Gå til innhold

Sugde en gutt.. og han kom ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

I kveld ga jeg en fyr jeg nettopp startet å date en blowjob. Vi satt i bilen hans på en parkeringsplass. Han spurte meg om jeg ville han skulle si ifra før han kom. Jeg sa ja.

Så ga han meg "beskjed" da, om å "stoppe". Jeg stoppet. Så sa han jeg kunne fortsette. Jeg gjorde det, så ga han liksom tegn til å stoppe. Tingen er...

Han kom aldri! Han fikk aldri utløsning. Jeg lurer på hvorfor?

Gjorde jeg noe galt, eller ville han bare ikke ha det overalt i bilen? Han lagde litt "stønnelyder" av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katten.

Jeg kommer særdeles sjeldent av blowjobs, om det ikke er en partner som virkelig har lært meg å kjenne.

Eneste måten du kan få svar på, er faktisk å spørre han, dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Han var nærvøs for å sprute deg i fleisen og stoppet deg for tidlig. Hadde du/han runket noen sekunder etterpå ville det nok sprutet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjorde vel ikke en god nok jobb da. Enkelt og greit.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Jeg kommer også utrolig sjeldent av blowjobs. Snakk med ham om det, men ikke gjør det til et problem. Føler han at det er et problem for deg, så hjelper det IKKE. Spør heller hvordan han liker det. Det setter vi pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer også utrolig sjeldent av blowjobs. Snakk med ham om det, men ikke gjør det til et problem. Føler han at det er et problem for deg, så hjelper det IKKE. Spør heller hvordan han liker det. Det setter vi pris på.

Av nysgjerrighet (ettersom jeg ikke har en penis selv): kommer du sjeldent av blowjobs fordi hun som utfører ikke er flink nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Jeg har aldri klart å få særlig nytelse av blow-jobs i det hele tatt. Trenger ikke ha noe med deg å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Av nysgjerrighet (ettersom jeg ikke har en penis selv): kommer du sjeldent av blowjobs fordi hun som utfører ikke er flink nok?

Nå snakker jeg helt generelt. Jeg er treg med å komme, og det blir enda vanskeligere ved blowjobs. Menn er forskjellige, så det er ikke noe å stresse med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Det er ikke til å stikke under en stol at de fleste kvinner er analfabeter når det kommer til oralsex.

Hvorfor? Tja, det er nok ganske sammensatt, her er noen årsaker som jeg tror på:

Mannens anatomi, i seg, er ikke spesielt attraktivt i en kvinnes øyne - med unntak av attributter han har som hun ser/håper kan gjøre noe bra for henne. Typisk sterke hender, kraftig ereksjon, en veltrent rumpe og magemuskler som bidrar til bra utholdenhet og jukke-takt.

Endel kvinner suger gjerne partneren sin for å glede ham men de færreste gjør det for å glede seg selv, i den forstand at de simpelthen digger kuken hans og synes utstyret er så vakkert at de ikke kan holde seg unna.

Mange menn er ikke spesielt flinke til å si fra hvordan de vil ha det og ikke minst; hvordan de ikke vil ha det. Menn er opplært til å veie sine ord da kvinner - skjøre som de er - svært lett blir såret med dertil medfølgende dårlige selvbilde, påstander om at han er slem og egoistisk og lang sexpause.

Til tross for risikoen så må vi menn bli flinkere til å kommunisere hva vi ønsker og liker.

Det hele kulminerer altså til:

En mann som evner å formidle hva som er digg OG en kvinne som digger hans anatomi for noe mer enn hva den(han) kan gjøre med/for henne. En relativt vanskelig og sjelden kombinasjon med andre ord, men det går an - tro meg :lur:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke til å stikke under en stol at de fleste kvinner er analfabeter når det kommer til oralsex.

Hvorfor? Tja, det er nok ganske sammensatt, her er noen årsaker som jeg tror på:

Mannens anatomi, i seg, er ikke spesielt attraktivt i en kvinnes øyne - med unntak av attributter han har som hun ser/håper kan gjøre noe bra for henne. Typisk sterke hender, kraftig ereksjon, en veltrent rumpe og magemuskler som bidrar til bra utholdenhet og jukke-takt.

Endel kvinner suger gjerne partneren sin for å glede ham men de færreste gjør det for å glede seg selv, i den forstand at de simpelthen digger kuken hans og synes utstyret er så vakkert at de ikke kan holde seg unna.

Mange menn er ikke spesielt flinke til å si fra hvordan de vil ha det og ikke minst; hvordan de ikke vil ha det. Menn er opplært til å veie sine ord da kvinner - skjøre som de er - svært lett blir såret med dertil medfølgende dårlige selvbilde, påstander om at han er slem og egoistisk og lang sexpause.

Til tross for risikoen så må vi menn bli flinkere til å kommunisere hva vi ønsker og liker.

Det hele kulminerer altså til:

En mann som evner å formidle hva som er digg OG en kvinne som digger hans anatomi for noe mer enn hva den(han) kan gjøre med/for henne. En relativt vanskelig og sjelden kombinasjon med andre ord, men det går an - tro meg :lur:

In a word: Worship the cock, and it will all come together! Pun intended.

Og der syns jeg norkse damer skal ta lærdom av hinduene. De TILDBER lingamen. Det fins kultsteder der kvinner kommer for å tilbe, be bønner om fruktbarhet, og ofre, blant annet med å helle melk over digre steinfalloser. Assosiasjonene er vel åpenbare. Tipper DE verdsetter en god ereksjon på en helt annen måte!

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Det er ikke til å stikke under en stol at de fleste kvinner er analfabeter når det kommer til oralsex.

Hvorfor? Tja, det er nok ganske sammensatt, her er noen årsaker som jeg tror på:

Mannens anatomi, i seg, er ikke spesielt attraktivt i en kvinnes øyne - med unntak av attributter han har som hun ser/håper kan gjøre noe bra for henne. Typisk sterke hender, kraftig ereksjon, en veltrent rumpe og magemuskler som bidrar til bra utholdenhet og jukke-takt.

Endel kvinner suger gjerne partneren sin for å glede ham men de færreste gjør det for å glede seg selv, i den forstand at de simpelthen digger kuken hans og synes utstyret er så vakkert at de ikke kan holde seg unna.

Mange menn er ikke spesielt flinke til å si fra hvordan de vil ha det og ikke minst; hvordan de ikke vil ha det. Menn er opplært til å veie sine ord da kvinner - skjøre som de er - svært lett blir såret med dertil medfølgende dårlige selvbilde, påstander om at han er slem og egoistisk og lang sexpause.

Til tross for risikoen så må vi menn bli flinkere til å kommunisere hva vi ønsker og liker.

Det hele kulminerer altså til:

En mann som evner å formidle hva som er digg OG en kvinne som digger hans anatomi for noe mer enn hva den(han) kan gjøre med/for henne. En relativt vanskelig og sjelden kombinasjon med andre ord, men det går an - tro meg :lur:

Dette har jeg hørt flere menn si(ikke folk jeg har vært bortpå altså :ler: ), at kvinner flest er helt talentløse på oralsex.

Kan jeg bare få en forklaring og konkrete eksempler på hva disse kvinnene har gjort "feil"?

Det kommer liksom aldri klart frem, bare en konklusjon om at omtrent alle kvinner er håpløse på temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

I kveld ga jeg en fyr jeg nettopp startet å date en blowjob. Vi satt i bilen hans på en parkeringsplass. Han spurte meg om jeg ville han skulle si ifra før han kom. Jeg sa ja.

Så ga han meg "beskjed" da, om å "stoppe". Jeg stoppet. Så sa han jeg kunne fortsette. Jeg gjorde det, så ga han liksom tegn til å stoppe. Tingen er...

Han kom aldri! Han fikk aldri utløsning. Jeg lurer på hvorfor?

Gjorde jeg noe galt, eller ville han bare ikke ha det overalt i bilen? Han lagde litt "stønnelyder" av og til.

Det var sikkert like før det gikk for han når han ba deg om å stoppe. Regner med han ikke ville ha gris i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har jeg hørt flere menn si(ikke folk jeg har vært bortpå altså :ler: ), at kvinner flest er helt talentløse på oralsex.

Kan jeg bare få en forklaring og konkrete eksempler på hva disse kvinnene har gjort "feil"?

Det kommer liksom aldri klart frem, bare en konklusjon om at omtrent alle kvinner er håpløse på temaet.

De gjør det ikke med gusto! Det er ingen lidenskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nesten spørre han, og ikke oss.. Ja det er kleint, men skal man bli kjent så må man faktisk snakke sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

De gjør det ikke med gusto! Det er ingen lidenskap!

Definèr lidenskap.

For noen betyr dette rene skuespillet(lange setninger med kuk i repertoaret), for andre betyr dette at hun oppriktig faktisk elsker å gi oralsex.

Likevel kommer aldri noen konkrete feil frem - men kvinner gjør jo åpenbart mange av dem? (dette er helt seriøst ikke kverulering, jeg prøver å skjønne hva feilene er som aldri sies med ord, og jeg må jo spørre siden jeg ikke har penis selv).

Klassiske feil når man gir kvinner oralsex; vet ikke hvor klitoris er/tar for hardt eller ikke hører etter når hun forklarer hva slags press hun foretrekker/plutselig skifter tempo når man nærmer seg/bruker ikke nok fukt.

Jeg vil ha samme manne-liste. Takk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette har jeg hørt flere menn si(ikke folk jeg har vært bortpå altså :ler: ), at kvinner flest er helt talentløse på oralsex.

Kan jeg bare få en forklaring og konkrete eksempler på hva disse kvinnene har gjort "feil"?

Det kommer liksom aldri klart frem, bare en konklusjon om at omtrent alle kvinner er håpløse på temaet.

Kort fortalt, de bare suger, for lite bevegelse, og ingen ballekos. Men jeg tror jeg har vært ganske heldig der opp igjennom årene og hatt flere gode eller brukbare enn dårlige. Og nå tror jeg jeg har funnet ei dronning, en kjapp en før jobb f eks tar max 1 minutt og 47 sekunder. Nesten så hun kan gomle i seg begge ballene også, når hun harn i munn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definèr lidenskap.

For noen betyr dette rene skuespillet(lange setninger med kuk i repertoaret), for andre betyr dette at hun oppriktig faktisk elsker å gi oralsex.

Likevel kommer aldri noen konkrete feil frem - men kvinner gjør jo åpenbart mange av dem? (dette er helt seriøst ikke kverulering, jeg prøver å skjønne hva feilene er som aldri sies med ord, og jeg må jo spørre siden jeg ikke har penis selv).

Klassiske feil når man gir kvinner oralsex; vet ikke hvor klitoris er/tar for hardt eller ikke hører etter når hun forklarer hva slags press hun foretrekker/plutselig skifter tempo når man nærmer seg/bruker ikke nok fukt.

Jeg vil ha samme manne-liste. Takk.

Noe av det viktigste er faktisk at jeg får inntrykk av at hun liker det. Ellers kan hun like gjerne la være. Dernest så er variasjon viktig. Når den er inne i munnen, bør det være et faktisk SUG. Jeg tviler på at det er mulig å suge for sterkt.

Undersiden av hodet, rundt den lille strengen, er ganske følsomt, og det samme gjelder undersiden av flensen på kukhodet. Det er stedet å bruke tungespissen. Også hullet. Masse nerver der.

Penis består av tre separate pølser, en på hver side, og en på undersiden som utvider seg til selve hodet. Hvis man "melker" den siste, så pumper man mer blod opp i hodet og det kjennes VELDIG deilig.

Masse prat om hvor fin penisen er, syns jeg bare blir forsert. Men hvis man evner å legge for dagen litt iver mens man holder på, så er det et stort turnon.

Og, så selvfølgelig at jeg holdt på å glemme det: Penis reagerer på BEVEGELSE. Et statisk sug er totalt uinteressant. Inn og ut, runking, sleiking, stimuli som beveger seg over huden. Det er det som skal til.

Endret av Mann 42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Kort fortalt, de bare suger, for lite bevegelse, og ingen ballekos. Men jeg tror jeg har vært ganske heldig der opp igjennom årene og hatt flere gode eller brukbare enn dårlige. Og nå tror jeg jeg har funnet ei dronning, en kjapp en før jobb f eks tar max 1 minutt og 47 sekunder. Nesten så hun kan gomle i seg begge ballene også, når hun harn i munn.

Skal jeg være helt ærlig synes jeg det er ganske usmakelig å beskrive sine forhenværende og nåværende sexpartnere med sånne ord.

Men det var vel ikke hensikten din.

Det å gomle i seg ****** samtidig heter forøvrig deepthroat, eller, en teknikk man kan utføre i forbindelse med deepthroat. Du står faktisk med stoppeklokke ja? Nais. ;)

Men OK - utfra dette fikk vi med oss; mer bevegelse, flere steder. Kortest mulig utløsningstid.(tror ikke den siste der er alles kopp te dog).

Noe av det viktigste er faktisk at jeg får inntrykk av at hun liker det. Ellers kan hun like gjerne la være. Dernest så er variasjon viktig. Når den er inne i munnen, bør det være et faktisk SUG. Jeg tviler på at det er mulig å suge for sterkt.

Undersiden av hodet, rundt den lille strengen, er ganske følsomt, og det samme gjelder undersiden av flensen på kukhodet. Det er stedet å bruke tungespissen. Også hullet. Masse nerver der.

Penis består av tre separate pølser, en på hver side, og en på undersiden som utvider seg til selve hodet. Hvis man "melker" den siste, så pumper man mer blod opp i hodet og det kjennes VELDIG deilig.

Masse prat om hvor fin penisen er, syns jeg bare blir forsert. Men hvis man evner å legge for dagen litt iver mens man holder på, så er det et stort turnon.

Og, så selvfølgelig at jeg holdt på å glemme det: Penis reagerer på BEVEGELSE. Et statisk sug er totalt uinteressant. Inn og ut, runking, sleiking, stimuli som beveger seg over huden. Det er det som skal til.

Ikke at jeg pleier sitere Sex og Singelliv - men jeg skal faktisksitere Samatha Jones; "Honey, they don't call it a job for nothin".

Poenget mitt(ikke til deg direkte) er bare at istedetfor å kalle kvinner for ubrukelige kuksugere kan man kanskje heller fortelle hva man liker(og ikke komme med den tåpelige Gorgonvarianten om at alle kvinner vil bli hysteriske om man faktisk gjør det - ja gorgon, den er fjern) - sette pris på innsatsen - og innse at det faktisk krever endel iherdig øvelse, innsats og arbeid å skulle gjennomføre den perfekte blowjob. Dere burde prøve det selv :jepp:

Jeg tror konklusjonen og erfaringen min er at folk åpenbart liker endel forskjellig og ikke responderer på de samme tingene, ergo bør man gi tilbakemelding istedetfor å dra "ubrukelig kuksuger" kortet på det flere menn mener er "kvinner flest".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være helt ærlig synes jeg det er ganske usmakelig å beskrive sine forhenværende og nåværende sexpartnere med sånne ord.

Men det var vel ikke hensikten din.

Det å gomle i seg ****** samtidig heter forøvrig deepthroat, eller, en teknikk man kan utføre i forbindelse med deepthroat. Du står faktisk med stoppeklokke ja? Nais. ;)

Beskrivelsen var ikke ferdigheter i den totale soveromsgymnastikken, men øvelsen suging.

Vanskelig å ta noe humoristisk skjønner jeg,jeez..

"Det å gomle i seg ****** samtidig heter forøvrig deepthroat"

Nei, det gjør det ikke, forøvrig skrev jeg nesten, har aldri hørt (eller sett på film) om noen som har klart det heller, å ta HELE pakka i munnen.

Og jeg har stoppeklokke ja, men enkelte som deg skjønner ikke viktigheten av det :gjeiper:

Endret av Sommee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...