Zakuro Skrevet 26. juli 2012 #821 Skrevet 26. juli 2012 Prøvde meg på et eple og yoghurt, men eplet var rottent så ble et knekkebrød i stedet... Laks, salat, bake tomater og litt rømme til middag Funlight gele med bringebær inni til dessert:) Til kvelds blir det kanskje en nektarin og... oi, vi er fri for knekkebrød.
Gjest Eurodice Skrevet 26. juli 2012 #822 Skrevet 26. juli 2012 Nå har jeg nettopp spist to stykker "Kapteinens fylte torskefileter" og tomat ved siden av. Tidligere idag spiste jeg en liten tallerken müsli med havremelk.
Envy Skrevet 26. juli 2012 #823 Skrevet 26. juli 2012 Prøvde meg på et eple og yoghurt, men eplet var rottent så ble et knekkebrød i stedet... Laks, salat, bake tomater og litt rømme til middag Funlight gele med bringebær inni til dessert:) Til kvelds blir det kanskje en nektarin og... oi, vi er fri for knekkebrød. Det er egentlig litt krise da!
Ella Andrea Skrevet 26. juli 2012 #824 Skrevet 26. juli 2012 Frokost/lunsj: Et rundstykke med kokt skinke og tomat Middag: Tomatsuppe, to pannekaker med hjemmelaget blåbærsyltetøy Etter trening: En banan Kvelds: Toro rett i koppen med kyllingsmak, en brødskive med røkt laks og agurk
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 26. juli 2012 #825 Skrevet 26. juli 2012 usunn dag. Frokost: to egg på to knekkebrød Lunsj: fruktsalat av nektarin + pære Middag: to kikertburgere uten tilbehør eller brød Snacks: et par never potetgull, to små øl, en neve nøtter med salt Snacks: en stor softis med sjokoladestrø OG polka-dott strø
Gjest Bell Skrevet 26. juli 2012 #826 Skrevet 26. juli 2012 Frokost: 1 beger jordbæryoghurt. Ca 200 g vannmelon Etter trening: 1 gulrot. 1 glass appelsinjuice. 2 plommer Lunsj: 1 skyr vanilje. Kaffe Middag/ Dessert: Smakte på MASSE god mat på gladmaten i Stavanger. Både varmt, kaldt, søtt og salt. Godt var det Kvelds: 2 knekkebrød med henholdsvis ost&skinke og peanøttsmør. Appelsinjuice
LamaLover Skrevet 26. juli 2012 #827 Skrevet 26. juli 2012 To skåler assoterte bær, mager vaniljekesam, cottage cheese og syltetøy Ei skål wok-grønnsaker En sjokoladebolle. Litt blåbær og fire skiver vannmelon
NuckingFutz Skrevet 26. juli 2012 #828 Skrevet 26. juli 2012 1 skive med makrell i tomat 1 youghurt 1 skål musli med melk 2 skiver med 4 fiskekaker til 1 rapidsalat 2 tomater 2 kornmo rug-kjeks 2 kiwier 1 rød paprika
sofus Skrevet 26. juli 2012 #829 Skrevet 26. juli 2012 Frokost - vanilje yoghurt med musli og en banan Lunsj: 4 rugsprø med kyllingskinke, tomat, paprika og agurk. Mm- skyr med skogsær og vanilje, + et eple Middag- chineese Wok grønnsaker, spagetti, kjøttdeig spagettisaus. Kvelds - dobbel 0 % blåbær med en skje musli, en appelsin og en rute mørk sjokolade.. Herregud, lyst å spise mer.. Er så sulten i dag!!
Gjest Candy Pie Skrevet 26. juli 2012 #830 Skrevet 26. juli 2012 Frokost - Panda Lakrik ( sunt, jeg vet ) Middag - To hamburgerbrød med mais faktisk Kveld - 2 3 ruters sjokolade og et eple
Anneline80 Skrevet 27. juli 2012 #831 Skrevet 27. juli 2012 I går ble det: -frokost: 2 speilegg og et par skiver Go og mager bacon. Et glass appelsinjuice. - mellom: en pære - lunsj: 2 fiskekaker med råkost, grønn salat, tomat, paprika og reker. Vann. - mellom: 4 twist og et par hundre gram jordbær. - "middag": 3 ryvita og to kokte egg og kalkunskinke. - kvelds: gulrot, 1 yoplait 0% blåbær med litt havregryn og rosiner. Vann og kaffe.
Anneline80 Skrevet 27. juli 2012 #832 Skrevet 27. juli 2012 Frokost: 3 ryvita sesam med philadelphia naturell, salat og røkelaks. Mellom: en banan og et vepsebol. Lunsj blir skalldyrsuppe med halvt grovt rundstykke og litt grønn salat som tilbehør.
Gjest Pheel Skrevet 27. juli 2012 #833 Skrevet 27. juli 2012 I går: Frokost: 3 lomper med Philadelphia sjokoladepålegg. Middag: Wok av kyllingfileter, ris, fersk brokkoli, løk, vannkastanjer, paprika, sursøt chilisaus+soy sauce. Kvelds: 2 bananer, så enda etter det: litt popcorn.
Ella Andrea Skrevet 27. juli 2012 #834 Skrevet 27. juli 2012 Frokost: To brødskiver med kalkunpålegg Lunsj: Iste og en liten tekake på Kaffebrenneriet Middag: Løvbiff med ris Kvelds: Rundstykke med omelett
skruf Skrevet 27. juli 2012 #835 Skrevet 27. juli 2012 To knekkebrød med go og mager leverpostei, agurk, lettmajones, gastromat, laktosefri lettmelk, kaffe, vitamintbl, udos choice og suplex-b Bananpannekake (most banan med et rått egg og sukrin, stekt på panna) To små fullkorntortillas med karbonadedeig, løk, tomat, mais, salsa, agurk og jarlsberg Og nå; to glass rødvin:-D
Gjest Bell Skrevet 27. juli 2012 #836 Skrevet 27. juli 2012 Frokost: 1 beger jordbæryoghurt. Kaffe På jobb: 1 Skyr Sitron. Plommer. 1 eske Dent. Kaffe Kvelds: Stekt paprika og crabsticks med wasabi. 2 monkeybars (gelegodteri)
Gjest Swag Skrevet 27. juli 2012 #837 Skrevet 27. juli 2012 Frokost: Ett knekkebrød med leverpostei og agurk, og ett med skinke smøreost med paprika på. Middag/Kvelds: Wok med grønnsaker, kyllingstrimler og nudler. Kanskje jeg burde spise oftere enn to ganger om dagen ._.
Gjest Pheel Skrevet 28. juli 2012 #838 Skrevet 28. juli 2012 Frokost: 1 banan. Lunch: 1 Snickers-is. Middag: Marinert indrefilet av kalkun, pommes frites og kantarell- og champignongsaus. Nam! Selvom det ikke var noe grønt til denne middagen. Kvelds: Blir banan igjen, tenker jeg.
Alouette Skrevet 28. juli 2012 #839 Skrevet 28. juli 2012 Yoghurt med müsli 1 skive med kalkun & agurk Baguette med reker & egg 1 is Wok med laks Ca 100 g sjokolade 3 glass rosévin
skruf Skrevet 28. juli 2012 #840 Skrevet 28. juli 2012 Lørdag er "usunndagen" min, så idag ble det; To rugskiver med kaviar og lettmajones, laktosefri lettmelk og kaffe To rugskiver med jarlsberg Smågodt og litt mye smash (det går seriøst IKKE an å stoppe å spise smash!) To pizzastykker, hjemmelaget "hvit" pizza laget på grov bunn (kruskakli, sammalt hvete fin og litt hvetemel) Noen glass rødvin....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå