Gå til innhold

Kjenner jeg mister sex pga respekt


Gjest brutal mann

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette er litt historisk på mange vis. Før, da jeg ennå kunne tenke meg sex, så gikk jeg glipp av MYE sex. Alt på grunn av respekt.

En har jo blitt lært opp til at en skal respektere kvinner og at intimgrense til kvinner er spesielt viktige. Derfor har en aldri tatt initiativ til å ta på eller å kysse en kvinne. En vil jo ikke at hun skal føle seg krenket eller besudlet på annet vis.

De få gangene en havnet til sengs så opplevde en at det ble bedt om masse uanstendige ting. Slik som at hun ville utføre oral, ville at en skulle ha sex uten kondom, der konsekvensen var at hun fikk sæd på seg :( I tillegg kunne de gi utrykk for å bli slått på rumpa! Om ikke penetrering bakfra er upersonlig og fornedrende nok så ville de bli slått? Jeg gjorde aldri det, jeg vil ikke være han som utnyttet deres mentale selvskadingstrang. :)

En gang var det ei som ville ha min penis mellom puppene sine. Det er sånn på grensen i seg selv. Men hun ville at sæden min skulle lande på brystene hennes! Jeg løste den ved å ta på en kondom.

Men, i voksen alder har flere damer sagt at om jeg hadde tatt inititaiv så ville vi endt opp med sex. Da undres en jo hvorfor så mange damer har denne trangen til mental selvskading som slik fornedrende sex er. Jeg synes det er trist at kvinner tror de må utføre masse nedverdigende aktiviteter for at en mann skal være trofast og for at en mann skal elske henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er trist at du har hatt et så nitrist forhold til sex..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke respektløs selvom dere har litt heftig sex. Sex skal være en blanding av litt hardt og litt mykt,men dere skal sammen finne ut hvor grensene går,når dere har satt grenser så er det ikke respektløst eller slemt å ha heftig sex innenfor disse grensene dere sammen har satt,skrider du derimot over og oppfører deg veldig dårlig,bryter du en grense og mangler respekt,noen damer kan også late som om de liker heftige ting,men bare gjør det for typen så du har rett i noe du sier.

eks: jeg liker å bli spanket på rumpa,bitt litt i halsen og dratt i håret,dette er mine grenser.En jeg holdt på med ville spytte meg i ansiktet og fike til meg,og gjorde det uten å klargjøre om det var greit,noe som resulterte i at jeg aldri så han igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martin

Hehe, det morsomme er at KG-damene svarer seriøst på innlegget som jo bare er tull. Et ekte troll!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinoff av tråden om han som mistet respekten for dama pga sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det morsomme er at KG-damene svarer seriøst på innlegget som jo bare er tull. Et ekte troll!

Eventuelt de har omløp nok i hodet til å tolke dobbeltbunner...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare tilby min dypeste medfølelse. Vit at vi (dvs. alle de kvinnene du ennå ikke har truffet) aldri ville drømt om å gjøre ting som medførte å få sæd hverken her eller der. 99% av jordens kvinnelige befolkning krever faktisk å få føde som jomfruer hvis de skal ha barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, trolling er jo morsomt da^^

Av og til savner en vise finger kombinert med roll og filer smiley smilyen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til savner en vise finger kombinert med roll og filer smiley smilyen...

Neineinei, ikke filersmilyen, værsåsnill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...