Gå til innhold

Sugde en gutt.. og han kom ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Bite me!

Hvis det er innstillingen, så kan man like gjerne la være, som sagt. Det skinner gjennom. Jeg mener, hvis det er en JOBB, en tung PLIKT, noe man helst ville SLIPPE, så for all del, hold deg unna din kjæres penis. Gå og shop i stedet.

Grunnen til at det er en "jobb" er fordi man blir sliten i kjeven... Er ikke fordi det anses som en plikt. Det er faktisk ganske slitsomt å suge i lengden selv om man liker det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest notetur nomen

Finnes mange som elsker jobben sin, men det er ikke til å koste under teppet at det ennå er en jobb.

Og her er grunne til at menn ikke kommer når de får oralsex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her er grunne til at menn ikke kommer når de får oralsex.

Tja, alle jeg har sugd har kommet. Liker jobben min jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

Grunnen til at det er en "jobb" er fordi man blir sliten i kjeven... Er ikke fordi det anses som en plikt. Det er faktisk ganske slitsomt å suge i lengden selv om man liker det og.

:skratte:

Siden det er så slitsom i lengden så er det nettopp bekreftelsen på at det jeg sa om plikt til å få det overstått så fort som over hodet nmulig stemmer.

Skal jeg sette igang en stoppeklokke og be deg komme før den piper,men uten å si tuil deg hvor lenge det er til den bipper, og se om du når et klimaks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

:skratte:

Siden det er så slitsom i lengden så er det nettopp bekreftelsen på at det jeg sa om plikt til å få det overstått så fort som over hodet nmulig stemmer.

Skal jeg sette igang en stoppeklokke og be deg komme før den piper,men uten å si tuil deg hvor lenge det er til den bipper, og se om du når et klimaks?

Er det ikke lov å bli sliten? Er jo ikke min feil at jeg får vondt i kjeven. Ser ikke på det som en plikt av den grunn, men går jo an å bytte på å suge å bruke handa innimellom.

Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

Tja, alle jeg har sugd har kommet. Liker jobben min jeg.

Altså en orgasme er ikke det samme som at du er god til å suge. :filer:

Sex er ikke en jobb. Det er nytelse. Skal i alle tilfeller være det.

Men dte blir jo ikke det når dama ser på det som noe hun må gjøre som er en jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Grunnen til at det er en "jobb" er fordi man blir sliten i kjeven... Er ikke fordi det anses som en plikt. Det er faktisk ganske slitsomt å suge i lengden selv om man liker det og.

Trikset er å variere det du driver med, så slipper du å bli sliten i kjeven. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

Er det ikke lov å bli sliten? Er jo ikke min feil at jeg får vondt i kjeven. Ser ikke på det som en plikt av den grunn, men går jo an å bytte på å suge å bruke handa innimellom.

Jo, men da snakker vi noe ganske annet. Nemlig at du tar deg tid og gir avveksling og at det ikke er stress forbundet med det fordi du vet å holde den gode følelsen oppe uten at det plager deg. Sånt liker man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Altså en orgasme er ikke det samme som at du er god til å suge. :filer:

Sex er ikke en jobb. Det er nytelse. Skal i alle tilfeller være det.

Men dte blir jo ikke det når dama ser på det som noe hun må gjøre som er en jobb.

ÅÅHHHHH. heng deg opp i detaljer liksom. Herlighet hun hadde jo ikke sugd han dersom hun ikke egentlig ville det da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså en orgasme er ikke det samme som at du er god til å suge. :filer:

Sex er ikke en jobb. Det er nytelse. Skal i alle tilfeller være det.

Men dte blir jo ikke det når dama ser på det som noe hun må gjøre som er en jobb.

Jeg har da hatt menn som dirrer mens de griper lakenet, og himler rundt med øynene og lurer på hva som skjedde nå med et smil rundt munnen. Men utifra det ts skrev så anntok jeg det var ejakulasjon hun var ute etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

Jeg har da hatt menn som dirrer mens de griper lakenet, og himler rundt med øynene og lurer på hva som skjedde nå med et smil rundt munnen. Men utifra det ts skrev så anntok jeg det var ejakulasjon hun var ute etter.

Hurra. Du hadde sex. Gratulerer. Jeg er såå imponert, lizm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

ÅÅHHHHH. heng deg opp i detaljer liksom. Herlighet hun hadde jo ikke sugd han dersom hun ikke egentlig ville det da.

Det er JÆVLA menge damer som gjør det jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra. Du hadde sex. Gratulerer. Jeg er såå imponert, lizm...

Jeg hadde oralsex ja. Det er du som anntar ting om meg, da har jeg full rett til å si imot.

Voks opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Det er JÆVLA menge damer som gjør det jo.

Ok mulig det, men så er det jævlig mange menn som blir sure dersom de ikke får. Fins mange badboys der ute. Du kan ikke skylde på jenta dersom hun blir tvunget, men det er jo ikke saken her. TS ville jo gjøre det sier hun jo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

Ok mulig det, men så er det jævlig mange menn som blir sure dersom de ikke får. Fins mange badboys der ute. Du kan ikke skylde på jenta dersom hun blir tvunget, men det er jo ikke saken her. TS ville jo gjøre det sier hun jo.

:fnise: Også tror damen man automatisk skal komme? Nehei, man gjør faktisk ikke det. Menns utløsning er ikke en knapp man kan trykke på,akkurat som jeg vil anta at din orgasme ikke kommer av at en mann setter pekefingeren sin ned på klitoris hos deg og begynner å spørre om du kommer snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

:fnise: Også tror damen man automatisk skal komme? Nehei, man gjør faktisk ikke det. Menns utløsning er ikke en knapp man kan trykke på,akkurat som jeg vil anta at din orgasme ikke kommer av at en mann setter pekefingeren sin ned på klitoris hos deg og begynner å spørre om du kommer snart.

Kjære deg. Du kan ikke automatisk bare gå ut ifra at alle jenter i verden vet hvor lang tid det tar for en mann å komme. Noen kommer tidlig og noen bruker dritlang tid på å komme. Du kan ikke le av eller latterliggjøre jenter som ikke vet nok om hvordan det fungerer med menns orgasme. Du heller vet ikke hvor lang tid alle jenter bruker på å få orgasme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest notetur nomen

Kjære deg. Du kan ikke automatisk bare gå ut ifra at alle jenter i verden vet hvor lang tid det tar for en mann å komme. Noen kommer tidlig og noen bruker dritlang tid på å komme. Du kan ikke le av eller latterliggjøre jenter som ikke vet nok om hvordan det fungerer med menns orgasme. Du heller vet ikke hvor lang tid alle jenter bruker på å få orgasme.

Jeg tror over hode ikke du skjønte hva jeg sa nå nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg tror over hode ikke du skjønte hva jeg sa nå nettopp.

kanskje ikke.. men jeg forstår det heller ikke som at ts trodde han skulle komme så snart hun putta pikken hans i munnen hennes heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

kanskje ikke.. men jeg forstår det heller ikke som at ts trodde han skulle komme så snart hun putta pikken hans i munnen hennes heller.

Nei, det trodde faktisk ikke jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...