUTT Å ØDELEGG TRÅDEN!!!!!! Hvem bryr seg hva dere MENER??? Lag deres egen tråd. :rope: :rope: :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupper er vel omtrent det eneste som skiller oss fysisk da, så skjønner ikke den.

På samme måte som en kvinne uten bryster føler seg mandig, tror jeg en mann med manboobs føler seg for kvinnelig. Men hører sjelden at en mann som fjerner overflødig fett fra brystområdet får kritikk for det?

Da bør du kanskje gå tilbake på skolen og lære mer om kroppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er ikke mine. Men er det så vanskelig å forstå hvorfor mange ønsker å benytte muligheten de har til å fikse brystene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blubberella

Ja tenk på de kvinnene som får seg brystimplantater pga. kreft. Er det så annerledes enn de som skaffet seg silikon fordi de nesten ikke har pupper? Er det noe galt med disse kvinnene av den grunn?

Jeg synes det er stor forskjell mellom pupp(er) ødelagt av kreftoperasjon og naturlig flate/små pupper. Førstnevnte er snakk om at man plutselig sitter med bare én pupp, en og en halv eller helt uten pupper. De er fjernet, rett og slett, og da skjønner jeg faktisk at de ønsker å lage seg nye. Om pupper er små eller flate, er de i det minste fremdeles hele, friske pupper med brystvorte og greier. De er fremdeles to høvelig like pupper, og ikke en og en halv.

Jeg kan til nød skjønne dem som ønsker å operere helt "ødelagte" pupper eller ekstremt usymmetriske pupper, men friske pupper som bare henger litt eller er flatere enn gjennomsnittet synes jeg burde få være som de er. Men folk bestemmer jo over egen kropp, så da må de jo bare fikse i vei.

Jeg stusser veldig over uttalelsen om at man velger å operere puppene kun for seg selv. Det synes jeg høres ut som en stor løgn. Hvis man ikke hadde hatt sammenligningsgrunnlag i form av andre damer, bilder i blader og menns (eller andre kvinners) preferanser hadde det ikke vært behov for å operere. Alt koker ned til samfunn og kultur. Og selvsagt idealer. Et sted i Afrika er man mest kvinne om man har hengepupper ned til knærne, for da har man båret frem og ammet barna sine. Hvorfor ønsker ikke disse kvinnene å operere puppene rundere og strammere for å bli mer kvinnelig? Jo fordi de lever i en kultur der naturlige pupper (inkludert hengende og nedoverpekende) er idealet. De sprader stolt rundt med sine nakne hengepupper og føler seg mye mer kvinnelige enn mange med faste ungjentepupper i Norge. Der hadde opererte pupper skilt seg ut og sett veldig rart ut. Uansett hvordan man vrir og vender på det; selvtillit og selvfølelse henger tett sammen med samfunnet og kulturen rundt oss. Et sted kommer ideen til silikonpupper fra, og det har ingenting med gener eller noen biologiske behov å gjøre. Å påstå at man "kun gjør det for seg selv" er en av de største livsløgnene i verden. I en isolert verden uten tilgang til bilder av "perfekte" pupper hadde ingen hatt behov for å operere puppene sine.

Men før noen fyrer seg opp, jeg går ikke rundt og fordømmer de som velger å operere de friske puppene sine. Jeg irriterer meg mest over effekten av det, den onde sirkelen der jo flere som opererer seg jo flere ser behovet for å få like "perfekte" pupper. Og så har man det gående. Det synes jeg faktisk er trist. Og nå kan dere få lov til å halshugge meg! :sjenert:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...