AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Del Skrevet 1. juni 2012 SKal kjøpe min første bil. Av 100% bilkunnskap så har jeg kanskje 3% kunnskap om bil, kanskje. Jeg hr ikke så mange til å hjelpe meg med dette, kan kanskje finne noen som har peiling som kan bli med og se på bilene jeg vurderer, men ellers må jeg klare meg selv. Jeg vil derfor samle inn en del råd, tips og triks fra dere som gjør at jeg ikke fullstendig kjøper katta i sekken. Det er mine hardt oppsparte penger, jeg vil bruke de riktig! Bilmerke er helt uvesentlig, jeg er opptatt av å få en bil som går fremover, i en del år enda. Ps, kan legge ut opptil 50 000 for en bil jeg forventer at varer en stund, noen år i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #2 Del Skrevet 1. juni 2012 NAF-test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #3 Del Skrevet 1. juni 2012 Så bra, jeg er faktisk NAF medlem fordi jeg fikk låne en familiebil de første månedene, og da ble jeg medlem fordi skranglekassa hadde en tendens til å råtne sammen midt i veien. Gratis veihjelp ved 3 anledninger kom godt med. NAF har kanskje flere tips om bruktbilkjøp også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 2. juni 2012 #4 Del Skrevet 2. juni 2012 Hvis du er litt smart så spør du de mulige selgere om bilen er NAF-testet. - da slipper du å betale for dette selv (etter at du har kjøpt bilen, og kanskje få en masse styr med selger). Eventuelt deler du NAF-test regningen med selger, - før signering av kontrakt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 2. juni 2012 #5 Del Skrevet 2. juni 2012 Pass på at bilen er Naf testet og er EU ok en stund fremover. At registerreim er skiftet er et stort pluss. Servicehefte er flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå