Katniss Skrevet 4. august 2012 #921 Skrevet 4. august 2012 I går frokost: to brødskiver med leverpostei Lunsj: to brødskiver med leverpostei Middag: to brødskiver med kaviar Kvelds: To brødskiver med leverpostei
HedvigR Skrevet 4. august 2012 #922 Skrevet 4. august 2012 Frokost: 1 kokt egg, paprika, agurk og sukkererter. 50 g smågodt ^^ Middag blir taco, har akkurat laget ferdig guacomolen. Bruker tortilla, karbonadedeig, ost, guacomole og masse grønnsaker ^^ Aldri vært noe glad i tacosaus av en eller annen grunn. Også har jeg en hel pose potetgull som ligger og venter på meg, så minst halve av den vil nok forsvinne i løpet av dagen
Gjest Blubberella Skrevet 4. august 2012 #923 Skrevet 4. august 2012 (endret) Så langt en ciabatta med ost. Til middag tror jeg det blir sweet chili rekespyd og ris. Kveldsmat blir vel sjokolade og brus Rettelse: til middag ble det sweet chili fiskespyd og ris. Endret 4. august 2012 av Ylvina
AnonymBruker Skrevet 4. august 2012 #925 Skrevet 4. august 2012 frokost: kaffe middag: ris, grønnsaker og få små kyllingbiter. middag:smoothie. Anonym poster: ca111ecf82b9f48ff995775d7a92116e
skruf Skrevet 4. august 2012 #926 Skrevet 4. august 2012 Idag er usunndagen min, så har blitt; To knekkebrød med kaviar 1 browniesstykke som var himmelsk godt (knabbet oppskriften til Silfen og bakte i morges) Til middag/sen kvelds blir det hjemmelaget hvit pizza og rødvin:-) Drikke til nå har vært kaffe og vann
Focklop Skrevet 4. august 2012 #927 Skrevet 4. august 2012 Potetgull til frokost og big-bite til brunch. Middag blir i kveld, helstekt kyllingfilet med ovnstekte poteter.
Gjest rabrabara Skrevet 4. august 2012 #928 Skrevet 4. august 2012 Ikke den beste dagen... Ristet grovbrød m egg Wasa påsmurt Vsniljeskyr m bringebær Fire stykker hjemmelaget pizza En håndfull smågodt En liten skål potetgull
sofus Skrevet 4. august 2012 #930 Skrevet 4. august 2012 (endret) Frokost : yoghurt banan og musli Lunsj: skyr skogsbær med musli Mm: knaske gulrøtter Middag : marinert kylling sandwish med grillpotetsalat, Cottage cheese, tomater, salat, agurk og ananas Kvelds/kos : 1/2 l Pepsi Max. 1 hel kurv med jordbær med litt vanilje kesam,og en kopp med options kakao.. Tar meg snart en kopp til :-) Frokost : yoghurt banan og musli Lunsj: skyr skogsbær med musli Mm: knaske gulrøtter Middag : marinert kylling sandwish med grillpotetsalat, Cottage cheese, tomater, salat, agurk og ananas Kvelds/kos : 1/2 l Pepsi Max. 1 hel kurv med jordbær med litt vanilje kesam,og en kopp med options kakao.. Tar meg snart en kopp til :-) Må legge til at de ble 4 (!!) spelt lomper med Cottage cheese, brunost og jordbær syltetøy også! Ååh, mett! Men kunne spist fler... Kjempe godt :-) Endret 4. august 2012 av sofus
Cherie Skrevet 4. august 2012 #931 Skrevet 4. august 2012 Frokost: Havregrøt og en liten skyr etter løpeturen Lunsj: kikerter, en go og marger pølse + rester av tacokjøttdeig Middag: taco uten lefser og skjell + mager vaniljekesam og jordbær til dessert Kvelds: skyr m litt jordbær i
LamaLover Skrevet 5. august 2012 #932 Skrevet 5. august 2012 I går: Frokost: Et knekkebrød med smøreost og kalkunskinke & ei skål med bær og kesam Lunsj: Et knekkebrød med smøreost og kalkunskinke & ei skål med bær og kesam Mellommåltid: et halvt eple og et halvt knekkebrød med smøreost og kalkunskinke Middag: Kyllingsalat På byen: fri bar! Altså en god del vin og drinker(; Nattmat: to brødskiver med ost og leverpostei & et eple. Høhø.
Mynona Skrevet 5. august 2012 #933 Skrevet 5. august 2012 I går: Et halvt rundstykke (fantes ikke matlyst etter en tur på byen kvelden før) Ost og skinkesalat (sånn Bama-greie) Store mengder vannmelon Litt cantaloupe melon En halv liter sydtyroleplejuice Kyllingfilet med 2 bacon surret rundt, 3 hvite paprikaer, en halv løk, kryddersmør en neve valnøtter to minitwix masse vann
Sofie_22 Skrevet 5. august 2012 #934 Skrevet 5. august 2012 (endret) Hittil i dag Frokost: Stor smoothie med bringebær, blåbær, rips, skogsbær, banan, eple og hemp-proteinpulver. Grønn te med mango. Lunsj: Knekkebrød med ost og knekkebrød med mandelsmør og banan. Endret 5. august 2012 av Sofie_22
Gjest Candy Pie Skrevet 5. august 2012 #935 Skrevet 5. august 2012 Frokost - En sånn sjoko-pinne is fra firsprice ( de skulle vært ulovlige å selge! ) Middag - Potetbåter og grønnsaker Dessert - En sjoko-pinne is Åh, merker at det er vanskelig å spise "normalt" ikke at det har vært så normalt og sunt i dag, men jeg liker ikke å "små spise" ut over dagen, eller spise variert osv. Trives best når jeg spiser middag og litt godt på kvelden. Vet ikke hvorfor. Blir urolig av å spise så ofte.
Fornarina88 Skrevet 5. august 2012 #936 Skrevet 5. august 2012 Pastasløyfer, med fløte, sitron, rosmarin, salt, pepper, champinjong, hvitvinseddik, parmesan med sprøstekte pølsebiter. Mmm'm,
dobby Skrevet 5. august 2012 #937 Skrevet 5. august 2012 (endret) Frukost: 1 bit grillribbe med salat til 1 eple 1 glas appelsinjuice Lunsj: 1 is ( diplom royal mørk) Middag: 200 gram kalkunfilet 1 porsjon ris Ca 200 gram steikte grønsaker Soyasaus Dessert: Stor porsjon krokanis (bør vel kanskje kallast to porsjonar...) Kvelds: 2 små rundstykker med tjukke lag peanøttsmør Te og vatn. Endret 6. august 2012 av dobby
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #938 Skrevet 5. august 2012 Frokost: 2 kokte egg, appelsinjuice og kaffe. Lunsj: En halv boks vanilje-kesam med blåbær. To lomper med seterrømme og røykalaks. Ett stort glass sjokolademelk. Middag: En snitzel, gulrot/potet-stuing med smør og asparges. Ett glass rødvin. Anonym poster: 4dee5adc63a8f17e7440252c598a2e6b
HedvigR Skrevet 5. august 2012 #939 Skrevet 5. august 2012 Frokost ble en restetaco fra i går. Et kanelknekkebrød og en banan. Middag: Ovnsbakte halvpoteter, med cottage cheese-dressing og guacamole, og salat Hvis jeg blir sulten igjen blir det vel et kanelknekkebrød eller en skive brød.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #940 Skrevet 5. august 2012 2 brødskiver med kaviar. 200 potetgull med holiday dip og rømme ( Ikke dagligdags kost!) Anonym poster: 2948ce1ff294c2cda5f6e15346dfa92f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå