Gå til innhold

Sandaler til MENN. Hva bruker din mann når det er varmt ute?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva kan egentlig en mann bruke av fottøy når det er varmt ute? Jeg kunne tenkt meg å kjøpt et par sandaler til min samboer, men han vil ikke ha noe. Synes det er vanskelig å finne noe som er pent og passe voksent uten at det blir for voksent heller. Vil ha noe annet enn Adidas-slipperser. Noen som har tips? Samboer er nettopp fylt 30 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er fint når menn går med Havaianas. Sandaler føler jeg er litt "gammel mann"...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er fint når menn går med Havaianas. Sandaler føler jeg er litt "gammel mann"...

Er det sånne jesussandaler der du har feste mellom stortåen og tåen ved siden av? Det klarer han ikke å gå med, desverre.

Hva synes du om disse da: Min lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bare ikke sandaler er noe pent til menn, havaianas kan gå men ellers synes jeg slike skinnsandaler osv er turn off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bare ikke sandaler er noe pent til menn, havaianas kan gå men ellers synes jeg slike skinnsandaler osv er turn off.

Bra du er ærlig. Men bortsett fra havaianas, hva kan menn gå med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var disse bedre? Min lenke

De ser kanskje litt røffere ut?

Bare vær ærlig, og kom gjerne med tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns heller ikke skinnsandaler osv er fint til menn, havaianas er det eneste som kan funke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

Var disse bedre? Min lenke

De ser kanskje litt røffere ut?

Bare vær ærlig, og kom gjerne med tips.

Og, may gawd. Jan Thomas-vibber. :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, may gawd. Jan Thomas-vibber. :haar:

Hehe oki. Har tydeligvis dårlig smak jeg da :P

Men HVA kan en mann gå med da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var disse bedre? Min lenke

De ser kanskje litt røffere ut?

Bare vær ærlig, og kom gjerne med tips.

Nei, jeg syns ikke de var noe bedre. Men hvem er jeg til å dømme hva menn skal gå med? Jeg sier bare hva jeg liker på menn og ikke. Om du synes de er fine og din mann synes de er fine så er vel det, det viktigste :) Eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

Hva kan egentlig en mann bruke av fottøy når det er varmt ute? Jeg kunne tenkt meg å kjøpt et par sandaler til min samboer, men han vil ikke ha noe. Synes det er vanskelig å finne noe som er pent og passe voksent uten at det blir for voksent heller. Vil ha noe annet enn Adidas-slipperser. Noen som har tips? Samboer er nettopp fylt 30 år.

Presangter han for Spotec sandaler og fortell at dette er de som hæren bruker på utmars. De svarte og brune og spotec crusader er ok og kan brukes til omtrent alt.

http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=20

Endret av notetur nomen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken klesstil har han?

Vet ikke helt. Han har noen dongershortser som går under kneet. Sånn nickers eller hva det heter. Og gjerne en piqueskjorte til.

Litt slik: Min lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med tøysko av noe slag da? Det er jo ikke så varmt.. Men for all del, det har jo ikke så mye å si hva jeg eller andre syns, han som skal gå med det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presangter han for Spotec sandaler og fortell at dette er de som hæren bruker på utmars. De svarte og brune og spotec crusader er ok og kan brukes til omtrent alt.

http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=20

Nei usj, de synes JEG er stygge. Ser ut som helsesandaler. Skal jo være litt pent.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg syns ikke de var noe bedre. Men hvem er jeg til å dømme hva menn skal gå med? Jeg sier bare hva jeg liker på menn og ikke. Om du synes de er fine og din mann synes de er fine så er vel det, det viktigste :) Eller hva?

Nei jeg bryr meg om hva andre synes :P Men kom med noen tips da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med tøysko av noe slag da? Det er jo ikke så varmt.. Men for all del, det har jo ikke så mye å si hva jeg eller andre syns, han som skal gå med det :P

Noen eksempler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

Nei usj, de synes JEG er stygge. Ser ut som helsesandaler. Skal jo være litt pent.

Kan hende du tenker helsesandaler fordi de er antistatiske og at sykehusene har adoptert dem, da de er omtrent uslitelige og veldig gode på.

Dessuten er de vaskbar i maskin og kan vasse gjennom en elv.

Pent slår ikke praktisk og komfortabelt når man er mann og det er sommer.

Endret av notetur nomen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var disse bedre? Min lenke

De ser kanskje litt røffere ut?

Bare vær ærlig, og kom gjerne med tips.

Fine - eller bare greie sandaler generelt til menn er nok veldig vanskelig å finne. Jeg så ikke en eneste som ikke var fæl på Brandos, det gir meg feelingen av veldig gamle menn eller folk med total mangel på smak.

Det eksempelet her(og det forrige) er noe av det fæleste jeg ser faktisk ;)

Samboeren min bruker ikke sandaler, men noe ala Converse(eller liknende i andre merker) med lav såle. Eller Havaianas, men jeg har satt forbud mot å gå med dem på kveldstid. Han er 33.

Må han absolutt ha sandaler? Det finnes jo nok av sommersko til menn i tynnere stoff man kan gå barbent i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...