Gå til innhold

Er menn flinkere å slikke enn kvinner er å suge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert fra alle trådene om suging og slikking her, så virker det som om de fleste er fornøyd med slikkingen de får, og at mennene ikke er fornøyd med sugingen. Er dere enige i at det er flere kvinner som er dårlig på å suge enn menn som er dårlig på å slikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke.

Men jeg vet at det generelt er vannskeligere å suge enn å slikke.

Hvertfall for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whatever a woman can do, I can do better. Menn går ikke rundt med så mye sære sperrer og frykt for skitt på hendene. Det gjør oss bedre på det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med kjærestens slikking og han er også veldig fornøyd med min suging (kommer hver gang). Hvordan folk flest er fornøyd aner jeg ikke. Har ikke sett noen statistikk på det heller, og å stole på KG anser jeg ikke som særlig troverdig statistikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahahahahahahhahahahahaha NEI dummeste jeg har hørt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Mer ivrig muligens. Men om vi er flinkere vites ikke. Alt må læres, også slikking :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Jeg VET at jeg er flink å suge OG slikke :fnise:

Altså...Om ei jente eller en gutt aldri har gitt oral før så kan jo ikke akkurat den andre partneren forvente at nr2 skal være en gud-inne heller :fnise: Øvelse gjør mester :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se for meg at det er så vanskelig å slikke. For meg holder det at gutten beveger tunga over klitoris. Har aldri kommet av slikking, men det er ufattelig deilig. Det er jo egentlig ikke mulig å gjøre feil sånn sett. Så lenge du merker at gutten digger det er det bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder kronesis med jordbær så tror jeg kvinnene er flinkere til å suge. Mennene har nok ikke samme "teken".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes ikke det. Mange menn er dårlige på å slikke, det er min erfaring. Men suging.. det er vel ingen kunst :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suging er en kunst jo. Alle i min vennekrets sier at de aller fleste som har sugd dem har vært dårlige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Jeg eeelsker å suge og er veldig god på det :rodmer:

Får ofte høre at de savner noen som er så god å suge som meg.. den går igjen hos tidligere elskere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ho drakk og slåst og bannte, og holdt et helvetes liv! Men god til å suge, det va` ho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ofte høre at de savner noen som er så god å suge som meg..

Det sier vi til alle...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skjønt hvorfor det er vanskelig å suge, heller ikke hvorfor noen jenter NEKTER å gjøre det på kjæresten sin. Jeg har et par venninner som nekter å suge og en av dem suger typen kun med kondom på. Dette klarer ikke jeg å forstå da de krever å bli slikka..

Uansett.. Har hatt en del erfaring med suging og føler at det er noe jeg mestrer rimelig greit og har i ettertid hørt at exen min har fortalt til felles venner at han aldri kommer til å oppleve noe så godt igjen..

Den nye kjæresten min sier det samme.. Nå aner ikke jeg hva jeg gjør som er så riktig siden de sier det er ubeskrivelig.

Og jeg føler egentlig at jeg bare gjør det som kjennes riktig ut og leser kroppsspråket til partnern for å se hva som er godt..

Utenom det (som jo faller seg naturlig) så skjønner jeg ikke hva som kan være så vanskelig med å suge..

Men når jeg er på jente vorse er suging ofte et tema hvor jentene klager over at de aldri klarer det ene og det andre, hvorfor?

Erfaring kanskje?

Jeg har vært så heldig at jeg alltid har likt å suge, så jeg har fått øvd meg en god del på exen som jeg var sammen med i 3 år og lært mere det å lese kroppsspråk enn noe annet. Men det gjør man vel med alt? Som massasje osv. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil si det er svært få som er gode til å slikke meg. Er bare en mann som har fått meg til å komme ved slikking. Trenger røff behandling der nede, og det er ganske vanskelig ved bare å bruke tunga. Vil tro det er ganske slitsomt i grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at menn ikke kan slikke. Egentlig er det vel sikkert bare at det at min mus ikke liker slikking, selv om JEG egentlig vil like det.

Min samme erfaring tilsier også at en sugejobb er en heller enkel affære som også settes pris av den de utføres på. Kanskje det blir enkelt og got når man liker å utføre?

Uansett, så er ikke min erfaring noen oppskrift, akkurat som ingen andres erfaring er noen oppskrift for hvordan jeg bør oppleve ting. Således er jo dette et tema som det rett og slett er nyttesløst å diskutere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, utifra hva man "hører" så virker det som menn klager mer på suging enn kvinner klager på slikking. Om det er fordi menn klager mer eller ikke vet jeg ikke:P Jeg tenker ihvertfall at suging er vanskeligere enn å bare dra tunga over klitten:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke møtt noen som kan slikke.

Derimot har jeg aldri hørt noen klage på sugejobbene til damene sine. Kanskje jeg har heldige kompiser. :P

Jeg tror det er vanskeligere å slikke enn å suge. Min erfaring iallefall...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...