Jalp Skrevet 31. mai 2012 #41 Skrevet 31. mai 2012 Man trenger ikke være prippen fordi man ikke kunne tenke seg å gå på dildoparty. Heller ikke hvis man er kritisk til konseptet. Det som gjør meg betenkt er mange kvinners hang til å utlevere partneren. Og det er veldig vanlig på slike partys, har jeg latt meg fortelle. Spesielt hvis stemningen er høy, det er alkohol inn i bildet o.s.v. Dernest kommer dette med å dytte egen seksualitet opp i ansiktet til andre. I slike sammenkomster blir det ofte mye informasjon om dette og den flyter noen ganger rimelig fritt og ganske hemningsløst. derfor blir det ofte kleint. Så kan man jo også tenke over at dette er rimelig kommersielle greier. Noen tar initiativ til dette fordi de vil tjene penger. Og da kommer jo gjerne et kjøpspress inn i bildet. Og kanskje er det kjøpspress nok på ulike arenaer om det ikke skal være i forhold til hva man skal bruke til å dytte opp i....ja dere vet hvor. Nei, jeg liker ikke ideen og vil derfor aldri oppfordre til noe sånt. Det holder da i massevis å oppsøke Kondomeriet litt mer privat hvis man har behov?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå