Gå til innhold

Bieber kaos - når jenter slår seg, da blir det oppvask


Gjest BesserWisser

Anbefalte innlegg

Gjest BesserWisser

Jeg må bare le.

I følge Dagbladet er Oslos byrådsleder i harnisk og var livredd for alvorlige skader i forbindelse med Bieber konserten.

Vi kan lese at 49 jenter fikk småskader så da er det ikke rart byrådslederen rasler med sablene.

Hva med helgefylla og helgevolden Røsland? Hver eneste helg blir i gjennomsnitt 20 unge menn lettere eller mer alvorlig skadd (ofte med varige mén), 1000 unge menn hvert eneste år. I tillegg til noen få unge kvinner for ikke å forglemme voldtekter og voldtekstforsøk av unge kvinner.

Hvor er tordenstemmen til den bolde Høyre politiker da?

Latterlig.

Endret av BesserWisser
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tiper han ville vært minst like engslig hvis det var tredve tusen UNGE MENN som samlet seg midt i Oslo, uten noe sikker grunn, bare som følge av rykter på twitter.

Ellers det er vel nærmest en mirakel at det har gått så bra som det gikk..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Jeg tiper han ville vært minst like engslig hvis det var tredve tusen UNGE MENN som samlet seg midt i Oslo, uten noe sikker grunn, bare som følge av rykter på twitter.

Ellers det er vel nærmest en mirakel at det har gått så bra som det gikk..

:nei: :nei: :nei:

Da ville retorikken vært rettet mot disse unge mennenes atferd med klar moralsk pekefinger om at de må slutte å være så agressive så de skader andre.

Mirakel? Tøv! At noen fjortisjenter besvimer grunnet lett vannmagel, trenger plaster og Paracet greier altså media å hausse opp til noe som fortjener mer spalteplass enn jordskjelv i Italia, for ikke å snakke om likvideringen og nedslakting av hundrevis av mennesker i Syria.

Dersom Bieber er et sikkerhetsproblem bør norsk politi snarest iverksette tiltak FØR han kommer, litt som de gjør med Clinton og gjorde med Michael Jackson, verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...