Gå til innhold

Dildoparty

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du pleier ikke komme overens med folk som liker dildo..?

Tror nok det er en som har misforstått hva dildoparty er og sett for seg noe gangbang greier.

Videoannonse
Annonse
Gjest Surrehodet
Skrevet

Tenker dere at dildoparty er skittent?

De blir jo ikke brukt under partyet, og jeg tror at mange sikkert lærer litt om egen seksualitet og nytelse om de er med på ett party. Om vertinnen er flink, får man mange gode tips. Og avogtil får man tips fra andre gjester. Kan hende at noen gjester kommer med "to much information" men filtrer det bort da :fnise:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Er det noe du syntes er ok?

Tanta til kjæresten min har sexshop og holder sånne dildopartyer. Jeg har ikke vært på det selv, men kan godt tenke meg det i fremtiden. Kjempeartig! :goodbye:

Men, så er jeg ekstremt frigjort også da. Tror ikke jeg kunne ha vært på dildoparty med en gjeng med pripne jenter, for da får man som frigjort person bare stygge blikk og blir sett på som unormal. :fnise:

Edit: Skriveleif

Endret av Puremercy
  • Liker 2
Skrevet

Jeg synes det høres gøy ut, så lenge man er med gode venner slik at det ikke blir alt for pinlig, og så lenge man drikker :gjeiper:

Skrevet

alltid "festlige" jenter som arrangerer dildoparty.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på dildoparty!

Det var med venninnegjengen. Vi vet jo alt om hverandre, og ingenting er flaut, så det var supergøy! Vi drakk jo ganske mye underveis da :fnise: Og alle endte opp med å kjøpe masse godsaker ;)

Gjest boblebrus
Skrevet

Det kommer veldig an på hvem jeg hadde vært der sammen med. Jeg har et par venninner som er veldig frigjorte og som snakker om seksualitet, sexleketøy osv. veldig åpent, og da tror jeg det funker bra og kan bli både gøy og interessant, selv uten noe godt i glasset (jeg er også veldig åpen om det når jeg er sammen med dem, og alt føles helt naturlig å snakke om). Men dersom jeg hadde vært på et slikt party med mange jeg ikke kjenner, og det er jenter der som fniser/rødmer og synes slikt blir for privat, så blir det mye kleinere stemning.

Skrevet

Det kommer veldig an på hvem jeg hadde vært der sammen med. Jeg har et par venninner som er veldig frigjorte og som snakker om seksualitet, sexleketøy osv. veldig åpent, og da tror jeg det funker bra og kan bli både gøy og interessant, selv uten noe godt i glasset (jeg er også veldig åpen om det når jeg er sammen med dem, og alt føles helt naturlig å snakke om). Men dersom jeg hadde vært på et slikt party med mange jeg ikke kjenner, og det er jenter der som fniser/rødmer og synes slikt blir for privat, så blir det mye kleinere stemning.

Really? Jeg ser for meg at jeg og nære kamerater arrangerer et fleshlight/puledokke-party. Inn kommer......Sebastian, med et utvalg av godsaker. Han tar seg god tid til å blåse opp dokkene, presenterer dem med navn, lar en sensitiv finger gli over håret deres osv. med et skjelmsk blikk. Alle guttene sitter der så og hviner i vill begeistring. Dette kunne jeg ikke gjort hvis det var mange der "...jeg ikke kjenner, og det er gutter der som fniser/rødmer og synes slikt blir for privat, så blir det mye kleinere stemning."

Hvorfor gjør noen kvinner noe så dumt som å gå på dildoparty?

• Liker 1
Skrevet

Really? Jeg ser for meg at jeg og nære kamerater arrangerer et fleshlight/puledokke-party. Inn kommer......Sebastian, med et utvalg av godsaker. Han tar seg god tid til å blåse opp dokkene, presenterer dem med navn, lar en sensitiv finger gli over håret deres osv. med et skjelmsk blikk. Alle guttene sitter der så og hviner i vill begeistring. Dette kunne jeg ikke gjort hvis det var mange der "...jeg ikke kjenner, og det er gutter der som fniser/rødmer og synes slikt blir for privat, så blir det mye kleinere stemning."

Ikke så altfor ofte jeg er enig med deg Flanør, men disse tankene sitter jeg også med.

Skrevet

Flanør, for min del hadde det vært kun for moroa. Og kanskje litt nysgjerrighet?

Gjest Surrehodet
Skrevet

Heh...... Jeg trodde dere menn var mer åpne enn som så, jeg har det for meg at runker i sammen, og diskuterer pupper og lår på damene.

• Liker 2
Skrevet

Flanør, for min del hadde det vært kun for moroa. Og kanskje litt nysgjerrighet?

Når jeg har det moro med kamerater går vi på byen, på restaurant, ser kamp, reiser. Ikke for å få puledokker demonstrert. Nysgjerrighet? Jeg antar du er voksen nok til å vite hva en dildo er, hvordan de ser ut og hva de brukes til? Hvordan er det da fremdeles mulig å være nysgjerrig på dette fenomenet? Og er det ikke absurd hvordan enkelte kvinner deler sin seksualitet på denne måten med andre venninner? Men noen av dere er nuts også da. Husker en tråd her hvor ei jente mislikte utseendet sitt en viss plass, mellom fitta og anus. Hun var nemlig mye mørkere der enn venninnene sine! Hvordan i huleste, heiteste helvete VET hun sånne ting? HVORFOR står de liksom i en mekanikergrop og glaner på hverandre oppi musa? Er dere (det gjelder) forrykte?????

• Liker 2
Skrevet

Heh...... Jeg trodde dere menn var mer åpne enn som så, jeg har det for meg at runker i sammen, og diskuterer pupper og lår på damene.

Skrevet

Jeg er en veldig åpen rundt det med sex, fordi jeg føler det ikke er noe som er forbudt og hemmelig. Nå skal jeg flytte til et land hvor de i tillegg er mye mer seksuelt frigjorte når det kommer til det å prate om sex osv enn her i Norge, nemlig Nederland. Der blir jeg sett på som sjenert nesten, mens her i Norge blir jeg sett på som vulgær fordi jeg ikke synes det er flaut å prate om sex.

Derfor synes jeg ikke det er dumt å gå på dildoparty. Sex-shopping for min del er like normalt som klesshopping, og det er alltids greit å høre erfaringer fra mine venninner om de kanskje har prøvd det og det osv. og eventuelt har gode erfaringer med det. Jeg skjønner at ikke alle kan være like frigjorte og åpne seg rundt det hele, men de moderate må skjønne at det også finnes oss som er litt "ville og vulgære".

Til sist, så går jo menn på strippeklubb sammen også for å se på nakne damer og de sitter helt sikkert med litt kåtskap inne i seg hele gjengen. Det går jo nesten ut på det samme som å gå på dildoparty?

:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en veldig åpen rundt det med sex, fordi jeg føler det ikke er noe som er forbudt og hemmelig. Nå skal jeg flytte til et land hvor de i tillegg er mye mer seksuelt frigjorte når det kommer til det å prate om sex osv enn her i Norge, nemlig Nederland. Der blir jeg sett på som sjenert nesten, mens her i Norge blir jeg sett på som vulgær fordi jeg ikke synes det er flaut å prate om sex.

Derfor synes jeg ikke det er dumt å gå på dildoparty. Sex-shopping for min del er like normalt som klesshopping, og det er alltids greit å høre erfaringer fra mine venninner om de kanskje har prøvd det og det osv. og eventuelt har gode erfaringer med det. Jeg skjønner at ikke alle kan være like frigjorte og åpne seg rundt det hele, men de moderate må skjønne at det også finnes oss som er litt "ville og vulgære".

Til sist, så går jo menn på strippeklubb sammen også for å se på nakne damer og de sitter helt sikkert med litt kåtskap inne i seg hele gjengen. Det går jo nesten ut på det samme som å gå på dildoparty?

:)

For å ta det siste først. Nei, å gå på strippeshow er overhodet ikke det samme som å gå på dildoparty. Nå har jeg ikke førstehåndserfaring med strippeshow, men alt tyder på at menn går for å se på kvinner, ikke på å dyrke altfor intimt seksuelt fellesskap med venner, slik dildoparties er.

Frigjort? Nåja. Der har du en stråmann. Felles for såkalte frigjorte og andre skabbete hippies er at de ser omverdenen som en ondskapsfull saus av barrierer, skam og tabus. Noen er sikkert slik, bakstrevere og mørkemenn og svovelpredikanter. Men det trenger ikke være slik. Noen verdsetter privatliv og intimsone, og tropper ikke opp på dildoparties av den grunn. De synes kanskje også at slike parties og folkene som går på dem er vulgære. Trolig har de rett i det. Når du sier du er frigjort lager du deg bare en stråmann, ved å konstruere det slik at de som ikke liker å elte seg rundt i en grisebinge av vulgaritet liksom er redde, nevrotiske mennesker som ikke trives i eget skinn, og som skammer seg over egen seksualitet og derfor må begrense andres (de frigjortes) hemningsløse utfoldelse. Som en ekstra bonus gir du deg selv en fullstendig ufortjent kompliment ved å fremstå som sikker og trygg, og komfortabel med deg selv.

Lett å gjennomskue.

• Liker 1
Skrevet (endret)

For å ta det siste først. Nei, å gå på strippeshow er overhodet ikke det samme som å gå på dildoparty. Nå har jeg ikke førstehåndserfaring med strippeshow, men alt tyder på at menn går for å se på kvinner, ikke på å dyrke altfor intimt seksuelt fellesskap med venner, slik dildoparties er.

Frigjort? Nåja. Der har du en stråmann. Felles for såkalte frigjorte og andre skabbete hippies er at de ser omverdenen som en ondskapsfull saus av barrierer, skam og tabus. Noen er sikkert slik, bakstrevere og mørkemenn og svovelpredikanter. Men det trenger ikke være slik. Noen verdsetter privatliv og intimsone, og tropper ikke opp på dildoparties av den grunn. De synes kanskje også at slike parties og folkene som går på dem er vulgære. Trolig har de rett i det. Når du sier du er frigjort lager du deg bare en stråmann, ved å konstruere det slik at de som ikke liker å elte seg rundt i en grisebinge av vulgaritet liksom er redde, nevrotiske mennesker som ikke trives i eget skinn, og som skammer seg over egen seksualitet og derfor må begrense andres (de frigjortes) hemningsløse utfoldelse. Som en ekstra bonus gir du deg selv en fullstendig ufortjent kompliment ved å fremstå som sikker og trygg, og komfortabel med deg selv.

Lett å gjennomskue.

Og det aksepterer jeg. Jeg aksepterer at andre har sine intimgrenser og ikke ønsker å gå på slike fest. Jeg kaller de ikke dumme fordi de tenker annerledes enn meg. Og btw, jeg ser ikke på omverden som en "ondskapsfull saus av barrierer, skam og tabus" bare fordi jeg synes det er helt greit å være åpen rundt det med sex og det å prate om det. Jeg aksepterer andres intimgrenser og derfor foretrekker jeg å være mitt vulgære meg sammen med en haug av andre "hippies".

"Når du sier du er frigjort lager du deg bare en stråmann, ved å konstruere det slik at de som ikke liker å elte seg rundt i en grisebinge av vulgaritet liksom er redde, nevrotiske mennesker som ikke trives i eget skinn, og som skammer seg over egen seksualitet og derfor må begrense andres (de frigjortes) hemningsløse utfoldelse."

Hvor har jeg sagt at jeg synes at folk som ikke er vulgær er redde, nevrotiske mennesker som ikke trives i sitt eget skinn? De er mer reserverte når det angår det å snakke om sex osv. ja, men det betyr ikke at de nødvendigvis er mer kjedelige/usikker i senga. Jeg ser på ingen måter at jeg har såret de som ikke er like vulgær og ekstrem som meg.

Edit: Skriveleif

Endret av Puremercy
  • Liker 1
Skrevet

Som en ekstra bonus gir du deg selv en fullstendig ufortjent kompliment ved å fremstå som sikker og trygg, og komfortabel med deg selv.

Jeg føler ikke jeg gir meg et kompliment ved å si at jeg er vulgær og frigjort. Det er bare en egenskap av meg og på ingen måter bedre enn det å være moderat osv.

Og ja, jeg er komfortabel med meg selv og er trygg på hvem jeg er, hva jeg vil og hva jeg liker. Er det så ille?

Det betyr ikke at jeg ikke kan lære masse nytt enda i livet selv om jeg er en selvsikker person. Jeg kommer helt sikkert til å gå på en smell før eller senere, men sånn er livet.

AnonymBruker
Skrevet

Fælt så pripne mange var her da. Jeg trodde det var slutt på at kirke og stat regjerte over sexlivene våre? Vi skal liksom være så frigjorte nå men jeg synes det virker som om mange er mer "lukket" om sin seksualitet enn folk var på 1700-tallet. Jaja, det var bedre før...

Skrevet

Er det noe du syntes er ok?

Eg hadde gjerne blitt med på eit. Syntes det virker heilt ok, og sikkert ganske festelig.

Vurderte for eit par år sidan å ha eit, men det blei ein av dei tinga som bare ikkje blei noko av... Mulig eg fullfører planene i nær framtid :D

• Liker 1
Skrevet

Når jeg har det moro med kamerater går vi på byen, på restaurant, ser kamp, reiser. Ikke for å få puledokker demonstrert. Nysgjerrighet? Jeg antar du er voksen nok til å vite hva en dildo er, hvordan de ser ut og hva de brukes til? Hvordan er det da fremdeles mulig å være nysgjerrig på dette fenomenet? Og er det ikke absurd hvordan enkelte kvinner deler sin seksualitet på denne måten med andre venninner? Men noen av dere er nuts også da. Husker en tråd her hvor ei jente mislikte utseendet sitt en viss plass, mellom fitta og anus. Hun var nemlig mye mørkere der enn venninnene sine! Hvordan i huleste, heiteste helvete VET hun sånne ting? HVORFOR står de liksom i en mekanikergrop og glaner på hverandre oppi musa? Er dere (det gjelder) forrykte?????

Nysgjerrig på hvordan et slikt party foregår og hvordan stemningen blir, ikke på leketøyene ;)

Når jeg har det moro med venninner gjør vi også mye av det samme. Det ene utelukker ikke det andre.

Hvorfor er det absurd av noen mennesker (for det gjelder ikke kun kvinner) liker å være åpne om sin seksualitet med venner? Så lenge alle parter synes det er greit finnes det vel ikke noe galt i det. Jeg synes det er deilig å kunne prate om det meste med mine nære venninner. Føler ikke at vi er ekle eller vulgære, men kun åpne og avslappa nok til å prate om alt vi kanskje har behov for å prate om. Det kan dessuten være et veldig underholdende og morsomt samtaleemne, og kilden til mye latter og moro :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...