Gå til innhold

Tok ham på fersken


Gjest faen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Nei, det ville jeg ikke. Men jeg skjønner godt at andre har det som første instinkt altså. Jeg siktet nå mer til at man kan ta en prat før man avblåser bryllup.

Ta en prat om hva, egentlig? Ta en prat om at han har knust hjertet hennes og ødelagt alt?

Det er jo ikke så mye å prate om når hun ikke ser noen mulighet til å tilgi ham. Med mindre hun bare skal sitte der og gi ham inn (men det virker det ikke som hun gidder likevel).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Ta en prat om hva, egentlig? Ta en prat om at han har knust hjertet hennes og ødelagt alt?

Det er jo ikke så mye å prate om når hun ikke ser noen mulighet til å tilgi ham. Med mindre hun bare skal sitte der og gi ham inn (men det virker det ikke som hun gidder likevel).

Vel, jeg personlig hadde ikke konkludert med at det ikke var noen som helst mulighet til å tilgi et kyss, det er jo nettopp derfor det å kaste noen år sammen på båten uten å prate om det er å overreagere. For meg da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrondrops

Vel, jeg personlig hadde ikke konkludert med at det ikke var noen som helst mulighet til å tilgi et kyss, det er jo nettopp derfor det å kaste noen år sammen på båten uten å prate om det er å overreagere. For meg da.

Skjønner TS godt jeg, hadde min kjæreste tafsa og klina med en venninne i naborommet så sier det vel seg selv at forholdet er over. For en gjøk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... Det var jeg som startet denne tråden. Og jeg dro til London etter hele oppgulpet. Kom tilbake i kveld, Kan opplyse dere om at det er slutt mellom oss, misliker ham STERKT!! Han har skrevet til meg, det samme har hun gjort; saying that she was totally innocent!!!!! yeah right

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Videre kan jeg si at SELVSAGT er bryllupet avblåst. Han sviktet meg på det groveste, han klina med en venninne, han dreit seg fullstendig ut!!! Er det virkelig noen av dere norske jenter som vurderer å gifte dere? I såfall pass dere for typene deres!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gifte meg ja, men med en norsk mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hadde noe slikt kunne blitt tilgitt, fokuserer på psykisk utroskap, ikke fysisk. Jeg er ei norsk jente med en norsk mann. Å kaste mange år sammen på sjøen over noe så lite er ikke noe jeg kunne gjort, ja jeg har opplevd fysisk utroskap. For å si det sånn: det var ikke den fysiske delen som gjorde at det ble slutt med han karen, det var helt andre ting nesten 1 år senere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke, jeg har tenkt å gifte meg en dag, men hadde det vært bedre om jeg var italiensk eller kinesisk? Nasjonaliteten min kan jeg ikke gjøre så mye med, dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose

Uansett hvilken flyplass man skal til kan man alltid ta buss dit på en eller annen måte. Slutt å være så forbanna bortskjemt.

Kan man ta buss fra USA til Norge? Hvordan? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg reagerer på... Hvorfor gikk de på gjesterommet får og rote når du var i samme hus? Det er lite gjennomtenkt... Ikke det at det hadde vært bedre om du ikke var der altså

Exactly! Jeg tror dette er en stor misforståelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...