Gå til innhold

Dildoparty

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe du syntes er ok?

Videoannonse
Annonse
Gjest kittycat
Skrevet

Skjer der då? Veskler på kem man stikker dildo inni? :s nei, syns ikkje det er ok, hørtes litt nasty ut. Dildo er liksom til deg og partneren evt, ikke noe party :o

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på et par stk, og syntes egentlig det var ganske kleint. Men nå har jeg også vært edru. De som var tilstede var ganske godt påseilet og tror opplevelsen var morsommere for dem.

Absolutt, dersom man ønsker det, men jeg personlig syntes det hører mere hjemme i et utdrikningslag eller lingende ;)

AnonymBruker
Skrevet

Skjer der då? Veskler på kem man stikker dildo inni? :s nei, syns ikkje det er ok, hørtes litt nasty ut. Dildo er liksom til deg og partneren evt, ikke noe party :o

:skratte:

Tror du misforstår konseptet.

Dildoparty er liksom et homeparty hvor noen kommer hjem og viser frem varer, så kan man bestille det man ønsker. Litt som Tupperware party om du har hørt om det.

Ser for meg en gjeng swingers med hver sin dildo i hånda :skratte:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe jeg ville dratt på.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe jeg ville dratt på.

Fordi det er for privat? Eller fordi du ikke liker sexleketøy generellt?

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er for privat? Eller fordi du ikke liker sexleketøy generellt?

Begge deler. Det er ikke noe jeg ville kjøpt, og selv om jeg ville det så er det absolutt ikke noe jeg ville hatt interesse av å handle sammen med andre.

AnonymBruker
Skrevet

Langt utenfor intimgrensen min, i hvert fall. Jeg pleier ikke å gå overens med de som liker det heller.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg har ingen problem vis det er med gode venninner...men hadde ikke dratt vis det var masse fremmede der. det hadde blitt litt sært.

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm, jeg er en koselig person og jeg syntes det er kjempegøy med slike party. Men når jeg tenker meg om kommer som regel ikke jeg over med pripne damer heller.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Overens skulle det stå.

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt dildoparty med en gjeng venninner en gang, og det var kjempe gøy! Det ble gjort som et slags vors, og var absolutt vellykket. :-)

• Liker 2
Gjest KateW
Skrevet

Jeg har vært en gang, og det var skrekkelig pinlig. Pilnlig variant av Tupperware, liksom. Hvor hun som var vertinne skulle være så skrekkelig frigjort, og alle bare satt og rødma og fniste. Helt skrekkelig, rett og slett.

• Liker 3
Gjest kittycat
Skrevet

:skratte:

Tror du misforstår konseptet.

Dildoparty er liksom et homeparty hvor noen kommer hjem og viser frem varer, så kan man bestille det man ønsker. Litt som Tupperware party om du har hørt om det.

Ser for meg en gjeng swingers med hver sin dildo i hånda :skratte:

nej, streifet jo meg at det ikke var så voldsomt, menne uansett måtte et dildoparty for min del være med bare bekjente. Ellers.. awkward

Skrevet
:ler: Jeg trodde det var en slik flasketuten-peker-på lek med dildo i stedet!
AnonymBruker
Skrevet

Poenget er jo at man har party sammen med nære venner som man vet er åpne.

Det skal ikke være pinlig, da takker en heller nei.

AnonymBruker
Skrevet

Double-facepalm.jpg

• Liker 7
Skrevet

Langt utenfor intimgrensen min, i hvert fall. Jeg pleier ikke å gå overens med de som liker det heller.

Du pleier ikke komme overens med folk som liker dildo..?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært på, men det hadde jo vært artig det med gode venner og noen glass vin!

Tror nok jeg ville hatt det gøyere om jeg hadde drukket litt først, men hadde det kun vært veldig nær venninner hadde jeg ikke trengt det en gang.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...