Gå til innhold

Sugde en gutt.. og han kom ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Katten.

Jeg gir alltid lyd når jeg liker det jeg mottar eller gir. Jeg gir faktisk lyd når jeg selv holder på nedentil, fordi jeg virkelig nyter det.

Jeg trenger litt av den type bekreftelse.

Og som jeg skrev senere, norah, jenta vil aldri være i tvil om jeg liker det hun gjør med meg.

Dette er selvfølgelig forbeholdt meg, og jeg kan ikke snakke for andre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vampen

Enig. Om en kvinne blir lei seg, eller stresser over orgasmen min, hjelper det IKKE på. Det er bare slik jeg er. Jeg MÅ ikke ha orgasme hver gang jeg får oralsex eller samleie. Jeg har det godt uansett.

Jeg tror mange glemmer at det er en mental del også. Det handler ikke bare om teknikk, fysisk stimulanse og friksjon. Mas, press og stress er en effektiv måte å stoppe orgasme på. Jeg har en x som hele tiden spurte om ting som "Kom du?", "Kommer du?", "Kommer du NÅ?", "Kom du mange ganger kom du?" og "Hvorfor kom du ikke?". Snakk om orgasmedrap på høyt nivå. Jeg er enig med deg, man MÅ ikke få orgasme hver gang for at det skal være bra, men blir man besatt av det, i den grad på at mangel på orgasme ses på som et nederlag, så kan det fort stoppe helt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg tror mange glemmer at det er en mental del også. Det handler ikke bare om teknikk, fysisk stimulanse og friksjon. Mas, press og stress er en effektiv måte å stoppe orgasme på. Jeg har en x som hele tiden spurte om ting som "Kom du?", "Kommer du?", "Kommer du NÅ?", "Kom du mange ganger kom du?" og "Hvorfor kom du ikke?". Snakk om orgasmedrap på høyt nivå. Jeg er enig med deg, man MÅ ikke få orgasme hver gang for at det skal være bra, men blir man besatt av det, i den grad på at mangel på orgasme ses på som et nederlag, så kan det fort stoppe helt opp.

Huff ja det er dritstressende. er det så nøye å spørre om det. Jeg ligger ikke å teller hvor mange ganger jeg kommer mens han holder på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stapp pikken i kjeften, gjør så godt du kan og ha det gøy. Gi faen i om han kommer eller ei. Snakk om og korriger neste gang. Og, ikke vær så jævlig høytidelige. Bra puling handler om å leke med og nyte hverandres kropper. Er kun ved pusete hyperemosjonell kosesex en er sårbar. Ellers skal selvironi være den fremtredende faktoren ved sex. Er det rart tanken på sex er plagsom når en må forholde seg til denne kravliste verdenen? Det er ikke rart en er skremt fra puling når folk maser slik med sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...