Gjest _Blomsten_ Skrevet 3. juni 2012 #121 Del Skrevet 3. juni 2012 Jepp, selvfølgelig! Har både sett bilder, googlet han og funnet masse informasjon og bilder via eldre artikler i aviser osv også Jeg vet hvem mannen er for å si det sånn. Jeg har også datet noen som jeg har funnet masse avisartikler osv om. Men er vel mange av de, så trenger vel ikke å være samme mannen av den grunn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna.S Skrevet 3. juni 2012 #122 Del Skrevet 3. juni 2012 I mine øyne har også det å reise blitt et åpenbart statusjag. Det dreier seg om å kunne skryte om at man skal reise, og så om hvor man har reist og alt man har "opplevd". Det må du nok bare innse. Jeg må innse at DU ser på det på den måten, men det betyr ikke at alle andre ser på det på den måten. Jeg tror mange mennesker som ikke har det helt bra selv ser på deling av opplevelser som skryt. Jeg tenker i allefall ikke at folk skryter når de forteller om reiser til Thailand eller Caribien for den saks skyld. Jeg unner disse menneskene disse opplevelsene selv om jeg ikke har opplevd det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna.S Skrevet 3. juni 2012 #123 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg har også datet noen som jeg har funnet masse avisartikler osv om. Men er vel mange av de, så trenger vel ikke å være samme mannen av den grunn... Nei absolutt ikke. Det er mange som stjeler andres "liv" for å late som om det er deres eget. Men da pleier det jo å være ekstremt pene og pengesterke menn. Han her er helt normal både når det kommer til utseende og økonomi Og skulle det dukke opp en annen person på Gardermoen blir jeg ikke med på tur. Ærlighet er et av de kravene jeg ikke gir meg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna.S Skrevet 3. juni 2012 #124 Del Skrevet 3. juni 2012 Det hadde egentlig vært kulere med en fullstendig blid-date når man først skal slå ut håret. Helt enig, men det hadde jeg aldri gjort! Jeg gjør det tross alt ikke bare for turen men fordi jeg håper at dette kan være den rette for meg.. og utseende har betydning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. juni 2012 #125 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg må innse at DU ser på det på den måten, men det betyr ikke at alle andre ser på det på den måten. Jeg tror mange mennesker som ikke har det helt bra selv ser på deling av opplevelser som skryt. Jeg tenker i allefall ikke at folk skryter når de forteller om reiser til Thailand eller Caribien for den saks skyld. Jeg unner disse menneskene disse opplevelsene selv om jeg ikke har opplevd det selv Nå folk flest reiser som gale så er det noe som er galt. Det er da i konkurranse med andre. Og det er ikke noe annet enn rene ramme fakta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 3. juni 2012 #126 Del Skrevet 3. juni 2012 Nå folk flest reiser som gale så er det noe som er galt. Det er da i konkurranse med andre. Og det er ikke noe annet enn rene ramme fakta. Nå er jo du motstander av alt som er hyggelig eller gøy, så deg klarer jeg ikke å ta seriøst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. juni 2012 #127 Del Skrevet 3. juni 2012 Nå er jo du motstander av alt som er hyggelig eller gøy, så deg klarer jeg ikke å ta seriøst. Jeg bare sier det akkurat som det er. At du ikke liker det er en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 3. juni 2012 #128 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg bare sier det akkurat som det er. At du ikke liker det er en annen sak. Du er i mot fester, du er i mot reising, du er i mot venner, du er i mot å bruke penger, hva er egentlig lov i din verden? Sitte hjemme på KG? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommee Skrevet 3. juni 2012 #129 Del Skrevet 3. juni 2012 Nå folk flest reiser som gale så er det noe som er galt. Det er da i konkurranse med andre. Og det er ikke noe annet enn rene ramme fakta. Det er jo ikke det, for noen er det en lidenskap, andre nøyer seg med en campingtur et par dager i fellesferien, ellers er de hjemme hele året, hver sin smak. Reising er jo også blitt mye mer vanlig siste 20 årene, og mye lettere også, med internett f eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AryaUnderfoot Skrevet 3. juni 2012 #130 Del Skrevet 3. juni 2012 Men hvis dette ikke kun handler om ferien så forstår jeg ikke hvorfor dere ikke kan treffes først? Det er liksom sånn tankegang at hvis ikke det klaffer, så vil jeg ikke vite det før vi reiser for da får jeg hvertfall en gratis ferie. Og ja, da blir det utnytting syns jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna.S Skrevet 3. juni 2012 #131 Del Skrevet 3. juni 2012 Men hvis dette ikke kun handler om ferien så forstår jeg ikke hvorfor dere ikke kan treffes først? Det er liksom sånn tankegang at hvis ikke det klaffer, så vil jeg ikke vite det før vi reiser for da får jeg hvertfall en gratis ferie. Og ja, da blir det utnytting syns jeg. Jeg har foreslått det, men han ønsker spenningen ved å ikke ha truffet hverandre før vi skal reise. Det gjør hele settingen litt mer spesiell og det er jeg enig i. Jeg tror kanskje han er redd for at jeg ikke vil reise med han hvis jeg treffer han først og ikke faller for han. Og det er jo en mulighet. Han har ikke sagt dette, men jeg tenker at dette kan være grunnen til at han ikke vil treffes før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 3. juni 2012 #132 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg har foreslått det, men han ønsker spenningen ved å ikke ha truffet hverandre før vi skal reise. Det gjør hele settingen litt mer spesiell og det er jeg enig i. Jeg tror kanskje han er redd for at jeg ikke vil reise med han hvis jeg treffer han først og ikke faller for han. Og det er jo en mulighet. Han har ikke sagt dette, men jeg tenker at dette kan være grunnen til at han ikke vil treffes før. Jeg tipper også at han vil gi dere sjansen til å bli godt kjent uten å avskrive hverandre pga førsteinntrykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janus Skrevet 3. juni 2012 #133 Del Skrevet 3. juni 2012 Du er i mot fester, du er i mot reising, du er i mot venner, du er i mot å bruke penger, hva er egentlig lov i din verden? Sitte hjemme på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 3. juni 2012 #134 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg tipper også at han vil gi dere sjansen til å bli godt kjent uten å avskrive hverandre pga førsteinntrykket. Ja. I så måte burde alle menn ta med seg datene på reise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 3. juni 2012 #135 Del Skrevet 3. juni 2012 Ja. I så måte burde alle menn ta med seg datene på reise. Ja, det hadde vært noe. Hadde blitt mye reising på meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna.S Skrevet 3. juni 2012 #136 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg tipper også at han vil gi dere sjansen til å bli godt kjent uten å avskrive hverandre pga førsteinntrykket. Ja, det har jeg faktisk ikke tenkt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #137 Del Skrevet 5. juni 2012 Oppdatering, takk Kommer dere til å møtes før dere drar på ferie sammen? Fint om du også oppdaterer oss på hvordan turen går! Du er modig, jeg hadde aldri våget meg ut på noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janus Skrevet 5. juni 2012 #138 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg vurderer å spørre en jente jeg har snakket med i totalt tyve minutt om hun har lyst å bli med på ferie i sommer. Hun må selvsagt betale turen selv. Hva estimerer dere oddsene til for at hun sier ja? Den eneste hindringen jeg ser er at hun har kjæreste om ikke noe har forandret seg der, men jeg likte henne veldig godt, så jeg føler det er verdt å ta risikoen. PS: Var ikke meningen å kapre tråden din, Anna. Du er litt gal, men hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 5. juni 2012 #139 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg vurderer å spørre en jente jeg har snakket med i totalt tyve minutt om hun har lyst å bli med på ferie i sommer. Hun må selvsagt betale turen selv. Hva estimerer dere oddsene til for at hun sier ja? Den eneste hindringen jeg ser er at hun har kjæreste om ikke noe har forandret seg der, men jeg likte henne veldig godt, så jeg føler det er verdt å ta risikoen. PS: Var ikke meningen å kapre tråden din, Anna. Du er litt gal, men hvorfor ikke? Er jo bare å spørre det, du har jo ikke noe å tape. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #140 Del Skrevet 5. juni 2012 Absolutt ikke fordi han kan være farlig :gjeiper: Personlig er jeg trent opp og ned og i mente i forsvarsmetodikker hersketeknikker, så er sjelden redd for menn. Rett og slett fordi det blir for sært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå