Gå til innhold

Drømmeland


Miracl3

Anbefalte innlegg

Meg

- drømmende

- oppvakt

- nysserig

- dyselektisk

- medmenneskelig

- kaotisk

- levende

- B-mennske

- glad

- sint

- lei meg

- sjokolade

- sommer

- Tyr

- sta

- posetiv

- åpen

- ærlig

- venus

Velkommen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen som dagbokskriver! :briller:

Stryker du et par av punktene over, så har du meg.. Hehe*

God tirsdag :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost : Ett rundtykke med ost og skinke

Middag : Spagetti med kjøttsaus

Mellommåltid : en Japp (det er jo Judging Amy kveld )

Drikke : vann , vann , to glass cola

Trim : Diverse turer med hunden siden tispen i nabolaget har løpetid.

Prince 20 +

Jeg prøver faktisk å legge om kostholdet og livstiden min. Jeg har faktisk begynt med denne Biodrain kuren som skal rense kroppen min for giftstoffer og avfallstoffer. Men det ser ut som om jeg er giftfri og helt uten avfallstoffer. Hvis ikke så har Helsekostbutikken lurt meg for nye 348 kr. Det er faktisk mulig siden både forbrenningsteen og sov i ro tablettene bare var opspinn. Den nye cd-en min fra yoga skolen derimot funker utmerket. Jeg har tatt meg tid til både avspenning og brodering i dag. Løperen jeg brodere er faktisk snart ferdig å jeg føler meg stolt av å ha produsert noe slik helt selv.

Mål som jeg har satt meg (skal gjennomføres i løpet av en fire ukers periode )

- ikke drikke cola , til og med et lite glass teller

- begynne på kurs i avspenning

- ta den siste prøven på datakortet

- ikke la meg lure av hunden hver gang den vil ut å lete etter tisper.

Og til mine kjære gjester. Tusen takk og hyggelig å se dere her inne i Drømmeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde jeg vell skrive om det som opptar meg her. En dagbok skal innholde mine innerste tanker og følelser. De gjorde det sist jeg skrev dagbok da jeg var 14 år hvertfall.

Jeg er egentlig ganske trist i dag. En studievenninne av meg ringte meg i dag. Jeg forstod nesten ikke hva hun sa. hun babblet i andre enden av røret om krydder og kjæreste og tydelig oppspilt sa hun at hun hadde sluttet på BI fordi hun ønsket å leve livet. Den gangen jeg traff henne var nettopp kommet ut av en insutisjon for narkomane. Hun hadde hatt tøffe problemmer men hadde vært på klinikken i 2 år. Hun hadde netopp flyttet i egen leilighet. Hun var vakker , morsom , oppvakt og tydelig intressert i å lære. Vi ble godt kjent siden vi jobbet tett sammen i en studiegruppe. Hun ringte meg den dagen hun hadde kommet inn på BI endelig lå livet åpent for henne. Jeg fortsatte å snakke med henne å støtte henne men hun begynte å bli merkelig. Jeg ante hvordan det lå ann med henne og hun fortalte meg at barnevernet var kobblet inn. Hun begynte å trekke seg unna meg. Jeg så henne ikke på skolen lenger å hun kom aldri innom meg. Jeg savner henne. Ringte henne noen ganger , men hun var temmelig fjern. Jeg ba til Gud om at han skulle hjelpe henne men vet ikke egentlig om Gud finnes.Nå vet jeg at livet hennes på nytt er ødelagt. Denne gangen er det ikke bare en liten fyllekule eller en artig liten fest. Denne gangen er det alvor å jeg kan ikke hjelpe henne denne gangen. Hun må gå sine egne veier. Min kjære "venninne " har mistet sine barn , hun har truet meg på telefonen i dag fordi jeg vet hva som skjer med henne nå. Det er faktisk jævli trist. Jeg skulle ønske jeg kunne velge hennes valg eller snakke henne til fornuft , men jeg har sett flere av mine venner gå til avgrunnen for dette stedet som de kaller himmelen.Så jeg vet at dette ikke er en mulighet.

Men drømmerland er et annet sted , det er et sted hvor rus ikke finnes og menneskene godtar hverandre fordi de elsker hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Dolphina

Hei!

Så trist å høre at venninna di er ute på kjøret igjen!

Det er nok ingen ting du kan gjøre med det desverre...

Håper det ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...