Gå til innhold

Noen som er flinke til å tolke drømmer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler meg megateit som legger dette ut på kvinneguiden, men jaja. Greia er at jeg sliter med et mareritt jeg har hatt opp til flere ganger. Det ødelegger hverdagen min.

I drømmen er det et eller annet inne i den ene boden vår. I drømmen har jeg aldri fått øye på vesenet. Det eneste jeg vet er at det vil meg vondt, og jeg bruker masse tid på å holde det i sjakk. I drømmen er fargene både mørke og lyse. De er mørke (nesten helt mørkt) når jeg er inne. Jeg beveger meg masse ute i drømmen også, for å komme meg unna, da er fargene lyse og klare. I drømmen har jeg det rett og slett vondt fordi jeg er så redd, og når jeg våkner er jeg anspent i hele kroppen og jeg klarer ikke å slappa av på mange timer.

Marerittet har rett og slett vært med på å ødelegge enkelte dager. Jeg tør ikke være i nærheten av boden! Er det noen her inne som er flinke til å tolke drømmer? Det hadde vært fint å funnet ut hva dette mareritten betyr, og hva jeg kan gjøre for å unngå det.

Takk.

:unsure: :unsure: :unsure: :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bærer du på en dyster hemmelighet som du ikke tør å snakke med noen om? Prøv å kjenner etter hva du føler umiddelbart etter at du våkner av denne drømmen. Det er ikke sikkert at det er noen sammenheng med "det vonde" og selve boden - det kan være at du bare har funnet et fysisk sted en å plassere traumen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bærer du på en dyster hemmelighet som du ikke tør å snakke med noen om? Prøv å kjenner etter hva du føler umiddelbart etter at du våkner av denne drømmen. Det er ikke sikkert at det er noen sammenheng med "det vonde" og selve boden - det kan være at du bare har funnet et fysisk sted en å plassere traumen din.

Alle bærer vell på hemmeligheter, så ja :) Min er kanskje også litt dyster, så det kan godt hende at det er dette som er problemet mitt. Tusen takk for ditt perspektiv, så hjalp veldig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer du om hus og/eller rom, drømmer du om deg selv. Boden symboliserer noe ved deg selv, altså, et rom inni deg der du bærer på en frykt/problem..

Du prøver å unngå frykten/problemet ditt, og beveger deg der det er lyst og fint. Når du kommer nær boden, altså frykten/problemet ditt, blir du redd, og alt blir mørkt og skummelt.

Du er redd for å face frykten/problemet ditt ...

Endret av Bølle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...