Gjest kittycat Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Skjer der då? Veskler på kem man stikker dildo inni? :s nei, syns ikkje det er ok, hørtes litt nasty ut. Dildo er liksom til deg og partneren evt, ikke noe party :o
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Jeg har vært på et par stk, og syntes egentlig det var ganske kleint. Men nå har jeg også vært edru. De som var tilstede var ganske godt påseilet og tror opplevelsen var morsommere for dem. Absolutt, dersom man ønsker det, men jeg personlig syntes det hører mere hjemme i et utdrikningslag eller lingende
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Skjer der då? Veskler på kem man stikker dildo inni? :s nei, syns ikkje det er ok, hørtes litt nasty ut. Dildo er liksom til deg og partneren evt, ikke noe party :o Tror du misforstår konseptet. Dildoparty er liksom et homeparty hvor noen kommer hjem og viser frem varer, så kan man bestille det man ønsker. Litt som Tupperware party om du har hørt om det. Ser for meg en gjeng swingers med hver sin dildo i hånda 5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 Ikke noe jeg ville dratt på. Fordi det er for privat? Eller fordi du ikke liker sexleketøy generellt?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #7 Skrevet 30. mai 2012 Fordi det er for privat? Eller fordi du ikke liker sexleketøy generellt? Begge deler. Det er ikke noe jeg ville kjøpt, og selv om jeg ville det så er det absolutt ikke noe jeg ville hatt interesse av å handle sammen med andre.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #8 Skrevet 30. mai 2012 Langt utenfor intimgrensen min, i hvert fall. Jeg pleier ikke å gå overens med de som liker det heller. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #9 Skrevet 30. mai 2012 jeg har ingen problem vis det er med gode venninner...men hadde ikke dratt vis det var masse fremmede der. det hadde blitt litt sært.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #10 Skrevet 30. mai 2012 Hmmm, jeg er en koselig person og jeg syntes det er kjempegøy med slike party. Men når jeg tenker meg om kommer som regel ikke jeg over med pripne damer heller. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #13 Skrevet 30. mai 2012 Har hatt dildoparty med en gjeng venninner en gang, og det var kjempe gøy! Det ble gjort som et slags vors, og var absolutt vellykket. :-) 2
Gjest KateW Skrevet 30. mai 2012 #14 Skrevet 30. mai 2012 Jeg har vært en gang, og det var skrekkelig pinlig. Pilnlig variant av Tupperware, liksom. Hvor hun som var vertinne skulle være så skrekkelig frigjort, og alle bare satt og rødma og fniste. Helt skrekkelig, rett og slett. 3
Gjest kittycat Skrevet 30. mai 2012 #15 Skrevet 30. mai 2012 Tror du misforstår konseptet. Dildoparty er liksom et homeparty hvor noen kommer hjem og viser frem varer, så kan man bestille det man ønsker. Litt som Tupperware party om du har hørt om det. Ser for meg en gjeng swingers med hver sin dildo i hånda nej, streifet jo meg at det ikke var så voldsomt, menne uansett måtte et dildoparty for min del være med bare bekjente. Ellers.. awkward
Aquarelles Skrevet 30. mai 2012 #16 Skrevet 30. mai 2012 Jeg trodde det var en slik flasketuten-peker-på lek med dildo i stedet!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #17 Skrevet 30. mai 2012 Poenget er jo at man har party sammen med nære venner som man vet er åpne. Det skal ikke være pinlig, da takker en heller nei.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #18 Skrevet 30. mai 2012 Skjer der då? Veskler på kem man stikker dildo inni? :s nei, syns ikkje det er ok, hørtes litt nasty ut. Dildo er liksom til deg og partneren evt, ikke noe party :o 7
Bernardette Skrevet 30. mai 2012 #19 Skrevet 30. mai 2012 Langt utenfor intimgrensen min, i hvert fall. Jeg pleier ikke å gå overens med de som liker det heller. Du pleier ikke komme overens med folk som liker dildo..? 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #20 Skrevet 30. mai 2012 Jeg har aldri vært på, men det hadde jo vært artig det med gode venner og noen glass vin! Tror nok jeg ville hatt det gøyere om jeg hadde drukket litt først, men hadde det kun vært veldig nær venninner hadde jeg ikke trengt det en gang. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå