AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #21 Skrevet 1. juni 2012 Kritiserer deg overhode ikke, men jeg har et par tvilsomme lignende opplevelser i bagasjen, og hadde neppe gjort det igjen. Skal ta den ene historien her. For mange år siden blei jeg kjent med en fyr på ei nettside. Han sendte meg noen gamle bilder av seg selv og vi snakket på tlf et par gg. Vi blei enige om å ta en hopp-påtur til Syden. Men jeg betalte min egen tur, for han ville ikke spandere, som han sa. Da vi møttes på Grdm, så viste det seg at han var over 20 år eldre enn han hadde antydet, og var bare en ynkelig, gråhåret og stakkarslig type. Heldigvis hadde vi hvert vårt rom, men ferien blei rett og slett pyton fordi vi hadde heller ikke diskutert felles interesser, hva vi likte å gjøre osv. Han oppførte seg også ganske barnslig når vi spiste. Kritiserte maten, kelnerne og var ikke hyggelig mot noen. Det var bare flaut alt sammen. Kan le av det nå, men det var ikke gøy og jeg lengtet hjem! 3
Gjest Chloè Skrevet 1. juni 2012 #22 Skrevet 1. juni 2012 Dette er jo ikke å være en livsnyter, men en idiot. Hva sier det om en mann, når han ikke har NOEN andre å ta med på ferie enn en kvinne han aldri har møtt?
SemperFi Skrevet 1. juni 2012 #23 Skrevet 1. juni 2012 Tja, once in a lifetime chance? Men, det kommer an på hva slags baktanker du har i hodet når du reiser. Er du faktisk helt ærlig ute etter en match, eller er du genuint KUN etter billig ferie? Om du faktisk er ute etter noe, hvorfor ikke webcam date på skype før dere reiser, slik at dere kan se hverandre, snakke litt og bli litt bedre kjent? 1
Gjest Tidssone Skrevet 1. juni 2012 #24 Skrevet 1. juni 2012 Jeg tror det er helt feil å tenke at han ikke vil reise på denne turen fordi han ikke vil ha en kjæreste/elskerinne. Dersom jeg hadde takket ja til alle reisene jeg har fått tilbud om på nettdatingsider, hadde jeg ikke fått gjort annet enn å reise på turer med menn. Men galskap å gjøre det? Nei. Det synes jeg ikke. Du har jo prøvd det før og har gode erfaringer, så hvorfor ikke?
Gjest Anna.S Skrevet 1. juni 2012 #25 Skrevet 1. juni 2012 Jeg har faktisk gjort noe lignende selv, og angrer ikke ett sekund. Så gøy å lese at jeg ikke er alene om å gjøre ting litt utenom det vanlige
Gjest Anna.S Skrevet 1. juni 2012 #26 Skrevet 1. juni 2012 Kritiserer deg overhode ikke, men jeg har et par tvilsomme lignende opplevelser i bagasjen, og hadde neppe gjort det igjen. Skal ta den ene historien her. For mange år siden blei jeg kjent med en fyr på ei nettside. Han sendte meg noen gamle bilder av seg selv og vi snakket på tlf et par gg. Vi blei enige om å ta en hopp-påtur til Syden. Men jeg betalte min egen tur, for han ville ikke spandere, som han sa. Da vi møttes på Grdm, så viste det seg at han var over 20 år eldre enn han hadde antydet, og var bare en ynkelig, gråhåret og stakkarslig type. Heldigvis hadde vi hvert vårt rom, men ferien blei rett og slett pyton fordi vi hadde heller ikke diskutert felles interesser, hva vi likte å gjøre osv. Han oppførte seg også ganske barnslig når vi spiste. Kritiserte maten, kelnerne og var ikke hyggelig mot noen. Det var bare flaut alt sammen. Kan le av det nå, men det var ikke gøy og jeg lengtet hjem! Dette viser bare hvor forskjellige vi mennesker er, for jeg hadde tatt det på en helt annen måte enn deg. Du hadde jo din egen reise og bodde på eget rom så hvorfor bruke ferien din med en mann som har utgitt seg for å være noe han ikke er? Jeg hadde gitt beskjed til han om hva jeg følte og så hadde jeg ønsket han en god ferie og kost meg i syden på egenhånd 2
Gjest Anna.S Skrevet 1. juni 2012 #27 Skrevet 1. juni 2012 Jeg tror det er helt feil å tenke at han ikke vil reise på denne turen fordi han ikke vil ha en kjæreste/elskerinne. Selvfølgelig håper vi jo begge at dette kan bli full klaff, men vi er realistiske og voksne mennesker og ser ikke på det som målet med reisen men som en bonus hvis det skulle skje
Gjest Anna.S Skrevet 1. juni 2012 #28 Skrevet 1. juni 2012 Dersom jeg hadde takket ja til alle reisene jeg har fått tilbud om på nettdatingsider, hadde jeg ikke fått gjort annet enn å reise på turer med menn. Har du takket ja til noen av alle disse reisene du blir tilbudt da? Eventuelt hvis nei, hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #29 Skrevet 1. juni 2012 Sleiping. Du dater liksom bare krem-karer, men later som om du vil ha en despo som spanderer cruise på deg for å få deg en gratis ferie? Skikkelig sjarmerende Og ja, jeg er anonym for å slippe pm'er. 4
Gjest Anna.S Skrevet 1. juni 2012 #30 Skrevet 1. juni 2012 Tja, once in a lifetime chance? Men, det kommer an på hva slags baktanker du har i hodet når du reiser. Er du faktisk helt ærlig ute etter en match, eller er du genuint KUN etter billig ferie? Om du faktisk er ute etter noe, hvorfor ikke webcam date på skype før dere reiser, slik at dere kan se hverandre, snakke litt og bli litt bedre kjent? Hvis jeg var ute etter en billig ferie så hadde jeg tatt meg en sydentur på egenhånd. En opplevelse er vel mer det jeg ser på dette som. En flott ferie (som jeg ikke hadde hatt råd til på egenhånd) hvor man nyter hyggelig selskap. Jeg er ute etter å treffe mannen mitt liv, det er jeg så selvfølgelig håper jeg at vi har det så fint sammen at det blir noe mer ut av det. Det vet man aldri før man har vært sammen. Å se hverandre på Webcam har ingen betyding for jeg var stormforelsket i en via webcam for mange år siden og var sikker på at han var the one, og så kom han på besøk til meg og jeg så med en gang at kjemi det hadde vi ikke. So sagt så kan det hende vi treffes før, men gjør vi det ikke så blir det enda mer spennende etter min mening
Gjest Anna.S Skrevet 1. juni 2012 #31 Skrevet 1. juni 2012 Sleiping. Du dater liksom bare krem-karer, men later som om du vil ha en despo som spanderer cruise på deg for å få deg en gratis ferie? Skikkelig sjarmerende Og ja, jeg er anonym for å slippe pm'er. Så han må være despo for å ha lyst til å ha med meg på tur? Takk for den du Han er faktisk en flott mann, både kjekk og morsom og han har garantert ikke noe problem med å få seg dame hvis han var desperat. Og HAN er en krem-kar hvis jeg skal bruke din betegnelse, mens mange av de jeg dater ikke faller inn i den kategorien ;)Jeg er ute etter en omsorgsfull og god mann som får meg til å ville gi opp singel livet. Han kan komme i alle farger, former og fasonger, bare han føles rett for meg.
Gjest Anna.S Skrevet 1. juni 2012 #32 Skrevet 1. juni 2012 Dette er jo ikke å være en livsnyter, men en idiot. Hva sier det om en mann, når han ikke har NOEN andre å ta med på ferie enn en kvinne han aldri har møtt? Jeg håper å tror at jeg skilte meg såpass ut at han fikk lyst til å ta med meg jeg da..
Gjest Anna.S Skrevet 1. juni 2012 #33 Skrevet 1. juni 2012 Go for it! Jeg har også fått en del tilbud gjennom sukker.no, flere fine menn som vil spandere reiser på meg. Jeg har ikke vært tøff nok til å takket ja enda, selv om jeg har lyst. Tror ikke jeg hadde fått lov til å dra for venninnene mine heller! Men kanskje hopper jeg på en dag.. Do it Do it!! Jeg angrer absolutt ikke på tyrkia turen jeg hadde i fjor så jeg anbefaler alle som får slike muligheter til å kjøre på.. Tenk å starte forholdet på ferie.. er jo lov å drømme!!
Gjest Søgni Skrevet 1. juni 2012 #34 Skrevet 1. juni 2012 (endret) Jeg hadde aldri i livet gjort det. Ikke sjans. Det er mulig det er jeg som er pinglete, lite eventyrlysten og ikke ser det romantiske her altså, men det finnes en del mildt sagt skumle mennesker, og enda flere jeg ikke ser for meg å trives på cruise med.` Og hvor kleint er det ikke med cruise sammen med noen det viser seg at man ikke trives sammen med i det hele tatt? For meg hadde varsellampene lyst bare ved at noen hadde ville spandert en tur på meg uten å i det hele tatt ha møtt meg først. Men siden du har opplevd det før, med hell, så skjønner jeg jo forsåvidt at du har en annen innstilling. For meg er risikoen ved noe sånt større enn det eventuelt positive kan veie opp. Men, du er sikkert voksen nok til å ta dine egne avgjørelser, uten at jeg skal bli hysterisk på dine vegne Jeg er en ta-alle-forholdsregler-person, ikke en som kaster seg med på sånt. Iallefall når det kommer til å dra på et påspandert cruise med noen jeg aldri har møtt. Endret 1. juni 2012 av Søgni 3
Gjest Tidssone Skrevet 1. juni 2012 #35 Skrevet 1. juni 2012 Har du takket ja til noen av alle disse reisene du blir tilbudt da? Eventuelt hvis nei, hvorfor ikke? Jeg har takket nei til alle. Å bli spandert dyre turer er greit for meg når status er kjæreste, så det handler ikke om at jeg ikke takler å bli spandert på. Det handler om at jeg hadde følt meg litt skitten av å skulle ta imot en dyr ting av en mann jeg ikke hadde føleser for. Jeg hadde ikke vært redd eller engstelig for å reise på tur med en fremmed mann og tenker at oddsen for at man skal bli voldtatt, drept osv er minimal. Jeg hadde ikke vært redd for at det skulle være en ekling heller, for jeg hadde bare skaffet meg et enerom om så var. 2
Gjest test123 Skrevet 1. juni 2012 #36 Skrevet 1. juni 2012 Dette er jo ikke å være en livsnyter, men en idiot. Hva sier det om en mann, når han ikke har NOEN andre å ta med på ferie enn en kvinne han aldri har møtt? Er jo ganske typisk når man er singel/ensom så får man beskjed om at man ikke bare kan sitte hjemme å sture og når man først tar litt initativ så er det galt det også. Men til TS, kjempefint at du tør å ta sjansen og at du er såpass sosial at du klarer å ha det gøy i en hel uke med en fremmed. Men dette med at han betaler hele turen er jeg ikke helt fan av. Pass på at du ikke utnytter han, det at han er i stand og villig til å betale for ditt selskap betyr ikke at det er riktig.
Gjest Anna.S Skrevet 1. juni 2012 #37 Skrevet 1. juni 2012 Det handler om at jeg hadde følt meg litt skitten av å skulle ta imot en dyr ting av en mann jeg ikke hadde føleser for. Dette innebærer vel at du har hatt sex med de før/etter at de har kjøpt eller tilbydd disse tigene? Hvorfor eller skulle du føle deg skitten?
The Kitten Skrevet 1. juni 2012 #38 Skrevet 1. juni 2012 Er jo ganske typisk når man er singel/ensom så får man beskjed om at man ikke bare kan sitte hjemme å sture og når man først tar litt initativ så er det galt det også. Men til TS, kjempefint at du tør å ta sjansen og at du er såpass sosial at du klarer å ha det gøy i en hel uke med en fremmed. Men dette med at han betaler hele turen er jeg ikke helt fan av. Pass på at du ikke utnytter han, det at han er i stand og villig til å betale for ditt selskap betyr ikke at det er riktig. Det er viktig å huske på. I fjor sommer besøkte jeg en kamerat jeg ikke hadde sett på ti år. Selv om jeg betalte reisen selv, betalte han absolutt alt annet, noe jeg ikke mente var rettferdig. Heldigvis leide vi bil på min regning. Han ville betale halvparten, men da nektet jeg å ta i mot. Så du kan jo spandere litt på ham underveis.
Gjest Anna.S Skrevet 1. juni 2012 #39 Skrevet 1. juni 2012 (endret) Men dette med at han betaler hele turen er jeg ikke helt fan av. Du er nok ikke alene om å ikke være fan av det, og jeg var slik før jeg også. Ville ikke føle meg kjøpt og betalt på en måte, eller såre noen. Men så ble jeg voksen og innså at voksne mennesker må ta ansvar for sine egne handlinger og at jeg må være litt mere kynisk og nyte livet og alle mulighetene det byr på. Så lenge man ikke lurer noen, spiller med åpne kort og ikke forventer det ene eller det andre så synes jeg man skal gjøre som man vil og har lyst til. Jeg føler ikke at han kjøper meg, selv om du ser det slik. Og det er jo egenltig hva jeg føler og hva han føler som betyr noe Endret 1. juni 2012 av Anna.S
Gjest Anna.S Skrevet 1. juni 2012 #40 Skrevet 1. juni 2012 Det er viktig å huske på. I fjor sommer besøkte jeg en kamerat jeg ikke hadde sett på ti år. Selv om jeg betalte reisen selv, betalte han absolutt alt annet, noe jeg ikke mente var rettferdig. Heldigvis leide vi bil på min regning. Han ville betale halvparten, men da nektet jeg å ta i mot. Så du kan jo spandere litt på ham underveis. Når man reiser på Cruise så er jo alt inkludert, men selvfølgelig vil jeg prøve å betale for mat og sånt som vi har når vi er i havn, det sier jo seg selv. Jeg skjønner ikke hvorfor du reagerte på denne kameraten din forøvrig. Selvfølgelig skal han betale når du har betalt reisen selv. Jeg står alltid for alt av mat og morsomheter når jeg får besøk av noen. Jeg føler at kvinner i 2012 er livredde for å ikke ha gjort opp for seg og vise hvor selvstendige de er. Jeg har null problem over at en mann nekter meg å betale og vil behandle meg som en prinsesse. Spandere middag, ta meg med på ferier, kjøpe kjoler og smykker til meg så jeg ser bra ut når vi er sammen osv. Jeg nyyyyter prinsessebehandlingen jeg.. Null dårlig samvittighet :D 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå